,,Ty Ellie!" křikla jsem a doběhla svoji tmavovlasou kamarádku. ,,Ano?" usmála se. ,,Půjdeš taky na fotbal nebo ne?" zamkla jsem mobil a dala ho do kapsy. ,,No ráda bych, ale nemam jako že žádný oblečení co by se jako šiklo fotbal." řekl a podívala se na mě. ,,S Mandy jdem nakupovat. Půjdeš taky?" ,,Jo tak jo," kývla. ,,Tak ve dvě," usmála jsem se a ona kývla. Do uších jsem si dala sluchátka a vyrazila domů. Odevřela jsem dveře a čekalo mě překvapení. V předsíni bylo hromadu bot. Jedny dívčí, který rozhodně nebyli moje. Vypadali jak ze šedesátýh let. A pak nejspíš boty, které patřili klukům. Potichu jsem se vplížila na schody, ale zastavil mě táty přísný hlas.
,,Kde jsi byla? Neměla si přijít domů před hodinou?" podíval se na mě s přísným pohledem.
,,No vlastně měla, ale s Ellie jsme si domlouvaly nákupy a pak jdeme na fotbal," odsekla jsem. ,,Mladá dámo uvědomuješ si s kým mluvíš?" zvýšil hlas. ,,Samozdřejmě vím s kým se bavím. S mím nejúžasnějším taníkem," zatvářila jsem se nevinně a šla ho obejmout. Vím že tátu mam omotanýho kolem prstu, protože jsem jeho jediná holčička. ,,Aha, takže jdeš na fotbal?" usmál se a já se pro sebe v duchu ušklíbla. ,,No ano jdu s Lottie, Ellie, Mandy," řekla jsem s úsměvem. ,,No a nevemeš sebou Sophii?" usmál se a mě spadl úsměv, ale hned jsem nahodila falešný. ,,No jasně. Vemu jí ráda, chtěla jsem jí to nabídnout," zajásala jsem, ale v duchu chtěla zabít tátu, protože Sophii nesnáším! ,,To je super že vemeš Soph sebou," uslyšela jsem za sebou Liamův hlas. Otočila jsem se a hádejte kdo vedle něj stál. Samozdřejmě ta obyčejná holka s příšernými šaty, které byli pod kolena a v světle hnědý barvě. Nikdy bych si je na sebe nevzala ani kdyby mi nabízely milión!!
,,Byla bych ráda, kdyby si s námi šla," andělsky jsem se zatvářila, ale strašně mě to štev. Nemůžu se ozvat, protože vím že by mi táta pak nedal peníze, které nutně potřebuju.
,,Jo jsou tu kluci," usmál se táta a ja kývla. ,,Taky hrajou fotbal," řekl. ,,No já vím že hrajou," nechápala jsem kam tímto míří, ,,tati promiň, ale musím se jít připravit, abych nepřišla pozdě," potutelně jsem se usmála a zmizela hned, aby nic nenamítl.
Vzala jsem si proužkovaný triko nad pupík a černé roztržené kraťásky. Odlíčila jsem se a znovu nalíčila. Musela jsem mít dokonalý make-up, protože nechci vypadat jako Sophie a její velmi vtipné kamarádky.,,Tatí?" zažvatlala jsem a prošla kolem obýváku, který byl propojen s kuchyní. V obýváku seděli Liamovo nejlepší kamarádi a ta s hnědými šaty! To je tak příšerný outfit! ,,Nepůjčil by si mi peníze?" podívala jsem se na něj s psíma očima a on kývl. ,,Pro mojí malou holčičku všechno," usmál se. Nenávidím, když mi říká že jsem malá. Nejsem malá!
,,Tak ahoj lásko," rozloučili se ti dva a já dostala nejspíš cukrovku. ,,Kup si něco pěkného," řekl Liam a já měla co dělat, abych nevybouchla smíchy. Samozdřejmě holkám jsem to napsala a rozhodně nebyli též nadšené jako já. ,,Čau Ash," rozloučil se Liam a já se vydala s holkou co má na sobě tak strašný šaty, že se stydím vedle ní stát. ,,Ahoj," usmála jsem se na Lott a hned jí objala. ,,Má příšerný šaty," zašeptala jsem, aby to neslyšela Sophie a Lottie jen kývla.
V obchoďáku:
,,A Liam jí ještě řekne ať si koupí něco pěkného na sebe," řekla jsem a hned na to vyprskla smíchy. Holky na tom byli stejně. Dali jsme si rozchod, ale s holkama jsem se sešla a na Sophii kašlala.
Na fotbale:
,,Wau," sykl Harry a hned potom mě plácl po zadečku. ,,Hele Stylesi ještě jednou se mě dotkneš tak ty a tvůj druhej Styles se bude tamhle choulit v klubíčku!" zařvala jsem a potom slyšela lidi jak se smějí.
ČTEŠ
Bitch At School?! ~Dokončeno~
FanfictionAshley Payne. Mladší sestra Liama. Liam je na škole velmi oblíbený s dalšími lidmi, ale netuší že je ho o rok mladší sestřička je Děvka Ve Škole.