18.Bölüm=Acil

64 7 0
                                    

Bi anda etraf karardı. Ve kendimi sert bi şeye çarptım. Sertdi. Kafam acımıştı. Sonra hersey karanlık.
Hastanede
Uyandıktan sonra kendimi bi yatakta uzanırken gördüm. Jungkookda yanımdaydı. O da tetikteymiş.
- jungkook. Kısık bi sesle söylemiştim.
- ha uyandın mı Min Ae-ssi.
Jungkooktan neler olduğunu anlatmasını istedim. O da
-Tüm şarkılarınızı sorunsuz söylediniz. Sonra Yusuf senin sahneden düştüğünü söyledi. Direk koştum yanına. Baygındın ve kafan kanıyodu. Endiselendim. Doktorda kafandaki kanamanın bi zararı olmadığını sadece düşerken bi yere sürtmenle kanadığını söyledi. Daehyun seni kucakladı. Ambulansa kadar getirdi.
Onun sözünü kestim.
- sen naptın?
- ben bayıldığını görünce çok kötü oldum. Yani direk yere düştüm. Daehyun da seni kucaklayabileceğini söyledi. Bende benim için sorun olmayacağını söyledim. O yüzden. Beni endiselendirdin Min Ae-ssi.
Bunu demesiyle kucağıma atladı. Dudaklarıma yapıştı. Bi kac dk sonra Yusuf içeri daldı. Kız arkadaşının da türkiyede kaza geçirdiğini söyledi. Hemen jungkook koştu. Bende serum bitince ameliyathanenin kapısına geldim. Yusuf çok berbat olmuştu. Aglamaktan gözleri şişmişti. Ve yanında da ona çarpan arabanın sürücüsü vardı. Sürekli Yusuf ona bağırıyodu. Bu tartışma bi kaç dk sonra kavgaya döndü. Yusuf ona yumruk attı. Jimin ve V onları ayırdı. Jungkook,Jimin ve ben yusufu sakinleştirdik. V,Suga ve J-hope da sürücüyü. RM Besteyle evlendiği için. Konserden sonra direk otele gitmisti. En sonunda Seo Ah ameliyattan çıktı. Yusuf direk kız arkadaşının boynuna sarıldı. Hala gözleri ağlamaktan şişmişti.
Yusufun ağzından
Seo Ah uyan.
Sana ihtiyacım var.
Sensiz yaşayamam ben.
Lütfen uyan.
Ahh sana araba carparken nerdeydim ki.
Senin yerinde benim olmam gerekir.
Uyan artık.
Aç şu tatlı çekik gözlerini.
Açta evlenebilelim.
Hadii.
- - - - - - - - - - -
Onun bu yalvarışları benimde canımı acıtıyodu. Nede olsa o benim hem sınıf arkadaşıdı hem de biz bi grup olarak çıkış yapmıştık.
1 hafta sonra
Seo Ah yoğun bakımdan 1 gün sonra çıkmıştı. Doktorda 1 haftaya kadar taburcu ederim demişti. Yusufun gözleri şimdi gülüyodu. Seo Ah taburcu olunca direk Koreye gittik. Tabi bizim ilk işimiz Seo Lim i almaktı. Eve gelince jungkookla ikimiz kızımız la hasret giderdik. Bi kaç saat sonra Yongguk beni aradı. Ve tekrar Ts Entertainment'a gelmemi söyledi. Söylene söylene şirkete gittim.
Selamlar çingularım. Kitabım uzun bi uğraştan sonra 300 okunmayı geçti. Çok teşekkürler.

Rüyadaki  Hayat(BTS Fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin