1. Yanara

23 5 0
                                    

Ik omhels Jade en samen beginnen we te gillen. O Myn freaking 10k gold!! We hebben een baan! Bij een band. Hoe fucking stoer is dat? Ze hadden al een manager maar die wou niet meer omdat het niet klikte. "We kunnen nu naar hun studio gaan" zegt Jade. "Beter" zeg ik. We laten elkaar los en pakken onze tassen. "Oke Let's go" mompelt Jade en we stappen in mijn auto. "Oke, ik ben net geslaagd, zo goed kan ik het nog niet" zeg ik wat zenuwachtig. "Het is oké, als je geslaagd bent, ben je geslaagd Yanara" zegt Jade. Ik knik. Zij was al 19. Ik nog maar 18. "Wacht nog niet vertrekken, even de route opzoeken" zegt Jade. Ik stop met rijden midden op de weg. Opeens realiseerde ik me dat en reed aan de kant. "Ja, hebbes" roept Jade na een tijdje. Ze zet haar mobiel in de mobiel houder en ik rijd zoals de TomTom het zegt.

"Whow dit gebouw" zeg ik zenuwachtig. "Ja, hè. Kom" zegt enthousiast Jade en loopt naar binnen. Snel doe ik mijn auto op slot en loop haar achterna. "Hallo, wij zijn Jade en Yanara. De nieuwe managers" zegt Jade. "526" zegt de vrouw ongeïnteresseerd. Ik kijk naar Jade die haar ogen rolt. "Sorry maar, wij kennen dit gebouw niet. Kan u het eventjes uitleggen?" vraag ik. "Waar blijven ze nou?" hoor ik een jongen achter me zeggen. "Jo, Sanna onze nieuwe manager is die er al?" roept een andere jongen. "Nog niet echt gezien" zegt Sanna achter de balie dus. "Jullie moeten bij de 5e verdieping zijn en dan kamer 26" sist Sanna boos. "Oh sorry. Maar bedankt" zeg ik en grijp Jade boos mee. "Wat?" vraagt ze. "Dat mens kan ook wel haar baan beter doen" grom ik. "Laat haar" mompelt Jade.

Jade klopt aan bij 526. Hij word opengedaan. "Sorry maar we zijn bezig" zegt een jongen. "Owh, wij komen hier voor de nieuwe band omdat wij hun managers zijn" glimlach ik. "Maar die zijn er al" zegt de jongen verbaasd en hij wijst naar een oudere man. "Owh, dan moet er iets verkeerd in het systeem staan. Sorry" zegt Jade. "Geeft niet succes" knipoogt de jongen. "Jij ook" roepen we.

