Proloog

41 7 2
                                    

Yanara Greece:

Yanara is 18 jaar oud, heeft bruin krullend haar en groene ogen. Ze draagt vaak zwarte skinny jeans, croptops en grijze all stars. Haar grootste droom is om alle kleuren All stars te hebben. Ze haat vieze handen en is verliefd op appelmoes. Ze is opgegroeid in Melbourne, maar woont net in Sydney omdat ze daar studeerde. Ze is heel precies op het gebied van muziek. Yanara heeft geen contact meer met haar vader. Ze woonde bij haar broer ,Max, van 20 en haar moeder. Ze heeft nog wel een broertje ,Fins, van 16 jaar waar ze 1 keer in de maand contact me heeft via Skype. Yanara staat positief in het leven door te accepteren wat haar in de weg staat. Ze hadden toen ze nog bij haar moeder woonde niet veel geld te besteden maar genoeg om van te leven en nu, zelfs nu ze op haar zelf woont, genoeg geld om even van te leven daarom is ze op zoek naar een baan. Ze was op haar studie niet bepaald populair, ze is slim, maar heeft veel domme opmerkingen.

"Do what you want to do, because it is a way of life and it gives a sprinkle of happiness"

Jade Smith:

Jade is 19 jaar, heeft bruin haar maar verft het vaak, bruine ogen die een beetje groen worden. Ze houd van muziek en kan goed zingen, drummen, dit kan ze al, en gitaar spelen is ze aan het leren. Jade heeft een hele grote hekel aan pestkoppen, vooral omdat ze vroeger zelf gepest is. Ze geeft ook veel om mensen ook al kent ze ze niet. Jade woonde tot 2 jaar geleden thuis in Sydney, ze woont nog steeds in Sydney alleen dan op zich zelf. Ze heeft een oudere broer, Kyle, van 21 jaar en een jong zusje, Skyler, van 5. Ja haar ouders zijn wat later met Skyler, maar daar heeft ze geen problemen mee ,ze vindt het juist super leuk! Jade heeft veel dingen mee gemaakt: auto-ongelukken, vriendinnen die haar lieten stikken en ,zoals jullie al weten, is ze erg gepest. Ze ziet bijna overal iets positiefs in ook al duurt het even voordat ze dat inziet. Ze heeft al vroeg haar rijbewijs gehaald, drinkt geen alcohol voor haar en andermans veiligheid. Ze is absoluut niet arm, maar rijk kun je haar nu ook weer niet noemen. Jade heeft een goeie band met haar familie. Ze heeft haar studie afgerond, ze is redelijk impulsief wat haar soms erg in de weg kan zitten. 1 van Haar grootste dromen is om tour/band manager te worden en zo de wereld over reizen, na een paar hoofdstukken zul je achter nog een paar grote dromen komen.

 "Dreams are like stars, you may never touch them but if you follow them they will lead you to your destiny"

Jade en Yanara kennen elkaar van hun studie in Sydney, ze deelden 1 kamer en zijn zo beste vriendinnen geworden!





ManagementWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu