"Ay sus maryosep, kung kanus.a ka mag-dali2x, kana pa jud ka unok-unokon.. ggrrr. . Asa naman gud to akong isa ka pares sa akong high heels oe.", wa na gisapot nako ug sugod. .mypa lagi gi andam to nako gabie pa akong sol.obonon. .
Dapat ko mosayo ug adto sa opisina kay moabot ang anak sa among boss. Siya man gud ang mopuli sa makadyot sa opisina kay naay business nga atimanon si boss sa laing nasud. Maayo unta ug bot.an ni siya oe pareha sa akong boss.
"Tin, pagdali na diha kay ma-late nako oe.", paksheeeet!! dungan man diay mis akong mutyaan nga maguwang ug lakaw. Ihatod man gud ming papa permi kana kung dili siya busy. Sama karon, dili busy si papa, so iya ming ihatod. Kami raman gud duha sa akong ate diri sa balay kay among kuya naminyo naman, nya naa na sila'y kaugalingong balay, so mingaw mi diri.
"Kadyot nalang jud. Huwat sa!", atlast nakita na nako. .nganung naabot man gud ni diris kabinet oe, nya ang isa toa sa may ilawm sa lamesa. Unsa jud pagka-unsaa, gi-abat na jud ko. .
"Kadogay ba nimo nakanaog Tin oe. Patay na'to rong pasyente nako sa hospital ron kay dogay kaayo ko.", ses, diko gusto masuko karon kay ma stress akong beauty. Sayang akong make-up, pero nganong in.ani man jud ni akong igsoon Lord!
"Aw mo donate ko'g pang kape ug biscuit kung mao na.", mao nalang akong solti niya, maong nisamot siyag kasuko. . Nurse man gud akong maguwang, nya dedicated pod xa sa iyang trabaho bah.
"Ayaw namo sigeg lalis diha, kay pareho jud mong langayan.", wow si papa suportib, pramis! Pero dili nalang ko motingog aron wala nay world war 3.
Pilahay may storya, naabot na dayun kos opisina namo. Girl, as in! 5 minutes late jud ko te. Kauwaw kaayo oe kay naa na sila tanan sa conference hall. Naa tanan empleyado te – murag ako nalang ang kulang. Hinay-hinay pod tawn kog lakaw nya duko2x sa may kilid sa uban pang mga empleyado, pa as if nga wala lang bah. .
"The meeting started 5-mins ago miss. . You're late.", omg kakusog sa microphone! Late? Ako? Murag ako jud bah, so nitan.aw ko sa nagstorya. .Holy packing tape!! nanan.aw silang tanan nako. Pwede malanay? Nahilom silang tanan pa jud.
"Good Morning Everyone.", niingon nalang pod ko. .
"Ang epektibo nga empleyado magpakabana sa iyang trabaho. Ug ang una unta niyang buhaton mao nga siguroong dili ma late. Diba?", sheeet!! gwapo unta, suplado ug strikto lang.
"I'm sorry sir. It won't happen again.", as if naman always kung late. This is my first time nga ma late ko. In fact katong elementary ug high school pako, perfect attendance ko permi, hasta ang All Soul's Day moskwela gud ko.
Mao to nga ni proceed na siya sa pagstorya. Sakto lagi ko, siya ang anak sa among boss. Murag maglisod jud ang tanang tapulan aning kompanyaha kung in ani ka strikto. Pagkahoman sa meeting, ni adto na dayun mi sa tagsa2x namo ka department. I belong to QC department. Among kompanya usa sa pinaka-sikat na imported company. And FYI, Jean, Juvy, Icy and I work in the same company. Sila Jean and Juvy naa sa Marketing department, samtang si Icy assistant secretary sa among boss.
"Psst, ug nganung na late ka?", pangutana ni Jean sa akoa.
"Dah, dogay kaayo nako nakit-an akong pares sa sapatos.", and ses, gikataw.an ko nilang Juvy. Wala si Icy koyog namo kay syempre assistant secretary, toa jud xa tapad sa secretary ug sa boss. "Kung makakatawa xd mo noh, wagas kaayo.",
"Okay rana siya sis. Pero daghan na jud ang mosayo ug trabaho pohon.", solti pod ni Jean.
"huh? Nganu man? Sayo na atong time-in?", makulbaan man pod ta, I hope dili lang unta. .
"Nope. Syempre, gwapo kaayo ang anak sa atong boss, nga karon mao nay boss nato, ma inspired na jud ang uban nga mosayo.", explain pod ni Juvy nga murag gikilig. Kung wala lang ko kahibaw nga dead na dead siyang Nenen, ako jud huna-hunaon nga naibog siya sa among bag-ong boss.
BINABASA MO ANG
"Ako na jud!"
SonstigesKaguol bah! Unsay imong buhaton kung ilogan ka'g duha ka laki? Naa ba kay pilion nilang duha o wala? Biyaan nimo sila? Or sila nalang ba kaha magdayun kesa mag-ilog sila nimo - Niya ingnon dayun kas imong barkada nga 'so gwapa na ka ana'? Very supor...