CHAPTER 8

39 2 3
                                    



"Tin, kanina ramo naabot?",

"Di pa kayo dogay ma. Nasangit mis gawas, nay ka cheka gamay.",


"Hello Tita. Komosta?", pangutana ni Icy. Kaila naman ni silang daan ni mama sukad pa sauna.. pero si Bruce, karon pa tawn ni makatamak diris amoa. Dili bagay iyang look diring dapita oe.

As in super gwapo kaha ning unggoya, halos tanang bayot mag-apas siguro aning lawasa.

"Ay ma, si Bruce diay, amigo namo.", giingon nalang nako nga amigo kay sure ko mahasi jud nis mama kung moingon ko nga boss namo.

"Good morning mam.", ka murag itoy aning Bruce makadag good morning oe.,

"Good morning xd dong. Kinsa may uyab nimo aning duha dong?",

"Tuk.an man xd ta nimo ma oe. Ayaw pataka ug pangutana diha. Amigo rana namo si Bruce.", si mama noh etchosera xd kaau..

"Aw sorry gud nak, abe nakog makauyab naka ba.", wow! Excited lang ma?

Sagbat xd nis Icy.. "Ay ka tita, naa nay nanguyab anang Tin oe. Girl na girl na sobrang haba ng hair ana taw.", garaa jud aning Icy oe. Mosamot jud ni ron akong mama. Mo pang ganahan na xd ni xa makauyab ko.

Ambot aning mama oe, nga ganahan man jud.. kulang nalang ihatag tag laki, marisip!

"Map gyud mam, taas kaayog buhok abot didto's may arbees bakeshop. Murag xd tawn ug gwapa ni imong anak, pa cute2x.", gibahak na, as in? Si Bruce to? Gi-ahak makadag comment ah!. Maong ako silang gisigaan sa akong beautiful eyes!!

"dah, ayaw ug tuo ana nila ma oe. Kung mutoo ka ani nila, labaw pas nituo kang maniwang si Thessyl.",

"Kinsa man xd nang Thessyl nak?", nya nangatawa na dayun si Icy.

"katong classmate namo sauna nga maninda ug maja ug puto cheese. Chubby man gud to xa.",

"Sus nak, wa ta kahibaw, basin diay na sexy nato xa karon.", ingon ni mama nga nilakaw ra xd kalit.

"Bitaw, sakto xd ni Tita, Tin. Dogay xd baya tang wa kakita ni Thessyl. Basin diay sexy na kayo to.", ingon pod ni Icy

"Woe, ipa-ila2x ko ana niya ha kung magkita mo.", mosingit pa jud...

"hilom Bruce oe. Mura xd kag kahibaw manguyab.", birada ni Icy. Nangatawa na dayun mi. Nangyam.id nalang si Bruce.

"Kaon namo dri!", shagit pod ni Mama. Nag andam diay siya ug kan.onon namo. Arang2x oe kay gigutom na tawn mi. maong nag dali2x xd pmig duol sa kusina.

The best jud ni akong mama modag luto oe. As in super lami kayo bah! Lamian xd sila Icy ug Bruce.

After eating,nagpahuway nami kadyot kay mamutong daw mi neg hapon2x na, aron y init kayo!

Piyong2x sa ko kadyot when suddenly my phone rang! Char, English na ha..

"Salamat sa pagstorbo nimo sa akong pahuway!", mao akong gisolti ni Jean sa dihang ako na gitubag iyang tawag. "Unsay tuyo nimo dae?",

"sarreh sa pagstorbo.. heheh, pero wait! E.open imong FB, now na. Naay news!", boriiiing! Di man kayo ko mag.FB. Samokan kayo ko anang daghan mang-add ug group. Nya naa pjud mga nonsense na post!

"Okay akong e.open. Kaning phone akong gamiton Jean kay kapoy nag open sa laptop oe. So bye for now. Chat nalang tas FB.", Okay bye na.. ako na dayun gi-open akong FB. Unsa ba gud nga news ba.

"Holy sheet of paper! Ka gwapa jud aning Kendall Jenner oe. Nice kayo ug mata. Sus naa pjud si Nina Dobrev. Makawalag self-esteem ning mga lawasa."

"Tin..tin..Tan.awa gud.", Nag open xd diay ug FB si Icy, basin gitawagan xd ni xa ni Jean.

"Oh my God! Ka sexy na gud niya.... Uhmm Kinsa gani to na? familiar iyang face ses!"

"Ahak oe, abe pa naman nako ug nakamay-ong ka. Si Thessyl bitaw na. maka insecure iyang ka.sexy ug ka.hamis ses. Iyang kulot na hair sauna, straight na karon." As in oh my G jud! Si Thessyl jud diay. Ka babaona xd aning mama oe, natag-anan man jud.

"Grabe pagka.crop sa iyang pics ses! Bilib ko.",

"Wala jud na gi-crop ses, tinuod jud na.. naa jud xay mga videos on how to lose weight. Nya nag gym xd daw ni xa."

"Gi-unsa nimo pagkahibaw Ice? Nag stalk ka niya?",

"Ahak anang stalk oe. Wa oe! Tan.awa gud nang forum nato sa FB, sa bacthmates nato na forum. Basaha na tanan.", kani gyud wa tay open2x bah, malibog nata madogay. Pero infairness, tinuod jud diay!

" Naa diay tay reunion Ice? Karon pani nila gi.post?",

"Oh, karon pana! Saman? Attend ta? Aron magkita xd ta sa atong mga classmates.", sakto xd.. It's been awhile nxd jud sukad nang graduate nami.

"Sure jud ka ha nga mo attend ta. Naa baya jud ang ex ni Vin ana, remember si Sica? Basin maagawan ka.", hinampak jud ni makadag storya si Icy oe..

"Nganung maagawan man ko Ice nga dili paman na akoa si Vin. Remember, nanguyab pa siya. Pero depende nana niya kung matental siya."

"Okay! Mao man kaha.", mao tong nilakaw na si Icy.

Actually curious xd kaayo kong unsa unyay reaksyon ni Vin kung magkita sila ni Sica. Wa ko kahibaw jud sa ilang story, pero I think naa man xd siguro silay closure. So no need to worry kung mao man gani na.

Come what may nalang oe. Excited na xd ko mo attend sa reunion kay gusto jud lagi nako Makita si Thessyl.

Sure ko kamo, basta reunion gani, sus labaw pas excited, labina tong nay mga crush sauna. Katong mga nay hilom nga pagbati sa ubang classmates. Makatawa siguro sila maghuna2x karon kay basin naka realize na nga dili diay gwapo ilang crush. Hehehe

Matulog sa ko kadyot oe. Log out sa tas FB.

(FB notification sound here) heheh

Wait! Nay chat sa batch group chat namo. . From her...

Sica: Hi Vin, attend ha! Let's talk. I miss you.

And that made me speechless!! ....

------

Sorry dogay na update guyz.. nagka.trouble ang copy nako!

"Ako na jud!"Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon