Er was nu al een week voorbij. We hadden de jongens nog een paar keer bezocht wat gewoon wat drukheid, dommigheid en veel gelach opleverde bij hun thuis. Man wat hadden ze een groot huis. Jaloers was ik er op! Ik had nog NOOIT zo'n groot huis gezien of ooit in gelopen en nu deed ik dat gewoon. Maar ja, laten we het even gewoon bij mijn leven hebben. ''Iemand mijn telefoon gezien?" mopper ik en loop mijn huis door. "Oh, tuurlijk er is niemand zoals altijd al" mopper ik door. Waarom praat ik tegen mezelf? Ik zucht en ga zitten. Waar zou mijn mobiel moeten zijn? Opeens hoor ik iets keihard piepen. Nee!! Shit shit Shitterde shit!! Mijn magnetron!! Ik ren er heen maar het is al te laat. Snel pak ik zo snel mogelijk water en blus het. Ik kijk zwetend naar mijn afgebrande magnetron. Snel maak ik een fotootje met mijn tablet en stuur het in de Chat groep.
U: Nou, ik heb van je gehouden Maggie...
Michael: Hahahahaha o mijn God hoe heb je dat gedaan!!
U: Ik was mijn telefoon aan het zoeken!
Luke: Sukkel heb je je appjes niet gelezen. Ik had je een appje gestuurd dat je mobiel hier nog lag!!
Ashton: Luke.....
Calum: Ze
Jade: KAN HAAR FUCKING APPJES NIET LEZEN OMDAT HAAR MOBIEL BIJ JULLIE LIGT SNULL!!!!!!
Luke: Oooowhhh.... Eeh... Kom je bij ons eten? :')
Calum: Luke, sirrieus! Yanara, sirrieus?!?!!!!!!
U: Calum, sirrieus?!?!!!!!...JA!
Calum: Oh ik dacht sarcastisch...
Ik geef mezelf een facepalm. Luke, Calum domme oentjes. Snel gooi ik mijn magnetron in de prullenbak en doe mijn grijze alstars aan en rij naar de jongens toe."Guys?" roep ik door het huis. "In de keuken kom er in Yanara" roept Ahston. Ik doe mijn jas uit en loop naar de jongens toe. "Komt mevrouwtje hoor" grinnikt Michael. "Is Luke er hoor met zijn appjes" grinnik ik en schuif aan. ''Ja, hier je mobiel'' zegt Luke die binnen komt. ''Thanks, ik heb mijn oude tablet gebruikt maar die is jammer genoeg aan vervanging toe'' zucht ik. Calum grinnikt. "Heb jij eigenlijk vriendjes gehad Yana?" vraagt Luke. "Ja, genoeg. Maar ik ben momenteel single voor een tijdje" glimlach ik. "Hoe bedoel je precies?" vraagt Calum. "Dat ik niet van plan ben om een vriendje te nemen. De laatste was ik erg gebroken van. Nog steeds een beetje. Dus ik ben momenteel niet van plan om verkering te nemen ofzo" leg ik uit. Calum en Luke knikken en Ashton kwam aan met het eten.
"Ashton het was heerlijk dankje" glimlach ik. Ashton glimlacht en staat op. "Nou Yanara doe jij de afwas? Je hebt tenslotte meegegeten" zegt Ashton. Ik grinnik. "Ja, op 1 voorwaarde" grinnik ik. Hij kijkt me verrast aan. "Dat is?" vraagt Michael. "Zeg ja" grijns ik. "Ja?" vraagt Calum. "Oke dankje" roep ik en ren naar de keuken terwijl ik borden meeneem.