"Sanna, kamer 526 had al een manager" zegt Jade. "Owh?" zegt Sanna geïrriteerd. "Sorry, maar hun zochten toch ook een manager?" vraag ik. "Ja?" zegt Sanna en kauwt luid op haar kauwgom. "Zijn wij dan niet hun managers?" maakt Jade mijn zin af. "Vanaf nu wel" zegt Sanna en wenkt de jongens. "Er is iets verkeerd in het systeem gegaan. Maar deze 2 meiden zijn vanaf nu jullie managers" zegt Sanna. "Oh, oké. Hi ik ben Ashton" zegt een jongen met bandana. "Luke" zegt een jongen met blauwe ogen. "Michael" grinnikt de jongen met geblondeerd en zwart haar. "Calum" glimlacht de jongen met zwarte haar. "Ik ben Jade, en dat is mijn managermentopleidingsmaatjuh maar ook wel mijn bff genaamd Yanara. Of Yana" grinnikt Jade. Ik rol grinnikend mijn ogen en geef de jongens een hand. "Een vraagje, hoe oud zijn jullie?" vraagt Ashton. "19" zegt Jade. "18" zeg ik. "Whow, jullie zijn nog jonger dan Ashton" lacht Michael. "Dan is er inderdaad iets mis gegaan. Volgens mij is die manager van 526 jullie manager en wij die van die band. Want die waren nog jong" lach ik. "Ja, 526 is nieuw. Wij hebben al ervaring. Hun niet en jullie ook niet. Maar ja! Komt allemaal goed! Try hard" zegt Michael. "Just saying" lacht Jade er achter aan. "En jullie heten?" vraag ik. "Je hebt onze nam... Oooh onze band heet 5 Seconds of Summer" lacht Calum. "Aha, waarom 5 en niet 4?" vraagt Jade. "Dan kan je net zo goed 173 doen" lacht ze er nog achterna. "Je kent dat trufen wel?" vraagt Ashton. Jade en ik blijven stil. "Dat van die streepjes zetten en het 5e streepje is schuin door die 4 streepjes heen?" legt Luke uit. "Oh zo ja?" vraag ik. "Nou die 4 van ons en de 5e van verbonden of band of friendship" legt hij verder uit. "Oh leuk bedacht" zeg ik enthousiast. "Dankje" glimlacht Ashton. ''Duuusss, what we gonna do?'' vraag ik. ''Maybe gewoon even ergens een ijsje eten en kennis maken?'' stelt Luke voor. ''Prima'' lacht Jade. ''Wie van jullie kan rijden?'' vraagt Michael. ''Nou, dit kut kind hier kan nog maar net rijden, dus die wilt vast wel rijden'' klinkt een uitdagende stem naast me. ''Hou je kop Jade'' mompel ik. ''Rijden maar'' grijnst Ashton. ''Het is jou auto'' zegt Jade schouder ophalend. Ik zucht, vervelende kippen. ''Please?'' zeurt Michael. Ik rol mijn ogen en loop naar mijn auto. ''Best, jullie je zin. Maar als we een bekeuring krijgen doordat jullie met zijn 4en op mijn achterbank zitten betaal ik hem niet'' antwoord ik bot en stap in. ''Oke, oke'' zegt Calum en deinst wat terug. Puh, aansteller. Ik ben wel botter gewend. Maar ja, hij is knap en beroemd. Iedereen doet wat hij wilt, net zoals die andere 3. What the fuck heb ik voor gedachtes? Hoezo denk ik zo jaloers of bot achtig? Ik zucht en krijg meteen blikken op me. Ik negeer ze en start de auto. ''Ga naar icemakers'' zegt Ashton. ''Waar is die?'' vraag ik. ''Hier rechts af'' schreeuwt Michael. ''Au, gast niet zo schreeuwen'' lacht Calum. Volgens mij heeft die Michael ADHD want man... Ik rij rechts af en rijd de straat af. ''Links'' roept Calum. ''Links'' mompel ik in mezelf en rij links af. ''Kijk daar!'' roept Luke. ''Jullie kunnen ook wel schreeuwen'' mopper ik. ''Ey, Jade is dat je vriendje?'' vraagt Michael en wijst op haar scherm. ''Nee, gewoon onze docent van onze opleiding. Hij had gehoord dat we een baantje hadden'' antwoord ze. ''Ik dacht al, zo'n mooi meisje en dan zo'n lelijke vent'' lacht Calum. ''Dankje'' grinnikte Jade. ''Niet mooi mooi, maar je bent niet lelijk'' grinnikt Calum. ''I know, I know'' lacht Jade en stapt uit. Ik zet de auto uit en doe mijn zonnebril op. Ik stap uit de auto en loop, terwijl ik mijn spijkerjasje aan doe, mee naar binnen. Ik weet niet wat ik heb vandaag. Maar ik ben in een arrogante, jaloerse, bottige, kattige, chagarijnige bui. Of gewoon hoe ik het noem een kut bui. ''Let's go een ijsje halen'' glimlacht Jade en sluit achterin in de rij.

A/N Hi or Hey mensjahs, wat vinden jullie er tot nu toe van? Hoofdstuk 2 is van . Bekijk haar profiel ook ff want ja, haar boeken zijn super ;) So..

See Ya Lataah enne have a nice day :D

Stem, rea en deel voor meer en sneller updates!

P.S: Outfit van Yanara in de media :D


ManagementWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu