CHAPTER 5

31 3 3
                                    


"Hapit na jud tawn mamuhi. Sakit man akong hawak oi.", dungog xd nako ni Manong Joel.


"Makapahuway naka pohon Nong Joel. Hapit na raba ka mo-retire. Hayahay na kaayo ka pohon. hehe", taod2x naman pod nis Manong Joel nag-trabaho diri. Usa siya sa mga pioneer katong nagsugod palang ning kompanyaha.


"Mao lagi mam, nangugat na jud tawn ko diri. Pero maguol baya ko kay suod na kaayo nako ang tanan diri.", tinuod jud na, suod kaayo niya ang tanan. Mura naman gud siya ug tatay pod namo diri. Inamahan pa jud kaayo iyang treat namong tanan, maong ma-sad pod ko kung mo retire na siya.


"Sige lang gud nong, duawa lang pod mi diri panagsa kung makalugar ka.",


"Aw oh mam oi, mobisita jud ko diri.", ni-smile ra xd ko niya. "Ay mam, nang-regards diay to akong pag-umangkon nimo. Si Vin ba.", ingon niya dayun nilakaw na dayun. . .omg! Nganung kung makadungog ko sa iyang name mura mag naay something nga mopitik sa akong heart! Iring!! ... ma excite pod ko basta hisgotan siya. Haaaay... nabalik na jud siguro akong feelings niya ba. Na recall baya nako saona nga mag-sige jud kog tago2x para lang jud makakita ko niya. Wala jud kalibutan sila Juvy ato saona. Moadto pa gud ko ug canteen ato bahalag dili pa recess kay adto man magtambayan si Vin didto. Mokaon pod kos iyang paboritong balot bahalag luod kaayo ang piso. Hapit man gani nako na siya sundi sa sulod sa CR, may gani nakabantay ko. Uwawa unta ato bah. Daghan kong kaboang saona nga wala nahibaw-e nila Icy, ako-ako ra jud to. Sekreto para bibo! Mao nang karon, murag nabalik man tanan oi.


"Kristine!",


"Ay bayot boang!!!", sheeeet nakashagit kos kakuyaw ses. Mura jud nigawas akong heart oi –hasta lungs nako.. Kita kas akong heart ug lungs?


"Lami kaayo ka tusdon Bruce. Nganu gud tawn nangurat ka diha.", nag-apas kos akong ginhawa ses. Ikaw kuno'y makuyawan beh.


"hehehe cute kaayo ka kung makuratan Tin.", hagoy! Di jud ko mosugot anang cute. Ingon man gud sila apiki daw na..


"Ambot nimo oi. Nasaag man gud ka diri.", nilingkod pod siya atubangan nako.


"Boring man gud sa akong office, wa koy kaestorya. Maayo diri kay tabian kaayo ka.", naisa jud ang ½ sa akong kilay sa iyang giingon.


"So chikadora nalang jud kaayo ko diay. Pwede man gud ka makigstorya sa imong secretary ngadto.", ingon pod nako sa iya.


"Busy sila. Naa koy gisugo.",


"Hala. Kung ikaw kaha ang nibuhat ato aron dili ka ma boringan.",


"Unsa man xd ang gamit sa akong pagka-boss ug unsa man xd ang ilang gamit as secretary?",


"grabe siya oh! Abuso sa kapangyarihan.", actually mas suod na mi ni Bruce ron. Ambot ani niya oe nga mag sige man ug laag diri. Sigeg pangeta'g katabi, tabla pa'y babaye makigtabi.


"Di man gud Tin. Di man xd kaayo busy gud."


"Ako na jud!"Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon