Znuděně jsem ležela na lavici a koukala z okna. Nenávidím biologii. Jsme s pojený s béčkem což znamená že je tu bratr a ta jeho banda. Hrozně bych chtěla být spojená s áčkem jsou tam mnohem lepší kluci. Až na Zedda... ,,Takže tady vám rozdám pracovní listy do dvoji," řekla učitelka a všichni si někam sesedali. Neměla jsem strach že budu sedět sama. Je mi jedno kdo si vedle mě sedne, ale nesmí to bejt nějáka propocená holka nebo kluk! Vedle mě dosedl Zayn. Co?! Se Zaynem sem spala v prváku od tý doby jsme spolu nepromluvili... Na hlavě měl čepici a na sobě černý kalhoty s černým volným tílkem takže jsem mohla vidět jeho potetované ruce. A navíc jsem si myslela že má něco s Edwards... ,,Takže děláte jedničku a pak celou druhou stranu," řekla učitelka a položila papír. Nikdo nic neříkal jen jsme vyplnili papír a odevzdali. ,,S tebou seděl Zayn?" špitla Mandy, když jsem kolem ní procházela. Jen jsem kývla a sedla si na své místo.
,,Nechápu jak tvůj bratr může chodit s ní. To já bych s ním měla bejt," zavrčela Lottie a dál se poupravovala v zrcadle. ,,A Justin se motá kolem Selena z cèčka," vydechla jsem. ,,Selena? Jako tak holka co je hubená, ale má tlustý tváře?" otočila se na nás Ellie. Jen jsem kývla. ,,Možná, kdybys chodila víc odhaleně," usmála se Mandy. ,,Možná," zkousla jsem si ret.
ČTEŠ
Bitch At School?! ~Dokončeno~
FanfictionAshley Payne. Mladší sestra Liama. Liam je na škole velmi oblíbený s dalšími lidmi, ale netuší že je ho o rok mladší sestřička je Děvka Ve Škole.