CHAPTER 3

71 4 1
                                    


"Unsa pa'y kulang ani, nganung wala paman ni gisulod sa mga karton.", buntag sayo gisapot nako kay daghan mi ug delivery karon. QC ko maong dapat ako nani ma check tanan, pero kani gud kay na check naman kaha ni pag-Friday pa, ready naman ni para deliver. Nganung wala paman jud ni gisulod sa karton. Naka-perma na xd ko sa releasing form. Ako man gud nangunay ug check ron kay akong kauban absent.


"Ae mam, ang isa ka dosena ana gi-utro pa kay na damage pagka-Friday.", and I was like wwhhaaaatttttttt!!!!??


"Diba okay naman ni pag-Friday, unsa mang pagka-unsa.a nganung na damage man.", nag evil mode na jud ko ses. Di gani ni matarong ron, lupad jud ni tanan.


"Kuan mam---",


"Ah basta, taronga na ninyo karon dayun!", naglabad akong ulo ug pinakalit.


"Good morning Sir Bruce.", nakaginhawa ko ug lawm pagka-ingon ni nong Joel nga 'good morning sir Bruce', it means naa among amo. Pero wala koy paki kung nadunggan ko niya. Basta kay gisapot ko.


"Good morning nong Joel, Good morning Tin.", nisaka akong kilay sa Mt. Everest ses,himala kay wala siya nag 'Ms Archival'  karon. Siya raman unta niingon nga basta wala sa opisina, kana ra nga time pwede magtawag sa name.


"Good morning Sir", greet pod nako niya, abe palang wa tay batasan, amo pa jud nako na.


"Nong Joel, ipadali ang kulang anang delivery ha aron di na saputon inyong gwapa nga QC.", hala ses, kinsay gwapa? Ako? Hala oi, maikog kaayo ko. Ni smile pa jud siya ni nong Joel. Niyango ra xd tawn si Manong unya nilakaw na. Nakaginhawa na xd ko'g lawm, sama ka lawm sa pacific ocean.


Naka-decide na diay ko oe nga dili nako mag minaldita niya. And beside nag-sorry naman pod xa nako atong usang adlaw, kato ganing nikoyog xa namo sa mall. Siya jud nanglibre ato ses, generous kaayo. Nagstorya mi ato niya nag-sorry xa. Ingon siya nga na pressure ra daw xa ato nga time kay naa iyang papa. Niya nakulbaan pod daw xa ato. So pila may storya, ako gidawat iyang sorry oe. Nakahibaw man xd ko nga sayop pod to nako kay na late ko. So mao to, okay na ang tanan, wala nako nasuko niya. Pero karon pa mi usab nagkakita kay super busy man gud kaayo ang tanan. Pero nganung nasaag mani xa diri sa QC department dapit oe nga layo raman kaayo iyang work ani dinhi.


"Naa mo'y laag unya? Koyog na pod ko ha, kung okay lang.", wow! Umaabuso si Sir. Pero okay ra xd kay siya man pod manglibre. Hehehe


"Aw okay ra basta ba manglibre ka.", ni smile ko niya. . Minatay, akong baba ba kay grabe ka-traydor, di man ta ko mo smile, pero nganung mag-buot2x manjud ni siya'g smile oi. Abe palang ganahan ko niya – which is –murag dili, murag ambot oi wa ko kasabot.


"Kana ba, smile jud. Kay bagay kaayo nimo. Mosamot ka ka-cute.", unsaon jud ang cute?


"Cute? Meaning apiki ug nawong?", ingon nako niya. . hala nikatawa siya taman ses.


"Di oi. I mean cute ka. Gwapa. Pero maldita lang, dali kaayo mokunot ang agtang.",nikatawa na xd siya ses. Unsa man jud?

"Ako na jud!"Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon