... Ja- Nikola !!!
Šmarila som ruže od hnevu na zem, otočila som sa, obula a treskla dverami. Nechápala som čo som práve videla. Bola som znechutená, sklamaná a zároveň veľmi naštvaná. Nevedela som čo mám robiť, kam ísť alebo čo si mám o tom myslieť. Usúdila som, že najlepšie čo spravím pôjdem k rodičom. Tak som aj urobila. Celú cestu som nemohla vypustiť z hlavy čo sa stalo. Prišla som a nemala som chuť na jedlo ani na sprchu proste som sa len hodila do postele a hneď som sa rozplakala ako malé decko. Zaspať sa mi vôbec nedalo. Poobede prišla mama z práce a čudovala sa čo tam robím, no ja som nemala chuť s nikým vravieť, bola som už veľmi unavená... Nikola mi stále písala a volala tak som si vypla mobil. Po chvíľke som zaspala... Ráno keď som vstala bola som rozhodnutá rozísť sa a odísť od Nikol. Isto bola už v práci zapla som mobil a bolo už 9 hodín ráno. Prišlo mi vela správ a zmeškaných hovorov. Všetko som to vymazala. Išla som k nej pre veci aspoň to potrebné nech u našich môžem dočastne bývať... Prišla som tam odomkla som, vyzula sa a šla do skrine s veľkou tažkou. Vôjdem do izby, zbadala som ju tam ako spala. Potichu som sa otočila, že idem preč a prídem inokedy no v tom sa Nikol zobudila a povedala moje meno. Tvárila som sa, že ju nepočujem a ďalej som kráčala k dverám. V tom sa za mnou rozbehla a postavila sa pred dvere.
Nikol- Počkaj!
Ja- Uhni!
Nikol- Nie, vypočuj ma! Prosím.
Ja- Nechápeš, že nemám záujem?
Nikol- Je to celé inak ako si myslís.
Ja- Mňa to nezaujíma skončila som s tebou.
Nikol- Nie, prosím počkaj.
Ja- Maj sa.Treskla som dverami. Zbabelo som odišla ani som si ju nevypočula, bola som tak naštvaná. Išla som k rodičom... Prišla som dala si sprchu. Zas mi Nikola volala nemala som chuť ju ani počuť. Vypla som si znovu mobil a zaspala som.. Ráno keď som vstala bolo mi riadne zle. Musela som do seba niečo natlačiť. Potom som si zobrala znovu tašku a šla pre veci. Cestou som dúfala, že Nikol bude už naozaj v práci a ja si budem môcť vziať aspoň nejaké veci. Predsa nemohla som chodiť v špinavom prádle. Prišla som tam, šla som potichu do izby. Nikol tam na šťastie nebola. Zobrala som si len potrebné, naházdala to do tašky a ponáhľala som sa zaniesť veci ku rodičom pretože som musela ísť do práce... Po pár dňoch som si zapla telefón. Samoztejme mala som kopec zmeškaných hovorov a správ... Prešli dalšie dni a po dlchšej ignorácií z mojej strany mi prestala volať aj písať... Začala som uvažovať, že či to bola fakt jej sestra veď prečo by sa vyhovárala. Zas na druhej strane nikdy nič o sestre nevravela bolo to čudné veď ona nemá sestru. Snažila som sa to vypustiť z hlavy, nemyslieť na ňu, chcela som sa venovať len práci... Po pár týždňoch som si začala uvedomovať, že mi naozaj chýba aj keď som si to najprv nechcela pripustiť. Chcela som jej to odpustiť a aspoň sa s ňou baviť. Vlasne ja som sa ani nedozvedela čo sa v tú noc stalo. Len stále mi behala po rozume tá žena s ktorou som ju našla v posteli. Začalo ma trápiť, že som sa zachovala tak škaredo. Mala som si aspoň nechať vysvetliť čk sa stalo no bola som zatrpknutá a hlavne moc naštvaná. Postupom času som to oľutovala. Boužial už bolo neskoro... Dni išli úplne pomali, nemala som vôbec chuť na nič... Asi po 3 mesiacoch som šla do obchodu nakúpiť a stretla som tú ženskú, snažila som sa jej veľkým oblúkom vyhnúť. Ona ma spoznala a po celom parkovisku začala po mne kričať aby som zastavila. Povedala som si, že fain a zastavila som. Pribehla ku mne.
Stella- Ahoj ja som Stella.
Ja- Čau, čo odomňa chceš?
Stella- To s Nikol, vieš ono to bolo úplne inak ako si to pochopila.
Ja- Nemám záujem sa o tom baviť,ani ťa nepoznám, musím už ísť...Nejak som sa vykrútila a naštvano som sa otlčila a kráčala domov. Znova som myslela na Nikol a chcela som ju počuť, vidieť. Tak som jej zavolala, no nedvíhala mi čož bolo celkom pochopitelné keďže bolo 11 hodín a ona bola v práci. Asi mala hodinu tak som jej napísala sms " Mohli by sme sa stretnúť?"... Prišla som domov, vyložila nákup a spravila si obed. Najedla som sa, umyla riad a v rom mi v obývačke začal zvoniť mobil. Vedela som, že to bude Nikol, utekala som ho rýchlo dvihnúť...
Pokračovanie v 13. Časti