2. BÖLÜM : BAŞIMDAN GEÇENLER...

129 9 3
                                    

Çok küçükken beynimin benimle birtakım oyunlar oynadığını söylemiştim. bu bölümde beynimin bana oynadığı tuhaf ve anlaşılmaz olaylardan bahsetmek istiyorum.

yaklaşık 1 yıl kadar önceydi , bir erkek arkadaşım vardı. aslında ilişkinin başlarında bayağı iyiydik ama 3. aydan sonra aramızdaki ilişkinin yıprandığını farketmiştim. benden uzaklaştığını hissedebiliyordum neden ki neden uzaklaşmak istesin ki ?

bilmem belki de gördüğümü sandığım bazı şeylerden dolayıdır ...

1. bölümde de bahsettiğim üzere annemi ne kadar sevdiğimi anlamışsınızdır , annemden hiç birşey saklamazdım ve annemde benden.

anneme erkek arkadaşım olduğunu söylediğim de ilişkimizin 2. ayındaydık, açıkçası annem '' neden böyle birşey yaptın , kızım '' dercesine yüzüme baktı ve gülümsedi herzamanki gibi onun gülüşü içimi ısıtmıştı.

bu arada erkek arkadaşımdan hiç bahsetmedim , adı joe geçtiğimiz günlerde Robert Kolejinden mezun oldu. oda benim gibi Türkiye ' de yaşıyor...

onunla tanışmamız tam bir tesadüf oldu , onu ilk kez evimizin yanındaki bir barın önünde gördüm, cidden çok yakışıklıydı ama barın önünde olduğundan dolayı bir an onu mahallede dolaşıp salak salak millete bağıran tiplerden sandım , kısacası onu ilk gördüğümde yanlış anladım. meğer arkadaşını bekliyormuş. ve diğer gün bir şey öğrendim BİZİM EVİN 2. KATINDA OTURUYORMUŞŞŞŞŞŞŞ... evet doğru okudunuz evimizin 2. katında dedim. onunla ilk kez dışarı çöp dökmeye çıkarken konuştum resmen gözleri parlıyordu. ayrıca giyindiği herşey bilinen markalardandı. saçları herzaman ki gibi dağınıktı. bana baktı ve '' merhaba sen üst kattaki kız olmalısın ben joe '' dedi, bir an dona kaldım beni nereden tanıyordu ki . belkide annem söylemiştir olamaz mı hayır annem öyl birşeyi asla söylemez , aklımdan birçok düşünce ve kelime geçti ama ben sadece '' evet ben o kızım , ayrıca merhaba benim adımda lily '' dedim, o an kendimi öldüresim gelmişti , bir an kendime kızmaya başladım '' o nasıl laf '' dedim içimden. aklımdan o kadar kelime geçerken bula bula bunları mı buldum dedim . ve ben bunları düşünürken bir anda kayboldu . arkama baktım sağıma soluma ama YOKTU !

bir anda bir ses gelmeye başlamıştı evin kapısından ,yavaşça yaklaştım ve kapıyı araladım , '' aman tanrım ! '' dedim birden yine '' Onu '' görmüştüm. karşımda duruyordu oradaydı işte sadece dikkatli bakılması gereken bir...

*O*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin