2.Bölüm

55 7 2
                                    

İstanbula gelmiştim, nihayet ama nasıl gelmiştim birde bana sorun.Neyseki indim diye sevinirken birde baktım ki beni karşılamaya gelen kimse yok.Babam aradı hemen, üzülmesin diye 'ne oldu kızım, emir geldimi' dedi.Ne desem binmeden öncede aramıştım.Üzülmesin diye 'evet baba ama arabaya bavulları koyuyor' deyiverdim.Evden ilk çıkış ilk yalan, haydi bakalım.'Tamam o zaman' dedi.Rahatladım anlamadı diye ama ben ne yapacaktım.Nese çevirdim bi taksi tarif ettim evi hatırladığım kadarıyla.Vardım eve, ee aylin dedim kendi kendime şimdi napıcan? Oturdum bir saat kadar, sonra paldur kuldur biri geldi.Korktum kenardakı ağacın arkasına sığındım, kendim geçtim ama bavullar gelen her kimse kapının önündeki bavullara takılıp düştü.Bir baktım ama arkadan tanıyamadım tabi, bi iki küfür savurup kalkınca baktım ki emir çok rahatladım.Sonuçta adredi yanlış tarif etmiş, yanlış evde bile olabilirim.Malum beklerken havada karardı.Nese çıktım bu öküze 'Emirrrrr!!!'diye bağırdım bi daha düştü.İlk başt sinirden bağırmıştım ama şimdi gülüyordum.
'Laaan sen nasıl, ben seni unuttum' dedi. Elini alnına vurdu, kıyamam ben ona sarıldım, haliyle oda bana geçtik içeri.O gece baya geç yattık, okulu tarif etti sadece.Genelde onunla ilgili şeyleri konuştuk, sonucta onun için burdaydım.'Ay bak aslında yarın okula gitcem için azcık tırsıyorum napsam ki' diyemedim tabi.Sonra bana odamı gosterdi , baya guzel döşenmiş bir kız odasıydı.Gerek yoktu ama ugraşmıştı.Birde 'ne diye geldin sen , gardiyan diye mi yolladılar seni' felan ayağı çekti bana.Nese dedim yattım.Sabah kalktığımda emirr dedim ses yok ,odasına baktım yine ses yok.Gitmişti, salonda bir üniforma uzerinde bi not, adres vardı okulundu galiba.Giyindim saçlarımı her zaman ki bağlamıştım, açmazdım sevmezdim dikkat çekmeyi, begenilmeyi.Zaten birazda bu yüzden hiç sevgilim olmamıştı.Platoniğim baskındı ama, yakınıma kimseyi almamıştım.Ondan ayrıl onla çık bana gore değildi.Bu yuzden ilkim olacak kişi ebedi olmalıydı.Bunları düsünürken formamı giymiş aynada kendime bakıyordum.Biraz kısamıydı etek çekiştirdim ama ihh inmiyordu.nese dedim mevsimlik ceketimi ustume alıp çıktım,taksi çağırmasını istediğim güvenlik çağırmıştı saolsun.Korna sesine çıktım bahceden.Elimdeki notu verip hadi baklım dedim.
Taksi durduğunda okula bakıp 'oooff'
dedim, tamam ankaradaki lisemde iyiydi ama bu bir başkaydı.Nese dedim aylin kapat ağzını ilk günden ayran budalası damgası yeme dedim.
Sınıfı öğrenip girdigimde, sıralarda defterler vardı hep, dolu olup olmadığını anlamıştım bu sayede çünkü kimse yoktu.Dolu, dolu, dolu diyip elerken hah dedim en arkada bir yer boş oturdum, yan tarafımda ise bir tane kalem vardı sadece bu kimse defter taşımıyordu heralde.Nese dedim sınıf dolmaya başlıyor herkes bana bir tuhaf bakıyordu.Yeni olduğum için değildi sanki, kimleri bi suç işlemişim kimileri ise dalga geçer gibi.Seslice 'Alalah ' dedim bir kaçı döndü.Tam anlamıyla sınıf dolana kadar biraz gözlerimi dinlendiriyim dedim, ve başımı sıraya koydum..
Yanıma birinin gelip, oturduğunu hissettim daha sonra ise bi kızdan gelen homurtuları duydum.'Ben bile oturmuyorum onun yanına, banane kalksın, bak gör nasıl kaldırcam' felan.Kaşlarımı çatıp kafamı kaldırdım.Yanımda put gibi duran bi çocuk (baya yakışıklı, ama suratsız mı ne) bana bakıp, bi dakika bana bakarken bi ateş bastı beni kızardım ha, 'günaydın' dedi yamuk bi gülümsemeyle.Kız homurdandı yine tabi sen tepemizdemiydim diye bi bakiş attım kıza.'Kalk ordan ' dedi.
'Sende bişey söylesene şavaş' dedi.Çoçuk dalga geçer gibi bir bakış atıp az önce benim yaptığım gibi başını sıraya koyup gözlerini kapadı.
'Kalk' dedi yine, 'sıkıyosa kaldır dedim.Adınım savaş olduğunu ögrendiğim çocuğun gülme sesi geldi.Kız baya bozulmuştu, gitti en ön sıralara oturdu götünde eteğiyle.Düşünmeye başladım, bu kız savaşı kıskandığına göre sevgilisi,eğer öylesede bu çocukta iyi miğde var kıza bak dedim.'Nese', dedim 'çocuk ses çıkarmadı.'
'Şavaş' dedi, anlamadım dercesine baktım.'Adım savaş' diye yineledi 'anladımda ee' dedim.'Savaş diye hitap edersen' tam bişey diyecekken 'yada ne diye hitap edersen et' dedi ,umursamaz bi bakış atıp tekrar kafasını gömdü sıraya.Teh allahım ya çattık ha dedim.O gün diğer derslere girmemişti o ukala çabuk geçmisti dersler ben tam okul çıkışında taksi beklerken tam yanımdan hızla bi araba geçip okul bahçeşine giriş yaptı.
İnenin şavaş olduğunu görünce şaşırdım.Okul bitmişti neye geldiyse artık, banane ya deyip taksiye bindim eve geldiğimde yukarfan gelen seslere kulak dayadım ama emir erken gelmiceğini söylemişti, yukardaki kimdi peki.Tüm cesaretimi toplayıp yukarı çıktım sesler odamdan geliyordu.Bi anda pat diye açıcaktım kapıyı ,açtımda..
'Hihhhh !!'

Kapalı KutuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin