Merhaba ben Kumsal Toprakçı. 20 yaşındayım. Anne ve babamı 17 yaşımda kaybettim. O donemi atlatmak benim için çok zor oldu.Amcamın sayesinde başardım.O olmasa ne yapardım bilmiyorum canim amcam.Amcam evli ama bazı sorunlar hastalık nedeni ile çocukları olmuyo. Amcam ve Aslı yengem beni kendi öz çocukları gibi seviyolar.
--Yengem ellerine sağlık yemekler cok guzel olmuş.
--Afiyet olsun canım kızım.
--Ohh ne iyi benim papucum dama atıldı.
--Hiç öyle şey olurmu canım amcam.Seni ne kadar çok sevdiyimi bilmiyormusun?
--Bilmezmiyim canım benim amcasının güzel prensesi.
--Ayy hadi soğutmadan yiyin yemeğinizi.Ağlatacaksınız beni.
--Hanım sen fazlamı sulu göz oldun bu aralar?
--Aman bey sendee.
Afiyetle yemeğimizi yedik. Sofrayı yengemle topladık. Bulaşıkları makineye yerleştirip odama çıktım.Ilık bir duş iyi gelir.Banyoya gidip suyu açtım.Ustumu çıkarıp dusa girdim.Sıcak su bedenimden akarken banyonun kapısı çalındı.
--Efendim
--Kızım biz yatıyoruz iyi geceler.
--Tamam yenge sizede iyi geceler.
Suyu kapatıp duştan çıktım.Bornozumu giyip odama geldim.Çekmeceden iç çamaşırlarımı alıp giydim. Pijamalarımıda dolaptan aldim ve giyindim.Yatağa uzandım bilgisayarımı kucağıma aldım.İlk önce facebook sonrada instagram hesabıma girdim.(arkaşlar instagramdanda takip ederseniz sevinirim)Bi kaç resmi laykladıktan sonra çıkış yaptım.Güzel bir film açtım.Filmi durdurup yavaşca aşağı indim.Meyve suyu ve abur cubur elime ne geçtiyse aldım ve yukarı odama çıktım.Filmi izlemeye başladım.
*****
Film bitiğinde gece 02:17 idi.Bilgisayarı kapatıp bardağı tabakları aşağıya indirdim.Ses çıkarmamaya özen göstererek makinaya yerleştirdim bulaşıkları.Sonra odama dönüp yatağa üzandım.Çok geçmeden uykunun kollarına bıraktım kendimi.Sabah yengemin sesiyle uyandım.
Merhaba arkadaşlar.İlk kitabım bu inşallah beyenirsiniz. Kötu va ya iyi yorumlarınızı bekliyorum.Yorum yapınki bende hikayeyi yaazayımmı yoksa sileyimmii biliyim.Yıldıza tıklamayı unutmayın.Çok konuştum qaliba okuyan oy verip yorum yazan herkese sonsuz teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kütüphane Sevgilim
ChickLitKütüphanede karşılaşan iki gencin Aşk hikayesi. --ha bana carpan sen hakaret eden sen suclu ben oldum oylemi?? --ozur diledik yaa yerdeki kitabimi alip bana uzatdi ve --al ufaklik kitabini oku ozdemir asaf cok guzel bir secim bir daha gorusmemek uze...