"jongens, ik trakteer.... so wat willen julie?" vraag ik. "chocola en banaan" zegt Luke. "pistache en aardbei" zeggen Calum en Yanara tegelijk. Ik begin te lachen en hoor de rest meelachen behalve Calum en Yanara. Yanara wordt rood en daarom moet ik nog harder lachen. Iedereen in de winkel kijkt ons aan. Na een tijdje zijn we uitgelachen en ga ik verder met vragen wat iedereen wou en ik begin weer opnieuw, want door al dat lachen ben ik het vergeten. Ik bedenk me dat het het makkelijkst is als ik het even in m'n telefoon zet zodat ik het niet weer vergeet.
Zodra ik besteld heb loop ik met 6 ijsjes in m'n handen, ja het is mogelijk probeer maar uit, maar goed ik liep dus terug en gaf iedereen zijn ijsje. Calum en Yanara een pistache en aardbei ijsje, Ashton een banaan aardbei ijsje, Michael een smurfenijsje, want hij was nog jong zei hij, en de chocola bananen ijsjes voor mij en Luke. Ik geef Luke en Ashton het ijsje als laatst en bij beide voel ik tintels in mn buik als ik hun handen aanraak om het ijsje aan te geven. Zijn dit nou vlinders in je buik of komt het gewoon omdat ik wat ijs op mijn handen heb zitten dat echt heel koud is. we gaan zitten aan een tafeltje en eten ons ijsje op.
Zodra iedereen het ijsje op heeft gaan we naar het park. Het is heerlijk weer dus waarom niet. In het park zien we veel verliefde stelletjes, van jong tot oud, kinderen, sporters en vrienden. We gaan met z'n zessen langs het water zitten. "ey Jade heb je eigenlijk een vriendje?" vraagt Ashton. "Eeehm nee, eigenlijk niet hoezo dan?" "ow gewoon" Oke dat was een beetje raar, maar goed dat ben ik ook. "Guys, hoelang zijn jullie al een band?" vraagt Yana. Dat is een goeie vraag hoe kon ik daar nou niet op zijn gekomen? ach joh boeien. "We zijn 3 december 4 jaar bij elkaar" zegt Calum vrolijk" Jep helemaal" zegt Michael. "Michael ik heb een vraag voor jou" zeg ik. "Nou kom maar op!" roept hij bijna. Zou die gast ADHD hebben? Nu ik er zo over na denk past hij wel bij Yanara. Maar goed mijn vraag. "Wij gaan samen een keer ons haar verven toch?" vraag ik hoopvol. "jaaaaaa" roept hij en hij staat op en begint te dansen of nou ja dansen is maar net hoe je het noemt. "Heb jij je haar al eens geverfd dan?" vraagt Luke. "Zie je deze kleur...." en ik wijs naar mijn haar"......niet mijn eigen haar kleur". Ik heb mijn haar afgelopen weekend rood geverfd met een paarse gloed erover. Het ziet er vrij natuurlijk uit dus het verbaast me niks dat hij het niet ziet. "Wat voor haar kleur heb je dan?" vraagt Michael die er weer bij is komen zien. "Bruin" "oeh nice" zegt Ashton. "echt ik wist niet dat ze het ging verven en toen kwam ik die volgende middag bij haar en ik begon helemaal te gillen, ik vond het zo vet. Helaas kan ik mijn haar niet verven dan breekt mn haar helemaal af" zegt Yanara. "kut haar" mompelt ze er nog zacht achteraan maar net hard genoeg dat ik het kon horen. Ineens begint het keihard te regenen. We staan op en beginnen te rennen naar de auto die nog bij de ijsco.... hoe noem je zo iets ijswinkel ofzo.... in ieder geval de auto stond daar nog. Ik hoorde dat Yanara begon te gillen. Daarom begon ik te lachen en kon dus niet meer door rennen. "Doorlopen Jade" riep Calum en hij rende me voorbij. Ondertussen was Ashton gestopt met rennen en keek me vragend aan. "Het is..... he-t-t i-is Y-ahahahah" probeer ik uit te brengen. ik wou eigenlijk zeggen het is Yanara maar dat lukte niet helemaal. "Is het Yanara" vroeg Ashton. Ik knikte want ik kon nog steeds niet stoppen met lachen. Toen ik na een tijdje uitgelachen was waren we beide al helemaal doorweekt. Het regende en ik kreeg een idee. -ik pak Ashton's hand vast en we gaan rennen door de regen- Ik vond het een goed idee en ik pakte Ashton's hand en begon te rennen. Ashton stribbelde eerst tegen todat hij begreep wat ik wou. Hij begon mee te rennen en we hadden echt heel veel plezier. Na een tijdje hoorde we getoeter van een auto. Daarna hoorde ik Yanara opgelucht roepen "Ashton, Jade eindelijk we hebben jullie gevonden we waren jullie al kwijt en toen bedacht dat jij graag in de regen rent met iemand en in dit geval was dat Ashton". "Je kent me te goed Yana" zei ik. " jongens jullie zijn gewaarschuwd dit is namelijk......SUPER FUN!!" zei Ashton met nadruk op Super fun. En ik zag Yanara hoofdschuddend naar me kijken. Een grijns kon ik toen niet onderdrukken.
zo lieve lezertjes hebben we 5 Seconds Of Summer leren kennen. We zijn ondertussen nu een week hun managers en we kunnen het goed met elkaar vinden!
Tot het volgende hoofdstuk Xx
JE LEEST
Management
FanfictionJe droom komt uit je wordt manager van een grote band door een fout in het systeem. Zie het voor je jij en je beste vriendin worden de managers van 5SOS. Het is 1 groot avontuur dat je beleefd met je beste vriendin en je 4 beste vrienden. Je wordt v...