Multide MERT KILINÇ
Elimde kitapla uyuya kalmışım.Sabah alarmın sesiyle uyandım.Ayaklarımı yataktan aşağı salladım.Terliklerimi giymek istedim ama ayağıma kağıt gibi bir şey deydi.Yere bakınca kitabı gördüm.Alıp komidinin üstüne bıraktım.Hemen kendimi banyoya atdım.Ilık suyu açtım üzerimdekileri çıkarıp suyun altına girdim.Yıkandıktan sora sudan çıktım.Bornozumu giyip odaya gitdim.Saclarımı kuruladıktan sonra maşayla şekil verdim ve mini kot şortumu ustune beyaz arkasi x şeklinde olan atletimi onun üzerinede kot bi gomlek giyip önünü açık bıtaktım.Aşağı indiğimde kahvaltı hazırdı.Mutfağa girdiğimde yengem çaylari koyuyordu.
--Günaydıııııııın.
--Günaydın yengesinin canı.
--Günaydın güzel prensesim.Ee nerde benim sabah öpucüyüm?
Kalkıp amcamın yanağına sulu bir öpücük kondurdum.Sonra yerime geçip kahvaltımı yapmaya başladım.Ben yemeyimi yerken amcamla yengem sohbet ediyolardı.Kahvaltımı bitirip masadan kalktım.İkisinide öpüp converselerimi giyindim kulaklığımı taktım,çantamı aldım yengemlere bu gun dersten sora tüm günümü kütüphanede geçireceğimi syleyip evden çıkıyordumki kitabı komidinin üzerinde unutduğumu hatırladım.Yengemden getirmesini rica etdim.Sağolsun yukarı çıkıp getirdi.Kitabı alıp çantama koydum.Telimden şarkı açtım.Güliz Ayla -- olmazsan olmaz bu şarkıyı çok seviyorum.Dinleye dinleye okula geldim.İçeri girip sınıfa çıktım.Çantamı sırama bıraktım ve aşağı kantine indim kahve alıp bahçeye çıktım.Dersin başlamasına daha yarım saat vardı.Bahçedeki yeşil çimenlerin ustundeki mor pufa oturdum.Telime gelen bildirim sesiyle ekrana baktım.İnanmıyorum Ece İstanbula dönmüştü.Ece benim en yakın arkadaşımdı.Hatta kardeşim denilecek kadar yakınımdı.Bazı sebeplerden dolayı yurt dışına taşınmıştılar.Yarın görüşmek istediğini söyledi bende tamam dedim ve sınıfa çıktım bazı salakların bakışını saymazsak.Dersim bu gün erken bitmişti.Okuldan çıkıp kütüphaneye gitdim.Kapıyı açıp görevliye selam verip uyelik kartımı gösterip içeri geçtim.Masanın üstüne çantamı bırakıp oturdum.Kitabı açıp kaldığım yerden okumaya devam etdim.
*****
Kitabı nerdeyse bitirdim sayılırdı kaç saatdir burdaydım ve kitap okuyordum.Çeketimi giyindim.İçeri sıcak olduğu için çıkarmıştım.Kitabı yeniden çatama koyup masadan kalktığımla birine çarpmam bir oldu.
--Genemi sen ufaklık ?
Başımı kaldırdığımda geçen çarptığım çocuktu.
--Ben ufaklık değilim ayrıca sen önüme çıktın.
--Tamam tamam bu sefer ben özür dilerim ufaklık.
--Ya ben ufaklık değilim.
--Tamam bundan sonra ufaklık demem UFAKLIK.
--Allahım sen bana sabır ver.
--Ben Mert senin adın ne gerçi söylemesende ölur ufaklıksın zaten.
--Adım Kumsal ayrıca ufaklık değilim.Güle güle senin öküzlüğünü çekemicem.
--O şortla bu saatde eve sağ salim gideceğine eminmisin?
--Ne varmış şortumda? ayrica sen bana karışamazsın.
dedim ve arkamı dönüp gidicekken dediği şeyle dona kaldım.
Merha sevgili okuyucularım canlarım.Yeni bölüm nasıldı? Kitaba devam edeyimmi?Yoksa siliyimmi? Oy ve yorumda fikirlerinizi belirtin lutfen.Diğer bölumde çok heyecanlı şeyler olucak ve daha uzun olacağından emin ola bilirsiniz.Sizleri seviyoruum pankekletim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kütüphane Sevgilim
ChickLitKütüphanede karşılaşan iki gencin Aşk hikayesi. --ha bana carpan sen hakaret eden sen suclu ben oldum oylemi?? --ozur diledik yaa yerdeki kitabimi alip bana uzatdi ve --al ufaklik kitabini oku ozdemir asaf cok guzel bir secim bir daha gorusmemek uze...