4. Jade

17 4 1
                                    

U hebt een inkomend bericht

Yanara: Hi or Hey DR. C.A.L.M leuk daggie gehad? Ff een vraagjuhh. Ik wil graag de jongens een payback geven. Ideetje wat?

Hhhmm paybacks he? Ik weet er genoeg maar hoe erg zou ze willen?

Ik: Hi Magnetron!

Magnetron is Yana's bijnaam omdat ze er al zo'n 4 magnetrons door heen heeft gejaagd!

Ik: Mijn dag was redelijk normaal het gebruikelijke eigenlijk en hoe erg mag die payback precies zijn? Ik zat te denken aan een emmer met eieren en modder gemengd boven de deur te zetten en dan hun binnen laten komen! ;))

Zoo....done! Wacht eens ik moet nog een appje sturen wanneer ze dat gaat doen want ik wil er bij zijn, ik heb een plan bedacht! Mwoehahahahahaha! *dit moest een gemeen lachje voorstellen.....niet gelukt*

Ik: btw wanneer ga je het doen ik wil er bij zijn!!

Nu alleen nog wachten op antwoord en dan kan ik de jongens appen voor m'n plan. Waarschijnlijk hoor ik dat morgen pas die slaapkop slaapt waarschijnlijk al. Dat gekke mens slaapt altijd al vet vroeg serieus wie slaapt er nu al om 23.00 nou ik niet en ik denk de jongens ook niet.

-next day-

Ik word wakker nadat ik rond 1 uur in de nacht ging slapen. Ik ga zitten en ik kijk op de wekker en zie dat het nog maar 9 uur is. Ik val achter over 'met m'n hoofd op het kussen. "Aaaaaarhgggg waarom ben ik altijd zo vroeg wakker?" roep ik uit. Ik woon toch alleen dus er is niemand die het hoort. Ik kijk op m'n telefoon om te kijken of Yana al een appje heeft gestuurd.

Yanara: heey goed idee ik d8 eraan om het morge te doen bij de jongens thuis X

Ik: Okeej zie je morgen dan Xx

Okay morgen, morgen dat moet ik goed onthouden!! Ik loop naar beneden en ga naar de keuken om te ontbijten. Ik doe alle kastjes open en in wanhoop doe ik dat nog 3x. SH*T ik ben gewoon vergeten om boodschappen te doen. Ik loop, nou ja lopen het lijkt meer op rennen en springen ofzo, de trap op en kleed me aan >zie media<. Ik loop dan naar de badkamer en doe m'n make-up en haar. Het is even snel maar goed ik wil eten en ben zo dom om het niet te halen. Ik pak m'n portemonnee en loop naar m'n auto nadat ik de deur op slot heb gedaan natuurlijk. Als ik bij de supermarkt aan kom is het heel druk voor de supermarkt er staan allemaal meisjes buiten te gillen. Ik wurm me er door heen, maar wordt tegengehouden door een beveiliger. "Sorry jongedame...." zozo jongedame, nu voel ik me oud ik ben 19 hoor. Dat noem ik nog jong. ".........U mag hier niet verder" zegt de beveiliger. "Ten 1e zeg alsjeblieft je ik ben nog maar 19 anders voel ik me echt oud, ten tweede" en terwijl ik ten tweede zeg pak ik m'n pasje. Ja we hebben een pasje omdat we manager zijn, zo komen we op plekken naar binnen waar beroemdheden zijn of waar het gewoon heel goed beveiligd is. Hij laat me er door en ik krijg veel vuile blikken van mensen die er niet door mogen. Gasten ik weet niet eens wie hier binnen is dus laat me gewoon even boodschappen doen, maar goed dat zeg ik niet hard op, want dan wordt ik waarschijnlijk er wel uitgezet.

Ik loop naar de afdeling van het brood en ja hoor het is weer zover ik loop tegen iemand op. Ik val op de grond en kijk dan omhoog. Ik zie iemand staan en ik moet even denken wie het ook al weer is. Ohja nu weet ik het weer het is Connor, hij is 1 van de band-leden uit The Vamps. Wat doet die nou in Australië? Ach joh zal wel op tour zijn ofzo. Hij helpt me overeind. "Hoe kom je binnen het is toch beveiligd?" vraagt hij. Ik leg het hele verhaal uit. Als ik klaar ben begint hij te lachen en ik kijk hem raar aan. "Wat is er zo grappig?" vraag ik. "Draai je om" komt er nogal proestend uit. Ik draai me om en zie Tristan, Bradley en James staan. Ze zijn gek aan het dansen. Ik begin ook te lachen. Na een tijdje gekletst te hebben met de boys en ondertussen m'n boodschappen bij elkaar heb gevonden. Okay dat klinkt heel raar heb gevonden, maar goed. Ik neem afscheid van de jongens, reken af en ga weer naar huis.

Als ik thuis ben kijk ik op de klok. Het is al 11 uur. Jeetje ik heb gewoon 2 uur in een supermarkt gestaan. Oeps?! Ach joh boeien. Ik ga naar de keuken en ruim de boodschappen op, maar laat het brood staan samen met de chocopasta. Ik eet het op en ruim het daarna wel op. Nu ga ik de jongens ff appen voor m'n plan. Ik maak een groep aan, dat is wat makkelijker.

Plannn

Michael is toegevoegd

Calum is toegevoegd

Luke is toegevoegd

Ashton is toegevoegd

Ik: heey guys, Yanara wil jullie een payback geven, ze wil bij jullie een emmer met modder gemend met eieren op de deur zetten en jullie dan roepen. Ik heb het bedacht I know I'm good. Maar ik vind het dus veel leuker om haar in de maling te nemen dus doen jullie mee?

Ashton: hii Ik doe mee!

Luke: Haii, Ik ook

Michael: M2 guys

Calum: Samee

Ik: Kom strx naar mijn huis ik leg alles uit

Ashton-Luke-Michael-Calum; OOW (on our way)

Ik: Laat me raden jullie zitten naast elkaar

Luke: neej lijkt alleen maar zo ;)

Zodra de jongens er zijn leg ik het hele plan in en iedereen stemt in. " Ze wil het morgen gaan doen dus we zouden het eigenlijk vandaag moeten doen" zeg ik. " Let's go then" roept Calum. En ik schiet in de lach wat me en paar rare blikken op levert. Ik geef ze een laat-maar-blik en ze knikken als teken dat ze niet door gaan vragen.

Aangekomen bij het GH (Gezamelijke Huis) zetten we alles klaar. Jongens ik ga Yana bellen.

(J=Jade         Y=Yana)

Y-hoi met Yanara

J-Heey Yana met Jade, je moet zo snel mogelijk hier geen komen!! roep ik door de telefoon zo overtuigend mogelijk.

Y- Ik kom eraan vertel straks maar wat er aan de hand is.

J-Is goed! Tot zo!

Y- Jo see ya

"Plan Prank Yana gaat van start!" roep ik!

Hi sorry voor het late updaten. Hier nieuw hoofdstukje ik heb geen idee wat Britt wilt zeggen. Dus zeg ik maar wat ik wil zeggen en dat is dat ik nu titaal nog niet moe ben en Green Day luister. Oké byee! Xxjes




















ManagementWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu