"Good morning Saturday..", greet xd nako sa akong self. . Nindot kaayo akong katulog dah. Inspired man gud ug nila pa. Hehehe
Ako diay gihatagan ug chance si Vin na manguyab oi. Magpakipot paba jud ko nga crush man nako siya. Ako man gud ang klase sa tawo nga kung ganahan ko, ganahan jud ko. Ayokong magpanggap ses – charot!
Flashback
"Pwede manguyab nimo Tin?", unsa to oi?? kalit2x lagi ni xa. Wala ko katubag ses. Ang ako ra gibuhat noh kay gisuyop nako ang spaghetti. Ka imagine mo unsaon pag suyop sa spag?? na-ughan akong tonlan gud.
Nitutok ra jud ko niya ses. Niya ni smile siya nako! Wa na... bugto na akong bra sa iyang smile. Order na xd kos AVON ani.
Pero hoy! Gikilig ko taman.. tabang Lord.
"Tin?", kadungog ko sa iyang tingog ses pero akong baba di ganahan motubag. Akong utok natuyok, wala ko kahibaw unsa akong isolti.
"Unsa akong dapat itubag ana Vin?", mao jud na ang nigawas sa akong baba. Niya nikatawa siya. Kataw-anan diay akong gisolti?
"Just say Yes –kung mosugot ka nga manguyab ko nimo. And say No – kung dili ka mosugot. Ana lang.",
"Unsa man ang gusto nimong itubag nako?", hala oe, mura man nuon kog na blanko!
"I would be glad if you say Yes! Hehe",
"I would like you to be glad – sooooooo – Yes. Okay.", ayay..nakasolti ra jud ko. Haaaay . . .
Endof Flashback
~~
Pag-gawas nakos kwarto,mingaw man. Unsa naman diay orasa oe. Tan-aw pod nako sa wall clock –alas otso naman. Ako silang pukawon be. .adto ko mag-una ni Jean.
Pag-gunit nakos doorknob, maabli raman, di mani mang lock byhana oe. Naa palang kawatan mosulod, sus ma.una jud siya'g kawat! . .
"Kyaaaahhh!!!!! Jean oe, amew. . ", shagit nako nya dayun close sa door. Laki man jud tong tapad ni Jean natulog bah. Sure jud ko, lubot jud to akong nakita. Marisip! Kinsa man to oe. .
Lagot kaayo ko naglakaw padong sa akong kwarto. Pero wapa ko kasulod, na open na ang door niJean.
"Tin! Kasayo ba nimo mamukaw oe.", ang bruha, in ana lang jud iyang masolti nako? Pwes mari-ka!! . Ako xa giduol. .
Gikusi nako iyang kilid "araaay xd Tin oe.", takilid2x lagi xag nilikay sa akong kusi..
BINABASA MO ANG
"Ako na jud!"
RandomKaguol bah! Unsay imong buhaton kung ilogan ka'g duha ka laki? Naa ba kay pilion nilang duha o wala? Biyaan nimo sila? Or sila nalang ba kaha magdayun kesa mag-ilog sila nimo - Niya ingnon dayun kas imong barkada nga 'so gwapa na ka ana'? Very supor...