14

461 21 2
                                    

,,Jsi v pohodě?" Ozvaly se dva hlasy najednou. ,,Co se stalo?!" Rozkřikla jsem. Ani jsem se nepohla, protože mě bolel zadek a hlavně loket. Lottie ke mě přišla a pomalu mě zvedla. ,,Řekl jsem mu to." Zašeptal Zayn. ,,Co? Zayne co jsi mu řekl?!" Můj hlas zněl vystrašeně. ,,Co?!" Křikla jsem znovu a dívala se na něj. ,,Co se stalo před rokem." Řekl. ,,Ne." Zašeptala jsem se. ,,To jsi mu neřekl, že ne? Děláš si ze mě srandu? Jestli jo tak je to špatná sranda." Vystrašeně jsem se na něj podívala. ,,Já musel." ,,Musel? Teď najednou jsi mu to musel říct?! Teď?!!" Nevydržela jsem to a znovu se rozkřikla. Můj hlas se rozhléhal po celý chodbě. ,,Je to můj kámoš. Nemohl jsem to v sobě pořád držet." Podíval se na mě. Otočila jsem se a šla pryč, ale v půlce jsem se zastavila. ,,Jsi idiot!! Nenávidím tě!! To to nechápeš!!! Nechápeš nic! Liam je můj bratr a teď mě bude mít za něco co ho bude moc mrzet!!" Chtěla jsem dál mluvit, ale do očí se mi nahrnulo hromadu slz a já je nemohla zastavit. ,,Ash to bude v pohodě." Promluvila konečně Lottie. ,,Ne tohle už nebude v pohodě." Zakroutil jsem hlavou a rukávem od mikiny jsem si utírala slzy, který nešly zastavit. ,,Promiň." Šeptl Zayn. ,.Já nevěděl jsem co dělat. Liam přišel na to, že se ti líbí Justin a prostě..." ,,Co?" Skočila jsem mu do řeči. Musela jsem vypadat strašně. Co to tu řeším?!?! Jak sakra Liam ví, že se mi líbí?!?! ,,Liam nechtěl..." Neposlouchala jsem ho odešla jsem. Ještě křiceli moje jméno. Jenže mě to bylo jedno. Zkalamal jsem Liama. Nechtěla jsem, aby to věděl. I když dělám, že ho nemam moc ráda tak je to naopak. Když jsem byla malá pořád mě bránil. Byl to můj velkej ochránce. Nad tou vzpomínkou jsem se pousmala, ale vrátila se mi vzpomínka, která se stala před skoro pěti minutami. Došla jsem na záchod a podívala se na svůj odraz. Jen jsem ohrnula nos, když jsem se uviděla v zrcadle. Všechen můj make-up byl zníčený. Jedinný co vydrželo byla voděodolná řasenka. Vytáhla jsem vatový tampónky a odlíčila se. Hned po odlíčení jsem si dala jen lehký make-up a znovu řasenku. Na stíny, tužku, linky a rtěnku jsem neměla náladu.

Domů jsem dorazila asi kolem šestý hodiny. Táta seděl v kuchyni a povídal si s mamkou. ,,Ahoj." Pozdravila jsem. ,,Ahoj zlato." Usmála se máma. ,,Ahoj." Pozdravil táta. ,,Dáš si večeři? Speciálně pro tebe jsem udělala salát s tuňákem." Usmála se máma. ,,Mňam. Díky co budete mít vy?" Odložila jsem tašku na židli. ,,Čínu." Odpověděl táta. Aby jsme si to ujasnili. Nikdo z naši rodiny nejí tuňáka a saláty tak proto máma vaří dvě jídla. ,,Je tu Liam?" Zeptala jsem se. ,,Jo je v garáží. Boxuje a vypadá dost naštavně. Stalo se něco?" Zeptala se starostlivě máma. ,,O ničem nevím." Zalhala jsem. ,,Mam ti nandat?" Zeptá se máma a ukáže na míse plného salátu. ,,Jop díky." Kývnu. ,,Co bylo ve škole?" Podíval se na mě táta s úsměvem. ,,Nic." Řeknu. ,,Tvoje typická odpověď." Zasmál se táta a já s ním. ,,Tak tady." Postavila přede mě misku plného salátu. ,,Diky vezmu si to nahoru." Stoupnu. Vezmu si tašku a potom mísu s vidličkou. ,,Ok." Odpoví máma. Vyjdu po schodech a zamířim do pokoje. Zavřela jsem dveře, rozsvítila lampičku, jídlo položila na stůl a tašku dala na židli. Sundala jsem si školní věci a ve spodním prádle vlezla do mého oblíbeného overálu ( 😂 KarolnaIvankov ) Z tašky jsem vyndala učení, vyměnila učebnice na pondělí a položila tašku vedle stolu. Na hlavu jsem si nasadila kapucu a zapla počítač. Chvilku jsem počkala než se zapne a pak šla na youtube. Vyhledala jsem svou oblíbenou youtuberků a klika na nějáký tutorila (Nikkietutorials, je vážně dobrá ❤️) Přitom jsem se najedla a po večeři koukala na další její videa, i když jsem je viděla už milionkrát. Asi za hodinu jsem se přesunula na postel a dál brouzdala po netu. Když hodiny ukazovaly devět hodiny rozhodla jsem se jít vysprchovat. Ze šuplíku jsem vytáhla černé kalhotky a vzala svoje pyžamo. Došla jsem na konec chodby a zamkla se v koupelně. Naštelovala jsem vodu a mezitím ze sebe sundala overál a spodní prádlo. Vlezla jsem pod sprchu a udělala hygieanu. Vylezla jsem, osušila jsem, vzala si kalhotky s pyžamem+overál, odlíčila se, vyčistila zuby a konečně vyrazila do pokoje. Kde jsem vzala mobil a nádobí a šla dolu. V obýváku seděl táta s Liamem. Nepodíval se na mě. Musí být hodně naštvaný. ,,Tak chutnalo?" Usmála se máma a vzala ode mě nádobí, který dala do myčky a hned potom jí zapla. ,,Jo moc dobrý." Kývla jsem s úsměvem a s džusem jsem přešla do obýváku a sedla si vedle táty. Krabici džusu jsem položila na stůl a zapla mobil. Vyhledala jsem číslo Lottie a nenápadně dala mobil blíž, aby táta neviděl co píšu.

Bitch At School?! ~Dokončeno~Kde žijí příběhy. Začni objevovat