Kütüphane Sevgilim

352 18 7
                                    

Sabah yengemin sesiyle uyandım.

--Kumsal kalk kızım.Dün gece geç uyudun dimi? bak gec kaldın okula.(universite)

--Eyvaah tamam yenge hemen hazırlanıyorum.

Bayoda rutin işlerimi tamamladıktan sonra dolabın önüne geçtim.Acaba ne giysem diye düşünürken gözune siyah pantolon ve beyaz gömleğim çarptı.Alıp giydim klassik siyah beyaz takım uyumu işte.Saçlarımı yukardan sıkı bi at kuyruğu yaptım zaten kendiliğinden duzdu.Hemen aşağı indim.

--Günaydın amcam.Ben çıkıyorum geç kaldım.

--Tamam güzel prensesimm.

Ayakabılarımı giyerken bir yandanda konuşuyordum.

--Amca yenge derten sonra kütüphaneye gidicem gecikirsem merak etmeyin.

--Tamam canım.Paran varmı?

--Evet amca.Hadi ben kaçar.

Evden çıktım.Taksiye atlayıb okulun yolunu tutdum..Taksi durunca parayı ödeyip indim.Okula girdim.Sınıfa kalktım.Çantamı sırama bıraktım.Paramı alıp kantine indim.Kahve alıp iki kişilik masaya oturdum.Kahvem bittiğinde sınıfa çıjtım benim arkamdan hemen hoca girmişti zaten.

*****

Dersler bitdiğinde hava azcık kararmıştı.Amcamla yengeme kütüphaneye gideceğimi söylemiştim zaten.Canım yürümek istiyordu.Yürüyerek kütüphanenin yolunu tutdum.Kütüphane bahçesinden içeri girdim.Kapıyı açtım ve her zamanki gibi üyelik kartimi gösterip boş masalardan birine ceketimi ve çantamı bıraktım.Bölumler arasında gezinmeye başladım.Rafların önünde durdum elime bir kitap aldım. Özdemir Asaf ın DÜN YAĞMUR YAĞACAK öyküsü.Güzel kitaba benziyordu.(okumanızı tavsiye ederim çok güzel bir öykü)Arkamı dönmemle birine çarpmam bir oldu.Kitap elimdere düştü.Karşımdaki kişiye baktığımda bi erkekti. Kocaman kasları vardı.Kahve rengi saçları siyah gözleriyle uyum sağlıyordu.

--Ahh pardon çok ozür dilerim.

--Önüne baksana ufaklık.

Bana ufaklık demesi sinirimi bozmuştu hem hemen hemen aynı yaştayızdır.

--Ben ufaklık değilim.Ayrıca aynı yaştayızdır.

--Nerden biliyorsun ufaklık?

--Halaa ufaklık diyo yaa..

--Bak ufaklık ben 22 taşındayım.Burayada kafa dinleyip kitap okumaya geldim.Senin cırtlak sesini değil.

--Allah Allah ben çok memnundum sanki senin odunluğunu çekmeye.

--Ha şimdi suçlu ben mi oldum?bana çarpan hakaret eden sen suçlu olan ben.Haaah çok güzel.

--Özür diledik yaa.

Yerden kitabımı alıp bana uzatdi ve

--Al ufaklık kitabını oku güzel tercih Özdemir Asaf.Bir daha gorüşmemek üzere.

dedi ve gitdi.Arkasından ağzım açık baka kaldım.Allahın yaş odunu işte n"olacak.Ceket ve çantamı alıp kapıya yöneldim.Tabi kitabıda aldım.Dışarı çıktım taksi beklemeye başladım.Taksi geldiğinde bindim ve adresi söyledim.Eve varınca parayı uzatdım.

--Üstü kalsın.İyi geceler.

--Teşekkürler.

Arabadan indim ve kapıya doğru ilerledim.Kapıyı çalınca yengem açtı.

Merabalar arkadaşlar lutfen oy ve yorum yapın yeni bolum nasıldı?Lutfen fikirlerinizi yorumda belirtin oy vermeyi unutmayın sizleri seviyorum.Multide KUMSAL TOPRAKÇI ilk bölumde yazmayı unutmuştum..


Kütüphane SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin