Kay Sunday man karon,ug kay buotan man mi, nanimba mi. Kasagaran kay koyog jud akong pamilya. Pero karon busy man kaayo sila Mama ug Papa, hasta akong maguwang. So, kinsa paman diay akong koyog – edi akong mga ambungang mga barkada. Naa pod daw silang Nenen ug Niel Ryan. Actually, apil jud sila Nenen ug Niel Ryan sa among barkada, pero mga busy man ang mga kugtong, so maong dili sila makakoyog-koyog namo. Labi na karon nga puro na pod mi naay mga trabaho. Ug nila pa, para sa ekonomiya. Hala sige! Mao man kaha. .
"Dogay lagi sila Nenen noh.", excited xd kaayo nakaingon si Juvy. Kahibaw man si Nenen nga na-crush si Juvy niya, pero friendzone man akong higala oe. No comment raman pod si Nenen, nagduda nuon nga basig bayot siya. Pero kung si Juvy pasoltihon, dili lagi bayot si Nenen, kay dako daw ug muscles. Ay dah! Wala ko kahikap sa muscles ni Nenen oe, so no comment nalang pod ko.
"Dili xd halata nga excited kaayo ka makakita ni Nenen noh.", ingon xd ni Icy sa iya.
"Di oe. Hapit naman gud magsugod ang misa, basin ma late sila ba.",
"Wow, naay attendance si father Juv? Naay premyo kung maka complete ug attendance?",ingon xd nako. Bisag obvious na kaayo, pabebe gihapon.
"Hapit na daw sila oe, nagtext si Neil Ryan oh.", sagbat pod ni Jean, ahh so nagtexsanay sila. Aw! Sila na. .
"So, mawani mi aning Icy ani ron kay naa man mo mga partner?",
"Partner ba gud oe nga always friendzone man ming Juvy ani.", guol kaayo ug nawong si Jean murag napus-an. Pero sabagay oe, ikaw ba'y e-friendzone di ba sakit. Pero feel man xd nako nga nagpakipot lang pod nis Nenen ug Neil Ryan. Kung si Juvy ug Jean mga Pabebe. Si Nenen ug Neil Ryan pod kay mga pabobo. Bobo ses, di makahalata nga inlove na kaayo ning duha namo ka higala. Lami kaayong ibala sa kanyon.
"dah e-ampo ra na ninyo ses, madala pa lagi na.", suggest pod ni Icy.
"Maojud. Pero kung di gani madala ug ampo, aw ingna lang ko kay naa koy kaila mohimo ug gayuma.", ingon pod nako sa ila.
"Puros jud na kaboang imong suggestion Tin oe.", reklamo pod ni Juvy. Nikatawa nalang ko.
Jean's POV
Lord, pila naman tawn ka tuig ko nga naibog ni Neil Ryan oe. Loyal kaayo ko niya Lord, pero nganung wala paman siya nanguyab nako. Sure ko nga moingon jud ka Lord nga demanding kaayo ko, nga di ko kapaabot sa tamang panahon,pero Lord, basin niya malapas nako sa kalendaryo nya wa ghapon. Looy pod ko Lord, diba?, maayo untag tubagon nimo akong pag-ampo Lord.
"Hi Jean",nakuratan ko.
"Oh Hi Ryan. Komosta naman ka oe. Dogay nata wa nagkita ba.", dogay na pod kong gimingaw nimo, gusto ta nakong isolti pero nganung mura man kog dili makatabi oe. Taod2x naman xd gud mi wa nagkita nya tan-aw nako sa iya kay murag ni gwapo ug samot. Inspired kaha siya. Omg! Dili nako? Huhuhu kalooy xd nako oe.
BINABASA MO ANG
"Ako na jud!"
RandomKaguol bah! Unsay imong buhaton kung ilogan ka'g duha ka laki? Naa ba kay pilion nilang duha o wala? Biyaan nimo sila? Or sila nalang ba kaha magdayun kesa mag-ilog sila nimo - Niya ingnon dayun kas imong barkada nga 'so gwapa na ka ana'? Very supor...