Zbehla som rýchlo dole schodami, Nikol išla pomali po mne. Prišla som za našimi a vravím...
Ja- Mami, tati máme náštevu!
V tom vošla Nikol do obývačky a skočila mi do reči.
Nikol- Ja som vašje dcéry učitelka.
Mama- Teši ma, niečo sa stalo v škole?
Nikol- Nie, praveže som vám chcela osobne povedať, máte veľmi talentovanú dcerú.
Mama- To ma milo prekvapilo, pretože nám o škole takmer nič nehovorí. Inak dáte si čaj?
Nikol- Áno, samozrejme, ďakujem.Mama spravila čaj mne, sebe aj Nikol sadli sme si všetky tri do kuchyne. Tato musel ísť do prace. Ja som celú dobu bola ticho. Mama s Nikol sa bavili o mne a o škole. Potom už išla domov. Musela som ju pred mamou pozdraviť slušne.
Nikol- Tak ďakujem za váš čas, dovidenia.
Mama- Nemáte začo, dovidenia.
Ja- Dovidenia.Keď Nikol odišla mama mi vraví.
Mama- Aká je mladá tá vaša učiteľka, koľko ma rokov?
Ja- Tušim 25.
Mama- Ale je veľmi milá a príjemná, som rada, že sa ti v škole takto darí.
Ja- Ďakujem,idem si hodiť sprchu.Išla som sa osprchovať potom som sa navečerala, lahla som si do postele a zaspala... Na další deň bol pohreb starkej, takže som nešla do školy. Celé doobedie som ležala v posteli, potom som sa postavila natiala na seba čierne ryfle a tričko, sadla do auta a išli sme na pohreb... Celý týždeň som nechodila do školy ani s Nikol som nebola. Nastal víkend a ona ma pozvala k nej spať. Samozrejme som súhlasila, rodičov som musela znovu oklamať, povedala som im že idem na chatu. Zobrala som si tašku a nahádzala som si zopár vecí, dala som si sluchátka a kráčala som k Nikol. Prišla som tam, stlačila som zvonček a ako vždy mi hneď Nikol otvorila, s veľkým objatím ma privítala.
Nikol- Ahoj zlatko poď dnu.
Vošla som dnu a ani som sa nestihla vyzuť a Nikol sa do mňa pustila. Zavalila ma kopou horúcich, vášnivých bozkov. Odhodila som topánky, tašku a presunuli sme sa do izby... Po vášnivom sexe som si dala len tričko a nohavičky, Nikol si dala len župan, obe sme šli do obývačky dať si čaj. Keď Nikol spravila čaj sadli sme si na gauč, maznali sme sa, túlili sme sa a popíjali čaj.
Nikol- Tak čo ako to je s nami?
Ja- Celé je to čudné si moja profesorka, ale na druhej strane moc sa mi to páči a som veľmi rada v tvojej spoločnosti.
Nikol- Aj ja som rada s tebou a navyše ťa lúbim, chcela by som aby si bola len moja.
Ja- To naozaj? Tiež ťa lúbim už od prvej chvíle a od vtedy túžim aby si bola moja.
Nikol- Tak je rozhodnuté sme spolu, ja som len tvoja a ty len moja!Usmiala som sa a silno ju objala, nikdy mi nikto nič krajšie nepovedal až mi od šťastia vybehli slzy. Potom sme si pustili telku, celý víkend sme strávili pozeraním filmov, maznaním sa v posteli a spoločne sme si užívali tento krásny víkend... Nedelu ráno, keď som vstala, ona už bola hore priniesla mi do postele raňajky. Boli to obložené chlebíčky zo zeleninou a džúsom. Najedli sme sa a musela som ísť domov, pretože v pondelok som mala dve písomky... Celý týždeň ubehol rýchlo nastal piatok a slovenčina... Zazvonilo na hodinu, sadla som si doprednej lavice aby som bola čo najbližšie Nikol. Potom vošla do triedy, usmiala sa na mňa a začala vysvetlovať slovenčinu. Slovenčina bola zvlášna keďže Nikol bola moja chcela som sa len tak postaviť dať jej pusu, no pred triedou som nič nemohla, pretože nikdo nič nevedel, bolo to aj celkom namáhavé ovlávať jej, ona sa celú hodinu na mňa usmievala a hádzala pohľady už som sa tešila na poobede keď pôjdem k nej. Po vyučovaní som šla rýchlo domov naovdovať sa a potom rýchlo k nej, bola som tam už skoro ako doma, chodila som tam skoro každý deň po škole a tie najkrajšie dni som strávila s ňou.. Školský rok ubehol jak voda, bol týždeň pred prázdninami. Moja trieda tento rok končila robili sme závarečné skúšky... Ráno som sa musela slušne vyobliekať, no ja moc šaty nenosím takže som sa musela premôcť. Obliekla som si vínové šaty bez ramienok, krátke nad kolená, čierne lodičky, čierne čipkové bolero. Trochu som si natočila vlasy a podlhej dobe som si dala make-up, riasenku nosievam, ale rúž nie, dala som si červený. Keď som bola už hotová išla som do školy, viezla ma mama a pochválila ma, že konečne vyzerám ako slušné dievča, ja som sa len zasmiala. Prišli sme pred školu, vystúpila som.
Mama- Držím ti palce !
Ja- Ďakujem.Vošla som do školy tam už bola moja trieda na chodbe spoločne sme išli do triedy... Najpr sme písali písomnú časť. Potom sme mali pol hodinovú pauzu, stala som na chodbe v tom som stretla Nikol našu krásnu profesorku slovenčiny, ona len vypúlila oči a zaželala nám nech sa darí ja som sa začala smiať lebo je výraz bol úplne zlatý. Stáli sme tam celá trieda a bavili sme sa o odpovediach kto tam čo dal, prišla mi smska, že ma Nikol čaká na wc. Tak som tam šla...
Pokračovanie v 9. Časti