Aylin'den..
Kafamı kaldırdığımda sınıf neredeyse boşalmıştı, savaş beyde gitmişti tabi.Bahçeye çıktığımda Emir Selin ile konuşuyordu, hemen arkalarında gitmekte olan Savaşı görmüştüm, arabasına ilerleyip havalı bir şekilde bindi ve arabanın üstünü açmıştı gayet havalıda bir çıkış yaptı bahçeden.Arkasında aşırı hızdan kaynaklanan teker izleri ve onu izlemekten salyaları akan bir kız topluluğu bırakmıştı.Emir konuştu "öyle gözlerini kısmış neye bakıyosun sen" dedi.Savaşa salya akıtan sürtüklere tabi, bidakka ya kıskanıyormuydum hayır, ama acıyordum evet evet doğru kelime bu acıyordum.Seline döndüğüm de bugün onu okulda hiç görmediğimi farkettim biraz daha baktığımda ise ağlamış oldugunu "sen ağladınmı" dedim, "hayır sadece yorucu bir gündü" dedi.İnanmamışcasına baktığımda Emir lafa atlayıp "Senin içinde iyi geçmişe benzemiyor amca oğluma benzemişşin" dedi.İgrenc espiriydi Selin'le aynı anda yüzlerimizi burusturduk ve arabaya bindik.
"Aman gülmezseniz gülmeyin okuldaki kızlar bayılıyor ama" dedi.Selin dikiz aynasından ters ters Emire baktı, Emir ise zafer kazanmışcasına sırıttı ortamdaki kasveti dağıtmak için "Ee kuzen akşam bizi nereye götürüyorsun??" dedim ve koltukta yan döndüm.
"Birde o vardı dimi" dedi, hadi ama sabah söz vermişti, hem ben bugün okulda uyurken ne planlar yapmıştım aralarını yapmak için.Suratımı astığımı analyınca "Saat 8 de hazır olun, bekletmeyin haa bide adam gibi giyinin" deyip arabayı evin önüne park etti.Seline aynadan göz kırptım, bize gelmesini bizde hazırlanmayı teklif ettim kabul etti.Koşarak eve girdiğimde Emir çoktan salonda pineklemeye başlamıştı, odama çıkıp dolamı açtım, karşısına geçtim hic öyle şık kadınsı kıyafetlerim yoktu benim.Az sonra kapı açıldı gelen Selin'di geldiğini duymamıştım kapıyı Emir açmış olmalı, "Kapıyı duymadım kusura bakma" dedim, Suratı hafif asılmıştı "Emir birşey mi dedi" diye sordum
"Sadece kapıyı açtı elimdeki poşetlere baktı ve 'geç!' dedi" dedi.Vay öküz kuzenim vay bidakka, POŞETLERR.
Yeni farkediyordum, "Selin bunlar ne?"
"Bunlar elbise takı felan, yanlış anlama ama pek bu tarz giyindiğini sanmıyorum ama bu gece hem Emir'i delirtmek için hemde bir kızın kendini güzel hissetmesinin iyi geleceğini düşündüğüm için getirdim ama istemezsen.."Cümlesini kesip kısaca
"Olur" dedim, iyi gelebilirdi hem Selin de sevinmişti yüzü azda olsa gülmüştü.Önce elbiseyi seçmiştik kısaydı sırtında da biraz dekoltesi vardı saçlarımı düz bırkacaktım hem fazla abartı olmaması hemde Emir'in beni öldürmemesi adına.Emir birşey demesede giyemezdim tarzım değildi, bu gece dikkat çekmek isteyeceğim son şeydi.Çünkü hedefim Emir&Selin operasyonunu tamamlamaktı. Saclarımı iyice düzleştirdikten sonra baktım hoş duruyordu birde parlatıcı yeter derken Selin "Hop nereye saçlarını düz bırkatın tamam ama makyajını ben yapıcam", oflayarak önündeki sandelyeye oturdum.O başlamıştı o arada aklıma gelen soruyu Selin'e sordum "Hale ile Savaş ne zamandır birlikteler?" Selin elini yüzümden çekip kahkahalarla gülmeye başlamıştı neydi bu kadar komik olan.Sinirle " Ne bu kadar komik olan" diye sordum.Sakinleşmeye çalışarak "Komik çünkü halenin Savaş için bir önemi olduğunu sanmıyorum, hatta eminim.Hale savaşa aşık olan kızlardan sadece bir tanesi."
"Peki ama neden sürekli yanında?"
"Çünkü fazla yüzsüz"
Neden bilmiyorum ama gülümsediğimi farkettiğimde aynaya baktım hemen düzelttim yüzümü, ama selin görmüştü.
Selin "Sana ne oluyor?" dedi gülerek "hiç hadi inelim" dedim.Yüzüme son kez baktıktan sonra "tamamsın" demişti.Ağır olmasada siyah elbiseme uygun bir göz makyajı yapmıştı.Tam kapıdan çıkacakken
"Aylin şey içinde kusura bakma"dedi
"Ne için"
"Savaş için" geçen geceyi kasdediyordu.
Boşver dercesine elimi salladığımda
"Hayır, bak dinle senin onun için farklı olduğunu düşünmüştüm, ama yanıldım"
dedi kafam karışmıştı, "Seni böyle düşünmeye sebeb ne?" dedim."Seninle konuşuyor olması bile bir sebeb o genelde hiçbir kızla konuşmaz ve bir kız için kavga etmez"dedi
"Ne kavgası??"