"Praaaaaaaannnkkkktttiiiimmmmmeeee" roep ik en geef de jongens zo snel mogelijk een Smackcam met zeep sop. "Hallo jongens" wordt er geroepen. Ik ren op het geluid af en geef haar ook een Smackcam. "Wat is dit?" roept ze. Nu pas heb ik door dat het Liz Hemmings is. "Omg sorry" roep ik uit en haal zo snel mogelijk een handdoek. "Wat is dit?" lacht ze. "Hi mam, wat doe je hier?" vraagt Luke die nog steeds zeer sop op zijn gezicht heeft. "Ik dacht. Breng jullie even oude video's van jullie. Maar dit had ik niet verwacht" lacht ze. Ik kijk schuldig naar de grond. Opeens voel ik een hand in mijn gezicht en Michael zijn gelach. "Mike" roep ik. "Payback Bitch!" roept hij. Ik grinnik en pak de handdoek van Liz aan die ze uitstak. "Bedankt" glimlach ik. "Geen probleem...Eh...". "Yanara" vul ik aan. "Yanara" glimlacht Liz. "Nou, mam, dit is Yanara. Yanara de muziek+secretaresse manager. Yanara mijn moeder Liz" steld Luke ons voor. "Haii, sorry nog" glimlach ik ongemakkelijk en schud haar hand. "Is niet erg" Glimlacht Liz. "Typisch Yanara actie" grinnikt Calum. Ik maak een raar geluidje en loop naar de woonkamer. "Owh, het is al opgeruimd?" mompel ik. Op dat moment voel ik 2 ijskoude blokjes mijn nek in glijden. Ik begin keihard te gillen. "Wat is het haal het uit mijn shirt nu!! Ash? Calum, Mike, Luke!!" gil ik en spring rond. "Sta stil dan" lacht Calum. Ashton lag helemaal op de grond stuk te gaan van het lachen en de rest kwam ook nieuwsgierig binnen. Calum grijpt me vast en doet zijn hand in mijn shirt, meteen voel ik nog meer ijsklontjes. "Calum" gil ik en begin te bibberen. Geloof me ik heb het snel koud! "Je Hahaha je. Je. Je ziet. Hahaha" lacht Michael. "Ik zie wat" gil ik en maak spastische bewegingen om de ijsklontjes er uit te laten vallen. Iedereen begon nog harder te lachen en bij Calum liepen er zelfs tranen over zijn wangen. "Je ziet helemaal blauw Yanara" zegt Liz geschrokken. "Ik heb het snel koud" mompel ik. En ga verslagen op de bank zitten. Ik kwam er niet bij. "Ach meid kom hier" roept Liz en helpt me. "Bedankt" glimlach ik opnieuw. "Verwacht maar op een payback guys" roep ik.
Eindelijk was die stomme horror film afgelopen. Ik kan er niet tegen. Ondertussen de film ben ik gewoon naar hun muziek hok gegaan en heb wat nieuwe ideetjes voor hun nieuwe liedje gevonden. "Hoe was ie?" vraag ik en plof neer op de bank. "Saai" mompelt Michael. "Waarom roepen jullie me dan niet zodat we een andere film konden kijken Dombo's!" roep ik uit. "Omdat we vonden dat je zo lekker bezig was" zegt Calum. "Hebben jullie me afgeluisterd" roep ik opnieuw uit. "Maybe" Zegt Ashton verraderlijk. "Ik mag jullie niet meer" zucht ik. "Ome Doei" Lacht Michael. Ik klim naar hem toe en por hem. "Waag het niet om dat nog een keer te zeggen Clifford" zeg ik nep boos. "Hmm, wat gebeurt er dan?" vraagt hij uitdagend. "Dat wil je niet weten! Laten we Harry Potter gaan kijken" roep ik. "Welk deel?" vraagt Calum en zapt door Netflix heen. Weer iets om jaloers op te zijn! Ik wil het ook!! "1 ik heb het al heel lang niet meer gekeken!" zeg ik enthousiast. "Saai" roept Michael. "Please Mike. Je mag mijn hand vast houden als je het eng vind" grinnik ik. "Dat ìs juist eng" plaagt hij. Ik sla hem en ga naast Calum zitten. "Mij vind me toch niet eng?" vraag ik nep verdrietig. "Ach, Yana toch" roept Calum en slaat zijn armen om me heen. Ik leun tegen hem aan en slik expres hard. "Nee hoor wij vinden je niet eng. Behalve Michael. Maar die vind alles eng" lacht Ashton. Opeens hoor ik geluid van de tv. "De film" roep ik een kijk naar Michael die grinnikt. Ik verplaats me zo dat ik de film goed kan zien terwijl ik gewoon tegen Calum aan geleund blijf. Ik weet toch niet zeker als ik nou op meisjes val of jongens maar dat hoeft niemand te weten.
"Thanks guys!" roep ik. "Geven probleem het was gezellig!!" roepen ze terug. Ik stap in en rij weg.
Eindelijk mijn bed. Snel app ik Jade nog.
U: Hi or Hey DR. C.A.L.M leuk daggie gehad? Ff een vraagjuhh. Ik wil graag de jongens een payback geven. Ideetje wat?
Ik leg mijn mobiel weg en ga slapen. Morgen een nieuwe dag. Dat er vanavond niks verkeerd mag gaan.SORRY VOOR HET LANGE NIET UPDATEN SORRY SORRY. Hier weer een nieuw hoofdstukkie ;)
JE LEEST
Management
FanfictionJe droom komt uit je wordt manager van een grote band door een fout in het systeem. Zie het voor je jij en je beste vriendin worden de managers van 5SOS. Het is 1 groot avontuur dat je beleefd met je beste vriendin en je 4 beste vrienden. Je wordt v...