Bugün her şeye yeniden başlamış gibi hissetmiştim. sanki biri gelip bütün günahlarımı silmişti ...
Açıkçası bugün ciddi anlamda iyi bir şekilde uyanmıştım , hayatımda ilk kez annem beni kaldırmadan uyanmıştım mesela veya ilk kez kendi kahvaltımı kendim hazırlamıştım .
Annemi işe uğurladıktan sonra oturma odasında biraz uzandım , keyfim cidden yerindeydi .
Yaklaşık 2 saat boyunca televizyonun başından kalkmadım , bir anda akşam oluvermişti sanki veya biri o anda ışıkları mı kapatmıştı ?
bir anda bütün huzurum kaçmıştı , neredeyse hiçbir şey görünmüyordu.
'' Işıklar evet ışıkları açmalıyım '' hızlıca ışıkları açmak için yerimden kalktım , ışıkları yakmaya çalıştım ama olmuyordu açıkçası nedenini o anda bende çözememiştim.
sonra yukarıdan ( benim odamdan ) çok şiddetli bir ses geldi ama bu sesi hayatımda ilk defa duymuştum ve cidden çok korkmuşum. önce tanrıya yalvardım '' tanrım lütfen beni koru '' .
ve aniden ses kesildi , bir anda cidden bunlardan kurtuldum sanmıştım ki , daha kötüsü beni bekliyordu. Çok iyi hatırlamıyorum ama sanırım perdeler kapalıydı , ve perdeler aniden açıldı acaba bunları kahrolası beynim mi yapıyordu ?
o anda aklımdan hiçbir düşünce geçmiyordu , ne yapacağımı bilmiyordum derken '' O '' geldi evet eminim bu gelen şey O ' ydu !
gözlerim kocaman açıldı başka bir yere bakamıyordum adeta gözümü alıyordu , sonra bana yaklaşıp '' sendin evet başından beri biliyordum , burada olman söylendi ve işte buradasın aynı sana öğretildiği gibi '' ...
O andan sonra tek hatırladığım şey hastanede uyandığımdı .
annemin dediğine göre annem eve gelmiş ve beni baygın bir halde görünce hemen 112 ' yi arayıp yardım çağırmıştı. öyleydide zaten öyle olması gerekiyordu .
aslında o anki yaşadığım korkunun nedenini biraz düşündüm ve kafa yordum ...
Nihayet buldum !
Evet buldum , tabi ya neden aklıma gelmedi ki yaşadığım olayların hepsinin arkasındaki o gizemli kişiyi cidden buldum yani şu anlığına öyle sanıyorum , o kişi tabikide ...
(ARKADAŞLAR KİM OLDUĞUNU YORUMLARA YAZICAM AMA SİZCE KİM OLDUĞUNU YORUMLARA BENDEN ÖNCE BELİRTİRSENİZ ÇOK MUTLU OLURUM)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*O*
Mistério / SuspenseKarşımda duruyordu işte orada diyorum , sadece dikkatli bakılması gereken bir kalp !!! ve içinde ise bir '' O '' ... Bu hikayemde neredeyse bütün yaşlara hitap edecek şekilde yazmaya çalıştım umarım beğenirsiniz emeğe saygı...