Capitolul VII

19 0 0
                                    

              Ațipesc pe drumul spre casa Victoriei, iar atunci când Hades mă trezește simt cum alcoolul are un efect mult mai mare ca înainte. Îmi trag picioarele pentru a ieși din mașină, dar imediat cum încerc să îmi caut echilibrul, cad. Băiatul chipeș de lângă mine mă strânge într-o îmbrățișare, iar eu am prilejul să îi inhalez mirosul parfumului său. Mă las purtată de val și încep să îngân o piesă încât să o audă și el.

               Îi simt barba cum se dezlipește de capul meu și brațele sale cum încep să slăbească strânsoarea, dar îmi mângâi nasul de pieptul lui și sunt sigură că el îmi simte și zâmbetul căci mă strânge puternic în brațe și își lipește obrazul de creștetul capului meu. Privesc câteva clipe luna și îmi închid ochii, lăsându-mă purtată de căldura sufletească ce mă învăluie. Știu că era greșit ceea ce făceam. Mă apropiam prea mult de el, mă gândeam prea mult la el, iar scopul meu nu a fost să mă îndrăgostesc sau să sper la o relație cu un final inevitabil, ci a fost acela de a mă simți bine alături de prieteni. Nu am fost niciodată atât de interesată de un băiat și niciodată nu am știut ce atitudine să am în preajma lor, dacă era vorba de vreo atracție. 

               Mă bucur în continuare de îmbrățișarea din care observam că el nu își dorea deloc să se desprindă, iar șirul gândurilor îmi e întrerupt de o imagine cu mine căzând în loc, mimând spaima pe chip. Încerc să îmi misc corpul, dar nu reușesc. Nici măcar buzele nu le pot smulge din zâmbet, nici măcar ochii nu îi pot deschide. Apoi, dintr-odată, mă văd așezată într-un colț al unei camere ce avea în mijloc un pat imens, iar în jurul acestuia, rafturi imense de cărți. După design-ul mobilierului părea că sunt acasă la Hades, iar bănuiala îmi e confirmată când pe pat apare el în toată goliciunea sa, opintit peste trupul unei fete. Involuntar, îmi casc gura și rămân așa câteva clipe până îmi dau seama că în viziune îmi pot controla corpul, astfel mă apropii de pat. Fac pași mici, dar hotărâți.

               Hades se mișcă peste trupul bronzat, penetrând-o rapid, iar aceasta geme de fiecare dată când o simte. Îi observ sâni ai căror sfârcuri aveau o culoarea de maro închis, iar forma și mărimea lor superbă mă fac, involuntar, să îmi ling buza superioară. Are un trup minunat.

              Abdomenul ei se încorda de fiecare dată când țipa zgomotos chinuită de plăcerile sexului. Încerc să îi privesc zona intimă, dar încep să nu îmi mai pot controla corpul așa că îmi arunc o ultimă privire spre chipul ei, înainte să revin, fără să vreau, spre realitate. 

             Însă, exact când îmi mut leneș privirea de pe pieptul ei, totul dispare și simt doar mâinile lui Hades care se dezlipesc de pielea mea caldă. Îi zâmbesc cât de drăguț pot și sunt sigură că a simte și micul "Mulțumesc"  pe care încerc să i-l transmit, căci îmi zâmbește înapoi cu jumătate de gură. Îl ocolesc și mă îndrept spre intrarea în curtea casei. Ajung rapid în camera mea, apoi îmi schimb hainele și mă întind leneșă pe pat. 

             De când am eu viziuni? este ultimul lucrul pe care îl gândesc înainte să cad într-un somn adânc.

        *

             Ne aflăm pe drumul nostru spre Vama Veche. L-am cunoscut pe Edi și sunt chiar mulțumită de această alegere a Siminei. Buna sa educație, calmitatea sa, răbdarea și gusturile sale bune în materie de vestimentație sunt primele trăsături pe care i le-am observat și mi-au fost deajuns să simt un mic fior de gelozie față de prietena mea. 

            Pe de altă parte, spre surprinderea mea, cei doi nu sunt foarte apropiați. Îmi cunosc prietena și știu cât de sufocantă poate fi, dar de data aceasta doar îi amprentează câte un sărut scurt pe obraz în timp ce conduce sau stau îmbrățișați când așteptăm să putem trece la semafoare.

Cenușa Păsării PheonixUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum