Ashley odvrátila od Seleny pohled. Od Seleny? Teď už mi to dávalo mega velkej smysl. Selena přeci randí s Justinem... Počkat, počkat to znamená, že mí malý sestřičce se líbil? Coo?!?! On největší grázl na škole se líbil mojí hodný sestřičce? Whaat?!? Ne! Ne! Ne! Počkat! Co?!? Moje hodná sestřička by chodila s Justinem?! Ne!!! V žádnem případě toto nestrpím! Byl jsem rozzuřený, naštavný a snažil jsem se ukldinit. Ashley a Justin? To bych Ashley raději unesl nebo zabil Justina, aby s ním nic neměla. Ona a Justin? Ne! Ne! Ne! ,,V pohodě?" Ozval se hlas Ashley. ,,Jo v pohodě." Zalhal jsem a kouknul se na Zayna, který šel akorát na řadu. ,,Jo málem bych zapoměl," začal učitel, ,,příští týden jdeme na bazén takže si vemte plavky a holky mi kdyžtak přinesou omluvenku." Řekl a my s klukami chytli záchvat smíchu. Dokonce i učitel se zasmál. ,,Pane učitel to bylo pěkně hnusné." Zasmála se Ellie. ,,Tak okay my se VŠICHNI uklidníme a teď jde na řadu Ashley." Řekl a Ashley šla pomalým krokem.
Po skončení hodiny jsem běžel za Zaynem. ,,Přišel jsem na to!" Křikl jsem a Zayn se zastavil. Otočil se ke mně s jeho nechápajícím obličejem. ,,Vím co Ash trápí, ale zároveň mě to štve." Vysvětlil jsem v rychlosti. ,,Ok tak povídej." Řekl. ,,Ashley asi nejspíše trápí Justin, protože jí se líbí," zavrčel jsem slovo 'líbí', ,,a bouhžel s Justinem je Selena." Dokončil jsem. ,,To mi chceš říct, že Ash jede po Justinovi?" Šeptl a já kývl. ,,Kdyby s ní nechodil a vyspal by se s ní zabil bych ho, ale on s ní nechodí. Takže nevím co budu dělat. Nemůžu jen tak říct Ash aby se jí přestal líbít. Nevím." Plácal jsem nějáké věty, které ani nedávaly smysl. Zayn se na mě vystrašeně podíval. Byl nervózní. To jsem poznal, ale z čeho? ,,Zee?" Zeptal jsem se. ,,Liame já-já-já ti musím něco říct." Vykoktal šeptem. ,,Mám se bát?" Znervóznil jsem. Jen se strachem pokrčil rameny. Podíval se za sebe a pak za mě jestli někdo nejde. ,,Víš už je to dost dlouho..." Začal a já ho sledoval. ,,Jsi můj kámoš a nerad bych o tebe přišel takže mi prosím slib, že se nenaštveš a že mi nic neuděláš." Zkousl si ret a polk. Začal jsem se dost bát. ,,Slibuju neboj." Přísahal jsem. ,,Víš už je to dlouho..." ,,Zayne tohle už si říkal." ,,Já vím." Kývl. ,,Když byla Ash v prváku vypsal jsem se s ní asi dvakrát." Řekl co nejrychleji, ale hlavně potichu. ...............................................................................................
Jako by se zastavil čas. ,,Promiň já jsem ti musel prostě říct..." ,,Zayne drž hubu!" Zavrčel jsem. Já neměl jsme co říct. Vůbec nechápu co se děje. Nechápu proč to Zayn udělal. Nechápal jsem hlavně Ash. Celou dobu jsem si myslel, že ona je ta rozumná a že neudělá blbost. To proto tenkrát nakecala, že jde spát k Lottie. Ale počkat těch přespání bylo mnohem víc a navíc Louis o ničem nevěděl což mi přišlo divný, ale tenkrát jsem to neřešil. Už vím proč byla vyděšená, když jsem přišel domů dřív. Ona nebyla doma sama měla u sebe někoho. Začalo mi to docházet. Strašně moc mě Ash zklamala. Tak strašně moc. Otočil jsem se na Zayna a pořádnou mu vrazil. ,,Idiote!!" Zakřičel jsem. Začali jsme se prát. ,,Liame Zayne!" Zakřičel někdo. Někdo mě chytil za triko čimž mě od Zayna odtrhnul. Zayna zase odtrahla Lottie a mě moje sestra. ,,Nehrab na mě." Odstrčil jsem jí. Bouhžel její rovnováha byla špatná a ona spadla. Bylo mi to jedno! Všechno mi bylo jedno. Odešel jsem. Potřeboval jsem nějáký místo na uklidněni. Zašel jsem do tělocvičny, která byla prázdná. Šahl jsem si na ret. Tekla mi krev. Na břichu budu mít asi modřiny. Vlastně teď mi došlo, že moje sestra je něco jako děvka? Můžu tomu tak říkat?
Něco pro představu ⬆️ 😂
Ahoj ❤️ Doufám, že se vám díl líbí ❤️
ČTEŠ
Bitch At School?! ~Dokončeno~
FanfictionAshley Payne. Mladší sestra Liama. Liam je na škole velmi oblíbený s dalšími lidmi, ale netuší že je ho o rok mladší sestřička je Děvka Ve Škole.