"O gün siz koridorda konuşurken sana sürekli bakan bir çocuk vardı, seni gönderdikten sonra çocuğu feci halde dövdü" nasıl yani, peki ama o günün akşamı neden daha beter bir yerde yalnız bırakmıştı, anlamıyordum.
Selin devam etti "Hatta ayırmaya çalışıyor diye yakın arkadaşı Berk'e bile vurdu" dedi.Şok olmuştu, bunları daha sonra düşünmek üzere kafamdan attım ve "Hadi selin inelim Emir ağaç oldu diyerek merdivenlere yönedim.
Emir elinde telefonu oyun oynuyordu, pis ergen kafasını kaldırdığında Ağzı açılmıştı bizde aynı anda "Nasıl olmuşsuz?" diye sorunca "Katil edecek kadar güzel "dedi, birşey düşünüyormuş gibi kafasını sallayıp"En iyi gitmeyelim" dedi, "Hayır ama ya" dedim.Gülmeye başlamıştı bize bakıp "Şaka lan şaka gelin bakım koluma ,beni bekletmenin cezasıydı" dedi. Evden çıktıktan sonra arabaya yaklaşırken koşar adım arka koltuğa oturdum, bana baktıklarında omuz silktim Selin öne oturmuştu ve planım işlemeye başlamıştı bile..
Mekanın adına baktığımda "Redd Bar" olduğunu gördüm..Savaş'tan..
Okuldan çıktıktan sonra bizimkiler bugün birşeyler yapalım dedi, bir hafta öncesine kadar yaptığımız gibi.Bir haftada neler değişmişti Ankara'dan bir kız gelmiş ve beni tepe taklak etmişti, bu kadar zayıfmıydım!
Bara geldiğimizde köşedeki her zaman ki koltuklarada yerimizi almıştık daha biz birşey istemeden barmen masamıza içkilerimizi yollamıştı.Aklımı kurcalayan birşey daha vardı Emir ve selin Aylin'den ne saklıyorlardı.
Bir iki derken üçüncüyü içerken önümden bir kız geçmişti Aylin'e ne çokta benziyordu.Hayal mi görüyordum artık diye düşünürken hemen arkasında sırığıda görünce kesinleşmişti Aylin burdaydı, Selin'de yanlarında.
Aylin'e baktığımda fazla iddalı olmuştu, saçları ilk defa açık görmüştüm elbisesi fazlamı kısaydı ama yanındaki lavuk giydirmişti, miğdesiz!
Masaya bakmaya devam ederken sırık Aylin'in elinden içkiyi alıp gitti, Aylin'in suratı asılmıştı.Çok geçmeden dönen sırığın elinde hafif bir kokteyl vardı, Aylin suratını buruşturarak onu içmeye başlamıştı, bir yandan da etrafına bakıyordu o kadar tatlı gözüküyorduki üzerindeki elbisenin aksine tatlı yaramaz bir çocuk gibi duruyordu en önemliside masum.
Emir'e baktığımda ise Selin ile bakıştıklarını görmüştüm noluyordu orda, ne dönüyordu öğrenecektim.
Aylin masadan kalkıp birşey söyleyip lavoboya yöneldiğinde Tuna'ya başımla arkasından gitmesi gerektiğini söyledim.Masayı yakından görüp duyabileceğim bir yere geçtim sırtım onlara dönük bir şekilde oturmuştum.
Dönüp baktığımda Selin elini Emir'in yanağına koymuştu, arkamı dönüp dinlemeye başlamıştım selin
"Emir ben senziz yapamıyorum, lütfen" demişti, noluyo lan dememek için zor duruyordum ki Emir konuştu.
"Lütfen Selin Aylin için burdayız!" dedi.
"Hadi ama sende hala beni seviyorsun yalan mı?" deyip ayağa kalktı Selin.
Emir umursamaz bir şekilde "Yapma" dedi.Selin'de "peki öyleyse şurdan ilk geçen çocuğu öpsem senin içinde sıkıntı olmaz heralde" dedi.Emir sinirle kalktı yerinden "Senide öldürürüm o öpeceğin lavuğuda!!" dedi.O sırda Aylin buraya doğru geliyordu, birden önüne geçip "Hayırdır ??" dedim.Beni görmeyi beklemediği kesindi çünkü gözlerini kocaman açıp bana baktı.
"Ne işin var burda" dedim.
"Sanane be" dedi
"Beni görmek istemediğini sanıyordum o geceden sonra" dedim , evet kızdırmak istiyordum hatta kavga etmek.
"Hala görmek istemiyorum"deyince içim sızlamıştı, tam arkasını döndüğünde"Peki o halde benim mekanımda ne işin var SÖNMEZ??"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kapalı Kutu
Chick-Lit'Sessizliğin kızı.Arkadaşlarınında tabiri ile kapalı kutu.' Lise son sınıfta yaptığı fedakarlık sonucu hayatındaki büyük değişim ona nasıl gelecekti? Yeni biri olacakmıydı yoksa hala ilk 'platonik' aşkına sadık kalmaya devam mı edecekti ? Daha da...