,,Oh můj bože! Vždyť je to jen roztomilý koťátko co je čirou náhodou na naší půdě." Řekla jsem překvapeně a odložila nůž. ,,Počkej! Zkontrolul jestli na sobě nemá bombu." Zastavil mě Liam. Jenom jsme na něj s Lottie hodily nechápavý pohledy. ,,Liame měl by jsi se přestat koukat na pohádky." Podívala se na něj Lottie a já přikývla. ,,Čičí pojď jsem." Zvolala jsem na bílý koťátko a vzala ho do náruče. ,,Je moc sladký." Rozplývaly jsme se s Lottie nad tím krásným čičíkem. ,,No tak se hlavně neroztajte." Nezapomněl Li na svou narážku. ,,Fajn holky pojdě dolu." Řekl Liam a my z půdy odešli. ,,Co s ním budem dělat?" Zeptala jsem se Liama. ,,Zeptej se mámy." ,,Nemá hlad?" Pohladila ho Lottie. ,,Možna." Pokrčila jsem rameny a společně jsme se vydali do kuchyně, kde jsme tomu neškodnému tvorečku ohřáli mlíko a Liam mu mezitím připravil bedničku, kde by mohlo přespat. ,,Kam ho dáme?" Zeptal se Liam a držel bednu. ,,Třeba koupelna?" Zívla si Lottie. Jen jsme kývli a bednu uložili do koupelny a potom zavřely dveře. ,,Dobrou." Řekli jsme si a šli zpět do pokojů. S Lottie jsme si lehly do postele. ,,Všimla jsi si něčeho?" Podívala jsem se ve tmě na ní. ,,Že na vaší půdě bylo kotě?" Řekla a já se potichu zasmála. ,,Ne. Jen Liam se semnou normálně bavil." Usmála jsem se. ,,Ash říkala jsem, že ho to přejde." Objala mě. ,,Mam tě ráda." Zašeptala jsem. ,,Vždyť já tebe taky." Zašeptala zpět. ,,Dobrou." Špitla a já jen zamručela. Otočila jsem se na levý bok a spokojeně zavřela oči. Doufám, že Liamovo chování už bude v pohodě. Nerada bych zase, aby to bylo jako předtím. Jo a měla bych zavolat Zaynovi a omluvit se mu. Nejspíš měl pravdu. Možná jsem "děvka" ale bylo to špatný a Justin mi za to nestál.
Ahoj!! ❤️ Další takový krátký díl je zde a já doufám, že se vám líbí 😍😍😍
Takže oznamím, že tohle je předposlední díl a poslední díl vyjde ve čtrtek ❤️
V plánu mam nový příběh s názvem 'SORRY', který nejspíš též vydám ve čtvrtek. Je to vlastně příběh několika osob a pak se navzájem spojí dohromady ❤️ Mam už pár dílu a zatím je to moje taková ta "srdcovka" 😂😍 Takže doufám, že se bude líbit i vam 🙈
Tady něco pro představu:
Pyžamo Ashely
Pyžamo Lottie
Liam v boxerkách 😂😍😍😍😱😱
ČTEŠ
Bitch At School?! ~Dokončeno~
FanfictionAshley Payne. Mladší sestra Liama. Liam je na škole velmi oblíbený s dalšími lidmi, ale netuší že je ho o rok mladší sestřička je Děvka Ve Škole.