Hemen patronun odasına koştum. Beni içeri alınca naber nasılsın iyilik sağlık fln fstk tan konuştuk. Sonra konuya girdik. Benim tekli bi albüm çıkarmamı istiyomuş. Bende tmm dedim. Ses kayıt odasına geldik. İçerde Daehyun mu var yoksa bana mı öyle geliyo. İçeri girdim. Bana patron Daehyun ve Zeloyla beraber ilk şarkıyı seslendiricem sonra da tekli kendine ait şarkıları söylicen dedi. O an bi şok oldum. Zar zor tmm dedim. Çünkü karşımda aynı şirkete çalışmamıza rağmen hic birbirimizi görmediğimiz biazlarım duruyodu. (Aisshh kendi yazdığımı kıskandım yine) sarkılar 5 saat içinde bitti. Koşa koşa eve geldim. Jungkook kapıyı açtı. Hemen bebeği beslemeliydim çünkü mama vaktini geciktirmistim. Hemen besledim ve uyuttum.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jma : jungkook neden durgunsun.
Jk:ha ben mi şey bugün yoruldum.
Jma:ah tmm uyumak ister misin.
Jk :yok şimdi uykum yok.
Jma : tmm nasıl istersen.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Bunu dedikten 5 dk sonra uyudum. Yatağa beni jungkook taşımış. Sabahın 4 ünde telefon çaldı. Yine Yusuf aıyodu.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jma : yine ne var
Yysf:nolcak cabuk ikinizde kalkın. Bu sabah dokuza Türkiye uçağı var.
Jma : ney dedin sen. Turkiyeye mi gidiyoz.
Yysf : evt. Hadiii hazırlanın.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hemen yataktan fırladım. Jjngkooku uyandırdım. Aşkım hadi kalk. Sabaha Türkiye uçağımız var. Dedikten sonra. Anamm napcaz çocuğu nereye bırakcaz hazırlandın mı saat kac ne zaman haberin oldu saka fln yapıyon demi...
Be daha neler neler diyerek bi liste çıkardı. Boyle tin tin hazırlanarak sabah 8.30 da bighitin önünde olduk. Bi baktım burda farklı gruplar da vardi. VIXX B.A.P EXO BLOCK B vb.
Hemen otobüse binip havaalanına vardık. Seo lim i öptükten sonra uçağa binip türkiyeye geldik.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
İyi hosdu da biz nerede hangi ilde konser vercektik. Bunu sordum. Bighit CEO su da yine her zamanki gibi istanbul dedi. Abimin tayyini de istanbuldaydi. Acaba konserime gelcek miydi. Neyse provalari fln yaptık. Tam cafeteryaya gidiyodum birini gördüm. Bu abimdi. İki tokalastik sonra hasret giderdik. Jungkookda uzaktan görüp kıskanmış. Durumu anlattım. Sonra diğerlerinden izin alarak abimlerin masaya oturduk. Masada yengem vardı(abim evli değil). Selamlastik. Abim bizi tanıştırmamıştı. Tanıştık. Bana yanındaki çekik de kim diye sordu. Eşim dedim. Jungkook ne konuştuğumuzu anlamıyodu ona bizzat çeviri yaptım. Abim jungkookla evli olduğumu duyunca ney diye anırdı. Hatta çocuğumuz bile var dedim.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
(Hemen hatırlatma abim M.B diye geçecek. )
M.B:ne yani şimdi benim yegenim jungkooktan mı.
Jma : evt abi. Hatta kız adıda Jeon Seo Lim.
M.B :e soyadın ne.
Jma : jeon
M.B :nasıl ya.
Jma : jungkookun tam adı Jeon Jungkook o yüzden benim de Soyadım jeon oldu.
M.B :ee niçin geldiniz. Yanınızda bi sürü çekik var.
Jma :abi onlar koreli.
M.B :adın ne korede.
Jma : Jeon Min Ae
Ynge:o ney gız.
Jma : ad yenge
Abi neyse bana sen evinin adresini ver. Bizim şimdi provalar var da gitmemiz gerekiyo. Akşam çıkış da yanınıza gelelim. Otelde kalmak istemiyorum.
Jk : ne dedin bidenem.
Jma : (korece)abimin ev adresini aldim. Çıkış da evine misafir olcaz. Abii Hadi görüşürüz kendinize iyi bakın bb.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Prova çıkışı abimin evine gittik. Ve orda kalmaya başladık en azından koreye dönene kadar.Bu bölüm biraz sıkmış olabilir. Bi sonraki bölüm daha güzel gelecektir. Destekleriniz için sağolun. :) :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüyadaki Hayat(BTS Fanfic)
FanficAna karakter olan Min Ae nin gercek adı türkiyede Suna dır. Koredeki adı ise Min Ae dir. Koreye geldikten sonra Jungkookla evenir ve çocukları olur. Sınıf arkadaşı Yusuf ile BSM grubu olarak çıkış yapar.