17.Bölüm = Konserde Talihsizlik

74 7 0
                                    

Türkiyeye geldikten sonra abimlerde kalacaktık. İstanbuldada zaten hiç tanıdığım yoktu. Jeon Seo Limi jungkookun annesine bıraktık. 2 gün sonra konserimiz vardı. Ve ben hala endişe içindeydim. Çünkü bu konsere Usaktaki akrabalar ve tüm tanıdıklar gelcekti. Jungkookta sürekli bana iyi gecicek merak etme diyodu. Beni teselli ediyodu. Yusuf desen tırt. Bana hiç ruhsal anlamda yardım etmiyordu. Ama halbuki onunda ailesi gelecekti. Bu gece 2016 ya girecektik. Ama ben biraz üzgündüm. Çünkü çocuğum olmadan giriyodum yılbaşına. Vee 10 9 8 7 6 5 4 3 2 veee 1.... Hoşgeldin 2016 diyerek diğerleri çığlıklar eşliğinde girdi. Ben ve jungkookta birbirimize sarılarak girdik. Ondan şu konuda söz vermesini istedim. Beni asla bırakmayacağına söz ver.
Yarın gece konser vardı. Şirketin CEO'SU bizden bide hazır B.A.Pve BTS e ithafen söylediğimiz coverlardan Vixx de de yapmamızı söyledi. Bizde en uygun şarkı olarak ON AND ON u seçtik.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Artık oturduk. Saatin bi an önce 8 olmasını bekliyoduk. Saat şu anda 19.30 du. Bizim makyajımız kostümümüz herseyimiz tamdı. Bi tek sorun saatdeydi. Geçmek bilmiyodu.
Saat 20.00
Ohh sonunda sahneye çıkacaktık. İlk Vixx çıktı. Onlar sorunsuz tüm şarkıları seslendirdiler. BSM,B.A.P,BTS ve EXO ya ithafende
Sırasıyla : Globe Baby
Young Wild And Free
Run
Wolf
Sıra B.A.P deydi. Onlarda sıkıntısız tamamladılar.
Sırasıyla :TrappBass
I Need U
History
Changed Up
Sıra BTS de biz programda en son çıkacaktık. Onlarda sorunsuz yaptılar. Birden içime bi kurt düştü. Yusufa söyledim.
- Yusuff ,yusuffff
-he noldu
-ben korkuyom
-niye ki
-şimdi bunlar sorunsuz falan söylüyorlar ya biz bi hata yapariz veya başımıza bisey gelir diye korkuyorum
Beni teselli etti.
-hsstt bisey olmucak. Bizde sıkıntısız halledcez bak görürsün.
Bu arada BTS in de sırası bitmiş onlar da tüm şarkıları sorunsuz söylemişler ve ithafen şarkıları bile söylemişler.
Sırasıyla: Fals(comeback şarkımız)
Warrior
Call Me Baby
Vood Doll( vixx in bi sarkisi ama adını hatırlamıyorum)
Sıra Exo da. Onlarda yaptılar. Ayhh sıra bize geliyo. Panik yaptım. Jungkook beni gördü.
- neden panik yaptın
-sey heycanlandim.
- tmm peki.
Exonun bizlere ithafen şarkıları sırasıyla : Don't Tell Me
Power
Lightshaber
Error
Bizde çıktık. Tüm şarkılarımızı seslendirdik. Şimdilik bi sorun yoktu. Diger grupların şarkılarına geçtik. B.A.P:One Shot
BTS:Boy In Luv
EXO:Love Me Right
Vixx:On And On
Bunları söyledik ten sonra tam selamlamayı yapcak tık ki başım döndü. Ve düştüm. Sonra hersey karanlık.

Meraba yine ben bi kaç gün yazmaları aksattım biliyorum. Bu durum hem benim üşengeçliğimden ve hasta olmamdan kaynaklı. Tekrardan Özür dilerim. Kitabı olayın lütfen. Şimdiden teşekkürler

Rüyadaki  Hayat(BTS Fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin