Etrafimdaki herkes artık farklı gelmeye başladı. Eskisi gibi değildim , ama bu olamayacağım anlamına gelmiyor değil mi ?
Hastanede olan şeylere açıkcası hala anlam veremiyorum önce annemi kapıda görmem sonrada bıcaklaması ardından hastane ...
Artık kendimi iyi hissetmiyorum ama içimde hala iyi olacağıma dair sürekli bana moral veren duyguyu da bir türlü açıklayamıyorum . Birden bunların üzerinde okuluma hiç yaklaşık 4 haftafır gitmediğim için ögretmenlerimin ve okul müdürününde araması bitmiyor . Sanırım bu yıl yeniden sınıfta kaldım. Anlamıyorum ne yapmıştım neden şuanda işler bu kadar karışık . Sanırım hastalığımın cevabı da burada .
İnsanların içine çıkamadığınızı çünkü onlara zarar verdiğinizi düşünün sizi kimse anlamıyor çünkü anlatamıyorsunuz . Ne diyeceksiniz ki " hey merhaba benim psikolojim bozuk ve ileri derecede şizofrenim benimle dolaşırken dikkat et çünkü hayatını tehlikeye atıcak şeyler yapabiliyorum yani dikkat et "
Hayatımın böyle olmasını bende istemezdim . Hayatımdaki herkes yavaş yavaş gitmeye başlamıştı . Zaten çok kişi yoktu yakında kimse kalmayacakti . Bununla yaşamak gerçekten çok zor , insalara nasıl açıklayabileceğinizi bilmiyorsunuz ve kendileri öğrenincede çok geç olabiliyor . Ayrıca bu sizin " ben eşcinselim " veya " ben mazoşistim " gibi kabullenebileceğiniz bir gerçek de değil . Çünkü bunun GERÇEK olup olmadığını bile bilemiyorsunuz !
Ayrıca insanların sizi her fırsatta gömmeye ve sizi kötülemeye de çalışmasını söylemiyorum bile . Açıkçası kimsenin bana acımasını istemem kendimi de acınası göstermem ama bazen ne yaptığımı bilmemem gibi durumlar ortaya çıkınca işte o zaman nasıl bir duruma düştüğümü siz düşünün . Psikologların bile sizin nasıl bir durumda olduğunuza yorum yapamadığını ve her gidişinizde ayrı ayrı - kötü - şeyler söylemesini ...
* * *
Bugün yataktan kalktığımda dişimde korkunç bir ağrı vardı . Sanki çekiçle her dakika vuruyormuş gibi geliyordu . Yaklaşık olarak 1 saat kadar bekledim ama geçmeyince dişçiyi aramaya karar verdim . Dişçiyi aradım ama bugün için çok dolu olduğunu ve randevu yazamayacağını ama yarın için randevu verebileceğini söyledi .
Randevu aldıktan sonra kendime yemek yapmak için mutfağa girdim . Dişim çok ağrıyordu ve de az uyuduğum için yorgundum bu yüzden , küçük bir şeyler yapmaya karar verdim ve makarna için malzemeleri tezgaha çıkarmaya başladım . Domatesleri doğradım , suyu kaynattım ve makarnaları koyup üzerine sosunu ekledim . Aslında herşey iyi gidiyordu son 1 haftadır yaşadığım olayları sayarsak . Yemeğimi tabağıma koydum ve masaya oturdum . Dişimin ağrısını hissetmemeye çalışıyordum ama olmuyordu . Yemeğimi yedikten sonra televizyon izlemek için oturma odasına gectim. Televizyonu açtım ve sevdiğim dizinin basladığını gördüm . Dizinin ilk 10 dk sini izledikten sonra ağzıma kana benzer bir tat geldi . Önce anlamadım ama sonra dilimle ağrıyan dişime dokunduğumda anladım ki dişim kanıyordu . Hemen banyoya koştum ve aynanın karşısına geçip ağzımı kontrol ettim . O kadar çok kanıyordu ki ağzımdan akıyordu . Ardından kanı durdurma umudu ile kanayan yere peçete ile sertçe bastırdım . Zaten ağrıyan dişim şu anda adeta bana can çekiştiriyordu . Ne kadar çok bastırsam o kadar çok kanıyor ve ağrıyordu . Artık dayanamadım ve peçeteyi çektim . Ardından aynaya doğru yaklaştım . Ama kan durmamıştı tam tersi dişim kırılmış ve etim yarılmıstı . Çok acıyordu . Ardından peçete olan elim bir anda ağırlaştı , bakmak için kafamı çevirdim ama bu gördüğüm şeyin olmaması için dua ettim . Elimde nereden geldiğini bilmediğim bir bıçak ve ağzımdada bir ton kan vardı . Adeta şoka girmiştim ve yere yığılmıştım . Gözlerim kararmıştı adeta ...
Yaklaşık 30-40 dk sonra gözümü açtım ama elimde tükrüklü bir peçete ve yere damlayan su gibi gözyaşı damlalarını gördüm . Anlam veremedim ve aynaya bakmak için kalktım . Ama aynaya baktığımda hiçbirşey yoktu . Ne bir damla kan nede korkunç ve kanlı bir bıçak . Hiçbirşey anlamadım ve oturma odasına geçtim . Ardından televizyondan tuhaf sesler geliyordu ve kafamı çevirip baktığımda , henüz bu daha hiçbirşey ... yazdığını okudum . Ama etrafa öylece anlamsızca bakarken giriş kapısının açık ve mutfaktakı bıçak takımınım da yerinde olmadığını gördüm .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*O*
Mystery / ThrillerKarşımda duruyordu işte orada diyorum , sadece dikkatli bakılması gereken bir kalp !!! ve içinde ise bir '' O '' ... Bu hikayemde neredeyse bütün yaşlara hitap edecek şekilde yazmaya çalıştım umarım beğenirsiniz emeğe saygı...