5. Yanara

10 1 0
                                    

''Oh mijn God..'' mompel ik en ren de deur uit. Shit wacht.. Mijn sleutels. Jade klonk zo gestrest. Snel ren ik naar de keuken/woonkamer, ik heb een bad hair day dus mijn haar ziet er echt totaal niet uit maar ja, Jade is echt niet snel in paniek. Ik grijp snel de sleutels en ren naar mijn auto. Ik stap er in en steek mijn sleutels in het contact. Urgh.. Hij start niet. Kom nou op!! Laat me niet nu in de steek.. Na ongeveer 5 minuten stap ik er uit en geef hem een trap. ''Roestbak'' mopper ik en ren naar het fietsenhok van het appartementencomplex waar ik in woon. Ik zoek in mijn jaszak en merk dat mijn sleutels er in zit. Ten minste iets wat mee zit vandaag. Zuchtend doe ik mijn capuchon over mijn haar en fiets er qls een haas vandoor. Fijn... Gaat mijn deo.

''Nee'' gil ik wanneer mijn capuchon afwaait en er precies een lading vogelpoep of mijn hoofd valt door de zwerm vogels boven me. Ik begin nog harder te fietsen en kom uiteindelijk aan. Ik ren als een bange angst haas naar binnen en ren door naar de woonkamer. Ik doe de deur open en voel iets vies over me heen druipen en daarna een emmer die op mijn hoofd valt. ''poepende eekhoorns!'' roep ik uit en smijt de emmer boos weg. ''Waarom?'' scheeuw ik. Jade en de jongens barsten in lachen uit en ik moet stiekem ook wel lachen. Ik probeer boos te blijven en kijk ze allemaal boos aan. ''Ieeuw! Wat heb jij?'' lacht Jade. ''Badhair day, auto kadoek, zwerm vogels boven mijn hoofd, capuchon waait af en krijg een lading vogelpoep over me heen en Ohja niet te vergeten ik wordt hier geprankt'' mompel ik boos. ''Geef toe Yana, het was een geniale grap'' grijnst Calum. Ik zucht en probeer hem boos aan te kijken maar de mislukt omdat Michael achter hem een gekke bek trekt en ik begin te lachen. ''Oke, oké'' mompel ik. ''Je kan hier wel douchen en wat kleren van mij lenen'' mompelt Michael. Ik knik. ''Zou fijn zijn'' mompel ik. ''Jullie mogen lekker opruimen'' gil ik en storm de trap op. Ik hoor vermoeide zuchten en ik grijns.

Met een te grote broek en shirt van Nirvana die ik voorin de broek gepropt had loop ik weer de trap af. ''Staat niet verkeerd'' grijnst Calum. Ik rol mijn ogen en geef hem een zet. 'Wat ga je nu doen met je auto dan?' vraagt Luke. ''Ik denk naar de sloop en vragen wat ik er van krijgen en een andere kopen als dat gaat lukken'' mompel ik. Michael zijn ogen beginnen te glinsteren en fluistert iets bij de jongens. Ik kijk ze nieuwsgierig aan terwijl ik op de grond ga zitten. Het zit gewoon lekker oké? Just saying!

''So what we gonna do?'' mompel ik. ''Kussen gevecht'' schreeuwt Ashton en slaat vol op met zijn kussen op mijn gezicht. ''Aah, jij gaat er aan'' roep ik en begin hem terug te slaan. Ik wordt opgetild en op de bank gegooid. Luke komt boven op me zitten en begint me te slaan met zijn kussen. ''Nee aah'' hoor ik Jade gillen. ''Luke... L-luke stop!!'' lach ik en probeer hem te stoppen maar Luke is te sterk en kijkt me grijnzend aan. ''Kom maar op kleintje'' lacht hij. ''Go away big human'' grijns ik en sla hem volop in zijn gezicht met een kussen die ik van Michael kreeg. ''Ah'' lacht Luke. ''I'll kill you'' gil ik en grijp lachend naar zijn keel. Luke doet alsof hij stikt en valt op de grond waarbij hij cola meeneemt. Ik begin keihard te lachen en val van de bank af. ''Haha, sukkel'' lach ik en probeer weer op te staan maar dat faalt en ik val recht op mijn kont waardoor ik nog harder begin te lachen. ''Wat gebeurde er?'' vraagt Calum. ''Ik.. Luke... Viel en ik moest lachen en viel op de grond.. En.. En haha... Toen wou ik opstaan maar ik viel weer recht op mijn kont'' hik ik en voel twee armen die me omhoog trekken. Ik klap dubbel van het lachen waardoor ik nog harder moest lachen. Soms had ik ook gewoon een lach aanval en lag ik om mezelf in een deuk. Iedereen keek me raar aan wat mij nog harder aan het lachen maakte en wat ervoor zorgde dat ik geen adem meer kon halen. ''Stik voorzichtig'' hoor ik Ashton mompelen. ''Komt wel goed'' lach ik en veeg mijn tranen weg. Ik haal diep adem en sta op. ''Uit gelachen?'' vraagt Jade met een grijns. Zij wist van mijn lach aanvallen af. Ik knikte en grinnikte wat weer een lachbui veroorzaakte. ''Is ze wel helemaal goed?'' hoor ik Michael aan Jade vragen. ''Ja, hoor. Dit is dood normaal'' hoor ik Jade zeggen. ''Voor haar'' fluistert ze er nog achterna en ik grijns. 

''Zooo... Gaan we naar het park?'' gil ik in Michael zijn oor. Door mijn lachbui was ik druk geworden. Michael schrikt en ik begin te lachen. Hij kijkt me boos maar ook lachend aan en port me. ''ieh'' gil ik en kruip over Calum zijn schoot tussen Luke en hem in. ''Save me'' mompel ik en met mijn handen tegen mijn gezicht duw ik mezelf tegen Calum zijn schouder aan. Lachend slaat hij een arm achter me langs en kijkt Michael nep boos aan. Michael maakt een pruillipje en kijkt me pruilend aan. Ik gluur tussen mijn vingers door en steek mijn tong er tussen. ''Awh, dat zag er vies uit'' mompelt Michael en richt zijn blik weer op de tv waar een 'spannende' wedstrijd over darten bezig was.. Not dus.. Ik kijk naar Jade die zich ook verveeld en ga voor haar op de grond zitten. ''Zooo...'' begin ik een gesprek. ''Pindakaas'' gil ik. Jade kijkt me raar aan en ik begin te lachen. ''Sorry, ik ben een beetje falend bezig'' lach ik. Jade knikt ''ja, heel erg..'' mompelt ze. ''Chocopasta'' gilt ze. Ik begin nog harder te lachen en de jongens kijken ons verstoord aan. ''Sorry darten is gewoon saai'' mompel ik. ''Je hebt wel gelijk, maar er zit een Australiër bij en dus willen we dat hij wint van Holland'' zegt Michael. ''Holland'' gil ik. ''Afrika'' gilt Jade. ''Rusland'' gil ik. ''Amerika'' gilt Jade. ''Tsjechië'' gil ik. ''Hmm, Argentinië'' gilt Jade. ''Brazilië'' gil ik. ''Kappen'' gilt Calum. ''Awh'' mompel ik en kijk nep huilend naar de grond. 

Hi or Hey people... Het fotootjuhh is een liedje van Britney spears.. Ik wist geen foto om te doen dus ik dacht ik doe zo iets.. Ik vond hem wel lollig :p

Stem, rea en deel!!

Xxjes magnetron ;p

SORRY VOOR HET NIET LANG UPDATE :'-(





Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 22, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

ManagementWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu