3. Bölüm : GÖRDÜM

96 8 4
                                    


Oradaydım , zaten orada olmam söylenmişti. İşte geldim ne istiyorsun ...

17 yaşında kimseye güvenmemem gerektiğini öğrenmiştim . çünkü biri ( belkide senin en çok güvendiğin insan bile ) güvendikten sonra senin arkandan çok ağır bir şekilde bıçaklayabilir. tabi ki de bu herkes için geçerli değildir...

henüz 17 yaşlarındayken çok güvendiğim ilk ve tek arkadaşımı BABAMLA İLİŞKİYE GİRERKEN GÖRMÜŞTÜM. aslında bunun beynimin benimle oynadığı o küçük oyunlardan biri sanmıştım.

o an içimden '' babam asla öyle bir şey yapmaz ''gibi küçük varsayımlar geçirmeye başlamıştım. tabi insanın babası söz konusu olunca iş değişiyor.

Önce içimden '' acaba anneme söylemelimiyim '' diye saçma bir düşünce geçirmiştim. sonra bunun gereksiz olduğunu anlayıp , vazgeçtim . çünkü insanları bir uyarıda değiştiremezsiniz !

nereden mi anladım ;

o koca 1 hafta içinde babamda çok büyük değişiklikler oldu , örneğin :

açıkçası babam işinde bir insandır , çok açık sözlüdür , kendine çok güvenir yani özgüveni yerinde bir insandır , ama o hafta içinde ben bile birşeyler gözlemlemiştim...

Bir gün babamla birlikte dışarıdaydık ve babamın üzerinde kalın bir mont vardı , tabi o zamanlar ocak aylarıydı , bir anda çok şiddetli bir yağmur başladı. benim üzerimde de kısa kollu bir T-shirt vardi.

babam bana herzaman ki gibi çıkarıp montunu verdi ve ben az sonra geliyorum diyip dükkan tarzı bir yere girdi ve bi adamla konuşmaya başladı. ellerim üşüdüğü için ellerimi montun cebine soktum cepleri sıcacıktı sanki içinde canlı bir klima var gibiydi. o an elime ipe benzer bir cisim deydi tabikide bende meraklanıp cebimden çıkardım , ve bir kolye buldum. önce babam o kolyeyi anneme hediye olarak aldı sandım ama işin gerçeğini öğrenince daha doğrusu görünce ağzım açık kaldı.

diğer gün herzamanki gibi annem gelip beni uyandırmıştı . o gün içimde çok tuhaf bir his vardı .

herzamanki gibi önce annemi sonrada babamı kapıda uğurladım , sonra içimden dışarı çıkma isteği geldi ve bende biraz hava alayım bahanesiyle dışarı çıktım. Bir anda arkadaşımı gördüm ''selam ''dedim. '' nasılsın ? '' . Önce yüzüme sanki bir sorun varmış gibi baktı , sonrada beni gözleriyle baştan aşağı süzüp '' selam iyiyim sen nasılsın '' dedi bende iyiyim dedim , ve bir anda gözüme kolyesi çarptı. Bu babamın dün montunda gördüğüm kolyeydi . bir an ne diyeceğimi bilemedim .

önce '' kolyen yenimi ? '' diye sordum . oda bana '' evet , sevgilim aşkımızın simgesi olarak bana dün almış '' dedi . bir an başım döndü ve ne diyeceğimi bilemedim , acaba o boynundaki gösterişli kolyeyi arkadaşıma mı aldı diye aklımdan geçirmeye başlamıştım sonra '' pardon bir işim çıktı deyip koşar adımlarla evin yolunu tuttum '' . eve vardığım sıralarda saat 18:00 ' ı gösteriyordu annem işten gelmişti babamında gelmesi yakındı yani ben öyle sanıyordum , ama o günden sonra babamı hiç görmedim ...

hemen annemi yanına koştum ve '' anne kolyen nerede dedim telaşla '' , annem bir anda şaşırdı ve '' hangi kolyeden söz ediyorsun kızım '' dedi . o anda herşeyi anlamıştım.

ağlayarak odama gittim , odamdayken bir anda gözlerim karardı ve birkaç saniye boyunca hiçbir şey göremedim. sonra odama bir adam girdi , bu O'nunla ilk tanışmamızdı. adamın üzerinde siyah bir kapşon vardı altında ise kahverengi bir kot , bana dönüp lily sen misin dedi .

o anda cidden çok korkmuştum , ne diyeceğimi bilemiyorum '' evet '' dedim '' ben lily '' ama bunu derken adam bir anda kayboldu . sonra gardolabımdan bir tıkırtı duydum . yavaşça gidip dolabımın kapısını açtım ve bir anda O'nu gördüm...




*O*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin