20.Bölüm=R.I.P Jeon Min Ae(Final Part 1)

70 6 0
                                    

Jungkookun ağzından
Şirket patronu Kim Tae Song,Min Aeyi vurmuştu. Kalbinin tam ortasından. Zelo çığlık attı. Ve sonra ağlamaya başladı. İçimde bi acı hissettim. Çünkü kızımın annesi,Min Ae vuruldu. O an ne yapacağımı bilemedim. Çünkü çok şaşırdım. Bu olaya tepki gösteremeyen Song Ji Eun hemen ambulansı aradı.

Min Ae yi direk ameliyata aldılar. Saatler geçmek bilmiyodu. Sürekli bi doktor giriyo bi çıkıyordu. Hemşireler de aynı şekilde. Tam o anda kalbime bi ağrı girdi. Çok ağır bi ağrıydı bu. Dayanılmaz bi acısı vardı. Tam o an doktor çıktı ve

-Üzgünüm. Min Ae-ssi yi kaybettik.

Sinir krizine girdim. Artık herkes ağlıyordu. Onu son kez görmek,onu son kez öpmek istiyordum. Tüm herkes deli gibi ağlıyordu. En başta ben olmak üzere.

Morga girdim ve onu son kez öpmek istedim. Yavaş yavaş yaklaştım ona. Ama yapamadım. O an deli gibi ağlamaya başladım. Peki ya Seo Lim nolcaktı. O annesiz dayana bilir miydi. Ailesi ne yapacaktı. Kızının korede öldüğünü onlara nasıl söylicektim.

Annesini aradım. Ve ona Min Ae nin değilde Suna nın öldüğünü söyledim. Annesi yıkıldı. Babası da. Abisi de. Abisinin eşi de. Herkesi yıkmıştı onun ölümü.

Ertesi gün tüm TS ve BIGHIT çalışanları onun cenazesine geldiler. Cenaze Töreni Türkiye deki gibi yapıldı. Anne ve babası hemen Seoule gelmişlerdi.

Annesi,babası ve abisi kapıyı çaldılar. Abisi direk boynuma sarıldı.

-onun ölümüne nasıl göz yumdun. Neden neden

İsyan ediyodu. İçimi acıtıyodu onun bu isyanları. İçerden Seo Lim in ağlama sesi geldi. Ben tam ona bakmaya giderken kapı tekrar çaldı. Yusuf gelmişti. Bana sarıldı. Oda isyan ediyodu.

-Suna bi daha dönmiycek. Onu nasıl vurdunuz nasıl nasıl

Bunları söylerken bi yandan sol göğsüme yumruk atıyordu. Sonunda bende dayanamadım ağladım.

-o evet dönmiycek bi daha ama onun bana bıraktığı bi hatıra var. Onun bana bıraktığı değerli bi şey var. O da Seo Lim. Ben dayanacağım. Pes etmiycem.

Bunu söylerken nedense gerçek olmuycak ve pes edicekmişim gibi geliyodu bana.

Seo Lim tekrar ağlamaya başladı. Yanına gittim. Abisi de benle geldi. Ve o da sevdi yeğenini.

-ben ona bakıcam.

Deyiverdi. Ben de

-ben bakıcam. Buna mecburum. O bana arkasında Seo Lim i bıraktı. Ona bakmak zorundayım.

Sonra ona sarıldım. Deli gibi ağlamaya başladım tekrardan. Abisi beni sakinleştirmeye çalıştı.

Bi kaç saat sonra onlar gitmisti. Bi tek Yusuf kalmıştı. Yusufa dedim.

-BSM için bi şey düşündün mü.
-evt idol olmayı bırakıyorum. Ben Jungkook ben Türkiye ye döneceğim.
-Hayır dönmene izin veremem. Suna için kal. Lütfen.

O da dayanamayıp tamam dedi.

O da gidince yatağa yattım. İlk defa Min Ae siz yatıyodum bu yatağa. Onsuz ilk gecem olacaktı. Onu daha bu günden özlüyorsam Seo Lim napacaktı. Kafamdaki bu boş düşüncelerle sabahın 4ünde uyuyabildim ancak...

Evt yine karşınızdayım. Bu bölümde kendimi öldürdüm. Yani ben değil aslında Kim Tae Song öldürdü ama neyse. Bi karar aldım:

1.B.A.P ye de fanfic yazcam ama bi kac hafta sonra
2.finali 2 partdan yapacağımı söylemiştim. Ek bölüm de yazcam. Oy verir misiniz? Rica etsem :)

Medya=BTS HOLD ME TİGHT

Rüyadaki  Hayat(BTS Fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin