Besteyi de kaptırdık. O da RM ya gitti. Hah şimdi oldu. Bi patron yoktu. Bi bu eksikti zaten. Sırf merakımdan gidip şirket CEOsuna yeni patronun kim olduğunu sordum. Türkiyeden dedi. Yoksa... yoksa... Bi saniye benim arkadaşlarımın içinden çıkma olasılığı %0.001 yani. Neyse meraklanıp 1 ay beklicektik.
- - - - - - - - - - - 1 ay sonra - - - - - - - - - - -
Sabah telefonum çaldı. Arayan gene yusufdu. Bu sefer yine mi beste hakkında konuşcaktı acaba.
- - - - - - - - - - - - konuşma - - - - - - - - - - -
Jma:noldu gene beste hakkında mı.
Yysf:hyr tabikide yeni patron 1 saat sonra seoulde olcak uyanda şirkete gel çabuk.
Jma:uf tmm geliyom.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tam telefonu kapattım yatağa uzandım bi daha çaldı. Yusuf diye sinirle açtım. Ama yusuf değilmiş.
- - - - - - - - - - - - konuşma - - - - - - - - - - -
Jma:yusuf ya bi aramada bi hazırlanam ya.
Zelo:ben yusuf değilim. Ben Zeloyum. Şey şirkete öğleden sonra gele bilir misin diye soracaktım. Patron istedi.
Jma : ha tmm gelebilirim. Noldu ki.
Zelo :bilmiyorum. Bana sadece ara dedi.
Jma : tmm ben de seni tutmayayım. Gelmeye çalışacağım. Bb
Zelo :bb
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Zelo beni aradıktan sonra yataktan kalktım ve hazırlanmaya başladım. Yarım saat içinde evden çıktım. Bighit binasına geldim. Yusuf beni hemen kenara çekti. Elime bi biblo sıkıştırdı. Sonra da bekle dedi ve içerden bestenin eski kalemini getirdi. Adını sildirip yeni patron gelince adını yazmamı söyledi. Bende tmm dedim.
Patron geldi...
Yeni patron sirketin arabasından indi. Ben bu yüzü hatırlıyodum sanırım. E bu bizim Sıla degil miydi. Sıla beni görünce naber fln dedi. Sonra onu odasına götürdüm. Böyle böyle oldu beste bu şirketin eski patronuydu dedim. Şaşırdı kaldı. E o neden ayrıldı diye sordu. Bende RM la evlencek ondan ayrıldı dedim. İçeri jungkook girdi.
-canım Zelo kapıda seni bekliyo.
- ney. Aha şimdi aklıma geldi. Ben TS ye de gitcektim. Allah unuttum onu dedim koştum. Aşağı. Yusuf nereye dedi. Bende Ts ye gitcem dedim. O da ne TS si dedi.
-Trabzonspor fln değil demi
-hyr be B.A.P nerden çıkış yaptı.
-he tmm.
Yusuf slk sın ya. Ts ye geldik. Hemen patronun odaya koştum.Bundan sonrası bi zahmet diğer bölüme kalsın. Kitap yavaş yavaş okunuyo çok mutlu oldum. Çok teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüyadaki Hayat(BTS Fanfic)
FanfictionAna karakter olan Min Ae nin gercek adı türkiyede Suna dır. Koredeki adı ise Min Ae dir. Koreye geldikten sonra Jungkookla evenir ve çocukları olur. Sınıf arkadaşı Yusuf ile BSM grubu olarak çıkış yapar.