Profesorka Slovenčiny 9.Časť

1.1K 41 5
                                    

... Prišla som na vecko a ona tam už nedočkavo stála.

Nikol- Wow! Vypadáš tak úžastne, skoro mi oči vyleteli keď som ťa zbadala na tej chodbe.
Ja- Alečo, ďakujem.
Nikol- Po skúškach prídeš hneď ku mne?
Ja- Nie, ideme si niekam sadnúť s triedov, ale potom by som mohla prísť.
Nikol- Dobre, teším sa len sa moc neopi.
Ja- Už musím ísť, potom ti zavolám, ahoj
Nikol- Ahoj zlatko a držím palčeky.

Objala ma a dala mi pusu na čelo, ja som sa začervenala a išla som znova na chodbu.. Postupne po jednom nás volali do triedy čakala nas ústna časť. Trochu som bola nervózna, ale nakoniec sme to dali všetci. Úspešne sme ukončili školu... Išli sme do jedneho známeho baru osláviť... Keďže ja som trochu nespoločenská, zdržiavala som sa v zadu alebo bokom, sedeli sme popíjali sme víno a spomínali na strednú jak sme sa stretli a začínali ... Boli to celkom pekné časi... Asi po 4 hodinách mala už väčšina vypité. Postupne odchádzali domov. Tak sme sa pekne všeci rozlúčili a každý šiel svojov cestou... Išla som hňed k Nikol, zabudla som jej pred tým zavolať, ale všimla som si už niekoľko zmeškaných hovorov takže očividne ma už čakala... Prišla som pred jej dom zazvonila som, Nikol mi otvorila.

Nikol- Ahoj zlato!
Ja- Ahoj
Nikol- Ty si už pripitá, poď dnu, ale nevyzúvaj sa si strašne sexi v tých opätkoch.

Myslela som si najprv, že sa hnevá, ale nakoniec sa šibalsky na mňa usmiala. Ona bola tiež veľmi krásna a slušne oblečená. Mala čierne obtiahnuté šaty, boli veľmi krátke, červené opätky a krásne bola namalovaná.

Nikol- pripravila som nám večeru. Poď do kuchyne.

Vošla som tam, stôl bol krásne prestretý, všade samé sviečky, bolo to romantické.

Ja- je to krásne.
Nikol- Poď sadni si. Chcem ti pogratulovať k úspešnému ukončeniu školy, tak a už nie som tvoja učitelka mohli by sme to povedať tvojim rodičom.
Ja- Ďakujem.

Zdalo sa mi jak keby do mňa rýpala no moc som to neriešila ani jej račej na to neodpovedala. Štrngli sme si na to s vínom, pustili sme sa do jedla. Nikol na mňa tak zvláštne pozrela, asi čakala nejakú odpoveď, no tiež začala jesť. Keď sme dojedli postavila sa, prišla ku mne a zdvihla ma na ruky. Začala som sa smiať pretože mi to prišlo trošku komické keďže mala opätky. Odniesla ma do spálne a položila na postel. Začala ma veľmi vášnivo bozkávať... Bola to krásna noc, celú sme sa premilovali, ani sme nespali... Ráno som musela ísť hneď domov, pretože aj rodičia mi chceli zagratulovať... Nastali prázdniny, stále som bola u Nikol buď v bazéne, alebo sme sa opalovali, maznali a podobne... Domov som už takmer vôbec nechodila. Po pri tom som si našla prácu... Nikol na mňa stále tlačila nech to o nás poviem rodičom, lenže bála som sa ich reakcie a nebola som ešte úplne pripravená, tak vždy som mala nejakú výhoborku. Vedela som, že je to odomňa zbabelé... Blížili sa Nikine narodky, keďže bola učitelka, bola stále doma, chcela som ju nejako prekvapiť a spraviť menšiu oslavu, no nemala som kde. Tak som sa rozhodla spraviť to u nás doma. Najťachšie bolo to, že som to musela povedať rodičom. Už som počula v hlave tie blbé otázky... Prišla som z práce domov, osprchovala sa a šla som spať... Ďalší deň bola sobota a moja krásna Nikol mala 26. Ráno som ležala v posteli odhodlaná sa im priznať...

Ja- Mamí, Tatí! Mohli by ste prísť za mnou do izby???

Zakričala som, žalúdok som mala niekde v krku, stále som sa bála ich reakcie, vravela som si, že musím, ak to víde Nikol bude mať tú najlepšiu oslavu, no aj tak som sa obávala, že to nevíde... Naši vošli do izby.

Mama- Čo sa deje srdiečko?
Ja- Račej si sadnite. Musím vám niečo povedať...

Pokračovanie v 10. Časti

Profesorka Slovenčiny Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu