16

400 21 3
                                    

,,Tak jo zlato vrátíme se kolem pátý hodiny. Až potkáš Liama tak mu to řekni." Usmívala se mamka a mezitím si nazouvala boty. ,,Jojo." Kývla jsem a opírala se o zeď. ,,Tak se měj Ahoj." Usmáli se oba a já se též usmála. ,,Ahoj." Mávla jsem. Dveře cvakly a já se vydala po schodech nahoru zpět do pokoje. Z šuplíku jsem vytáhla plavky a navlíklamse do nich. Okolo těla omotala ručník, mobil vzala do ruky a došla dolu, kde jsem otevřela dveře na zahradu a došla k našemu bazénu. Strčila jsem jednu nohu, abych se ujistila zda je voda tak akorát a já tam mohla hupsnout. Jednoduše jsem se tam sama ráchala a tak. Ležela jsem na lehátku s mobilem a plavila se po vodě (?) ,,Hej Ash?" Zvolal někdo a já z lehátka slítla do vody i s mobilem. Potopila jsem pro mobil a vynořila se. Podívala jsem se k hradbě a uviděla Zayna? Ano Zayn tam stál ve volným triku a kalhotách. ,,Co je?" Vylezla jsem z bazénu a šla k hradbě. ,,Ash není tu Liam?" Zeptal se a díval se na mě. ,,Uhm ne, ráno jsme se pohádli a šel nejspíše k Soph." Povzdychla jsem si. ,,Aha." Kývl. ,,Nechceš se jít vykoupat?" Zeptala jsem se. ,,Tak jo." Kývl a plot přelezl. Zayn se mezitím vysvlíkl do boxerek a já měla co dělat, abych se na něj nekoukla. Oba jsme skočili do bazénu a měli tam různý ty vodní kraviny. Stříkací pistole, kruhy, lehátka... Asi nejvíce jsme používali ty stříkací pistole.

16:08

Jsme se s Zaynem rozhodli jít dovnitř, kde jsem mu dala ručník na osušení. Vypadal perfektně, když měl mokrý vlasy. ,,Kouknem se na něco?" Navrhla jsem a on jen přikývl. Udělala jsem popcor a pustila tam nějákou komedii. Měli jsme to dost nahlas a zapojený v repráku, aby jsme si to víc užívali. Tu Komedii :D Ani jsem nezaznamenala, že hlavní dveře práskly. ,,Tak okay opět spolu budete spát nebo co tu sakra dělá ten idiot?" Ozval se za námi hlas a my trochu oba nadskočili. ,,Ne kámo já chtěl jsem se omluvit." Řekl rychle Zayn. ,,Vlastně je to pravda. Byla jsem v bazénu a Zayn šel zrovna okolo a zeptal se mě jestli tu nejsi, no a pak jsem mu nabídla, jestli chce, aby se šel taky vykoupat." Dala jsem dohromady zmatený věty. ,,Klidně spolu chrápejte mě už nic nepřekvapí. Jdu pryč a rodiče nepřijedou. Nazdar." Řekl. ,,Liame copak ty to nechápeš? My se Zaynem nic spolu nemáme a nic nebude. Jen jsme spolu spali a to bylo vše. Ty děláš jakoby jsi s Soph nespal a mě to obvinuješ z ničeho co děláš taky." Zastavila jsem ho. ,,Jo, ale narozdíl od tebe Soph není děvka ve škole." Podíval se na mě a odešel. Snažila jsem zahnat slzy, které se draly ven. Už jsem si zase připadala slabá a bezmocná. ,,To bude v pohodě." Řekl potichu Zayn a objal mě. ,,Zayne nech mě! Všechno je tvoje vina!" Křikla jsem a z jeho obejtí jsem se odtrhla. ,,Neni!" Křikl on. ,,Je! To tys mu řekl, že jsme spolu spali!" ,,Řekl jsem, že já jsem spal pouze s tebou! A ty jsi spala s každým!!" ,,Už i ty?" Zlomil se mi hlas. ,,Ne Ash promiň. To-to..." ,,Vypadni." Zašeptala jsem. ,,Ash promiň." Povzdychl si smutně a odešel. Seděla jsem na schodech a plakala. Nemohla jsem zastavit slzy. Dokonce i Zayn si myslí, že jsem děvka.

Takže ahoj :) další díl je zde a já doufám, že se líbí :) chtěla bych poděkovat za 2k přečtení ❤️ Moc to pro mě znamená ❤️ Každopadně jsem chtěla říct, že toto je asi poslední díl Bitch At School. Do komentářu mi, kdyžtak napište jestli se vám příběh líbí a co by jste změnili. Ráda si přečtu váš názor na můj příběh ❤️😊

Začala jsem psát nový příběh HIS FATHER IS MY LOVER je to fan-fikce a romance 😂❤️😊😱 sice ještě není zveřejněný, ale plánuju to :D

Kdyžtak k názoru mi připište co si pod tím názvem (his father is my lover) představujete :) ❤️

Zayn (omg 😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️😂😂❤️😍😍)

Zayn (omg 😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️😂😂❤️😍😍)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ashely plavky 😊

Ashely plavky 😊

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Bitch At School?! ~Dokončeno~Kde žijí příběhy. Začni objevovat