2 .Bölüm=Stajerlik

277 13 1
                                    

Bighit e geldigimde çok tuhaf hissettim kendimi.Şirketin içi bildiğin sanat eseriydi.İlk önce bana şirketi gezdirdiler.Ben bir salak gibi etrafıma bakarken beni birisi dürttü.Arkama dönüp baktığımda bunun eski sınıf arkadaşlarımdan biri olduğunu hatırlamıştım.Bu 6/B den Yusuf'du.Beni korkutmuştu.
-Olum korkuttun ya la!dedim. Oda hemen:
-Senin burda ne işin var?demişti. Bende
-Ben burda staj yapcam. Hem ayrıca senin burda ne işin var?dedim.oda aynı şeyi söyledi"bende staj yapcam"
Bunu merak ettigim icin sormuştum. Onun burda ne işi var diye. Şirketin CEO'SU da bana oda staj yapacak,Türkiye'den özel olarak seçtiğimiz kişiler burada eğitim görecek ve bu şirketten çıkış yapacak demişti. Benim tepkim ise sadece NE!olmuştu. E şirket BİGHİT olunca bangtan ı görmemek elde değildi. Haftada 10 kere onlarin dance practise çekimlerinde oluyoduk. Bu 2 yıl olmuştu. Biz de yusufla beraber birbirimize alışmıştık. 2 yıl sonra iki yeni stajerler geldi. Ne tesadüf ki bunlar da türktü. Bunlardan birisi Yalova'dan diğeri ise İstanbul'dan gelmişti. CEO bize 2 kişinin daha geleceğini söyledi. 1 yıl sonra biz yusufla çıkış yapmaya hazırlanıyorduk. Aniden diğer stajerler geldi. Şirket CEO su bize bir 10 ay kadar beklememizi söylemişti. Bu 10 ay da bittikten sonra artık tam anlamıyla çıkış yapabilecektik. Ohhh bee......


Rüyadaki  Hayat(BTS Fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin