First night namo matulog karon diri's balay ni Araquel. Medyo di pa kaayo ko komportable, pero sa sugod ra siguro ni, maanad ra ko pohon. Medyo sad man gud ko kay nilarga na's Papa atong usang adlaw. Perti nako hilak ses, mura jud ko'g bata, niligid pa jud ko. .jowk! Wa oe,kadako na nakong damulag moligid jud – ohver ha! . Pero ang tinuod jud nihilak ko oi, pero wa ra nako gipakita si Papa kay basin unya dili siya molahos ug larga, sayang ang ticket tawn.
Ug tuod man, namalhin sila si Manoy sa balay aron naa pod tawo ngadto oi. Poy-an pa lang ug abat, unsaon nalang jud.
"Tin, nagmata paka?",si Icy nanuktok.
"Wala Ice, natulog nako. Naghagok na gani ko oh – Zzzzzzz.",
"Amaw jud ka oe, ablihi sa beh. Di ko katog gud.", oy abe na ko ug ako ra'y di katulog, siya pod diay. Same ra xd siguro mi ug na feel. Maong ako siya gi-ablihan.
"Oh di xd ka katog?",nisulod siya sa akong kwarto ses ug nihigda sa akong kama. Seriously? Sa ako jud kama? Naligo ba kaha ning kigwa, basin hugaw ang buhok ani, y creamsilk.
"Hep hep hep, anha raka kutob, ayaw jud na gamita akong unlan.", nikunot xd iyang agtang sa akong giingon.
"Hoy kigwa, naligo ko oi kung mao na imong giproblema. Ug nag creamsilk xd ko baleg lima kabuok. Simhuton pa nimo akong buhok diba malanag kas kahumot.",amiga jud diay mi kay kahibaw jud siya sa akong gi huna2x. Pero sige tagaan ug chance. Ako nalang pod siya gitagaan ug unlan nya nahigda nami.
Diyotay'ng kahilom ang niagi namo. . Pero tabian baya ko, maong di jud ko ka.agwanta nga di motabi.
"Nabag-ohan ka noh maong wala ka nakatog dayun.", gipangutana nako siya oi, kay basin diay parehas mi'g pinagdadaanan. Alas-10 naman gud oi.
"Uh. Humok kaayo ang kutson sa akong kama gud. Malubong ko. Feel nako mura ko'g patay gisulod sa lungon.", ka ohver xd anang murag patay oi. Scary man nuon.
"Ses, ayaw katingala nga malubong kas imong kutson. Tan-awa gud na imong lawas uh, ni-gain jud kag weight ses. Pa-lose kaha, basin pa diay mada pa na.", iya kong gisiko. Di man gud kaayo xa tambok. Mga 45kls siguro ni xa. Pero di ko ganahan mag-talk ug horror2x ses.
*tok *tok *tok
"Kinsa na?", Naay nanuktok ses, pero wa may motingog. Minetey ani oi, makulbaan man xd ta. Impossible man pod nga si Juvy or Jean kay sure ko naghagok natong duha ron. Dali raman gud na sila maka-adjust sa new environment and new things around them.
.
.
*tok *tok *tok
"Kinsa na ba? Jean?Juvy?", singgit pod ni Icy. Truth about us? Hadlokan kaayo mi'g ungo ug unsa pa nang mga malalang dili ingon nato. Ug sa in-ani karon, gusto na jud nako mobalik sa amoa ses.
"Ice, atong ablihan ug kalit na. Maminaw sa ta kung naa ba'y tawo sa gawas.", si Icy ses epic ug face. Mas hadlokan man gud ni xa oe. Makaihi jud ni xa sa kahadlok bah. Pero we need to know who the hell is there? Char! Basta mahadlok lagi, maka-English ug ahat. .
BINABASA MO ANG
"Ako na jud!"
RandomKaguol bah! Unsay imong buhaton kung ilogan ka'g duha ka laki? Naa ba kay pilion nilang duha o wala? Biyaan nimo sila? Or sila nalang ba kaha magdayun kesa mag-ilog sila nimo - Niya ingnon dayun kas imong barkada nga 'so gwapa na ka ana'? Very supor...