Ustumdekileri cikarip pijamalarimi giydim. Daha sonra lavaboya girib yuzumdeki makyaji temizleyip odama geri dondum. Pikeyi kaldirim yataga yatdim. Gece boyunca yasadiklarimizi dusundum ama Mertin neden bu kadar sinirlendigini anlamadim. Yani bir kufur etdim diye olamazdi dimi. Baska bir sey vardi ama ne ?. Saat epeyce gec olmusdu uyumam lazmdi. Gozlerimi kapatip uyumaya calistim, ne kadar yorgunsam hemen uykuya dalmisim.
*****************
--Kumsall???--hii?
--Uyan guzel kimi sabah oldu olula gec kalicaksin.
--Yenge azcik daha uyuyayim nolur..
--Aaa ama mazki bak okula gec kalicaksin guzelim benim kalk hadi.
--Tamam yenge sen in ben usdumu basimi toparliyib geliyorum.
--Peki yengecim bekliyoruz asagida seni.
Yengem odadan cikar cikmaz yataktan kalktim. Banyoya gorib rutin iwlerimi halletdim. Odadan cikinca telefonuma mesaj geldi.
Gonderen: MERT
Asagida seni bekliyorum. Oyalaadan in hemen!!
Ne yapacagimi sasirdim. Ben amcamlara ne diyecektimki? Off Mert beni ne kadar zora soktugunun farkindamisin?! Boyle durmaktansa hazirlaniyim bari diyerek dolabimi actim. Kisa kot sort ve ustunede elime ilk gelen bir t-short u gecirdim. Ama guzel olmustu. Ayakabi olarakda Puma larimi giydim son olarak saclarimi tarayib duz biraktim ve gozume bi siyah kalem cekip asagi indim.
--Gunaydiiiiin..
--Gunaydin amcasinin guzeli.
--Gunaydin yengecim nasilsin bu sabah?
--Iyiyim yenge siz nasilsiniz?keyifler yerinde masAllah.
--Kahvaltini yap guzel kizim ac acina gitme okula.
Tabagimdaki zeytinlerle oynamaya basladim. Bir az pentnir bir az salatik derken Mertin bekledigi aklima dank etdi. Amcamdan ne diye izin alacaktim acaba?!.
--Amca?
--Efendim amcasinin gulu?
--Bir sey isteye bilirmiyim?
--O nasil laf kuzum tabikide soyle ne istiyorsun?
--Ben bir geceligine arkadasim Ecelerde kala bilirmiyim? Lutfeeeeenn..
--Kumsal biliyorsunki sen bana kardesimin emanetsin. Sacinin tek bir kilina zarar gelsin istemem. Ayrica sen benim canimsin kizimsin benim elimde buyudun.
--Evet amcacim biliyorum ama lutfen bir kerecik izin ver.
--Peki guzelim ama ilk ve son olsun. Anlastikmi?
--Anlastik.
Amcamin yanaklarina sulu sulu opucukler konduruyodum.
--Cok cok cok cok cok cooooooooook tesekur ederim amcacim.
Ayakablarimj yigip cantamida alip evden ciktim. Yolun kenarind bir az ileride Mertin arabisini gormemle icimde bi korku dalgasi yayildi. Acaba cezani cekmeye derken neyi kast ediyorsu? Ama ben ne yapmistimki ya off Mert. Adimlarimi hizlandirarak arabaya ulastim. Kapiyi acib koltuga yeni oturmustumki Mert son surat arabi surdu. Allahim sen koru yarebbim bu gece bu hödükün elinde ölücektim...
Gelecek bolum haftaya pazartesi insAllah.. Iyi okumalar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kütüphane Sevgilim
ChickLitKütüphanede karşılaşan iki gencin Aşk hikayesi. --ha bana carpan sen hakaret eden sen suclu ben oldum oylemi?? --ozur diledik yaa yerdeki kitabimi alip bana uzatdi ve --al ufaklik kitabini oku ozdemir asaf cok guzel bir secim bir daha gorusmemek uze...