Kütüphane Sevgilim

270 11 4
                                    

Multide giydigi gecelik.

Dediği şeyle dona kaldım.Nasıl böyle konuşa biliyordu benimle?

--Ilaç içirmeden atlarlar üzerine. Bakireliğini kaybetmek istemiyorsan birisini ara gelsin seni alsın.Sana tavsiyem böyle açık şeyler giyme.

--Sen kim oluyosunda benimle böyle konuşyosun. Sana ne benim kıyafetlerimden.

--İyi sen bilirsin. Benden söylemesi.

Onu orda bırakıp söylene söylene dışarı çıktım. Gerçekten çokmu kısaydı şotrum? Ben ne diyorum ya salağın lafına uydum eğer kısa olsaydı Amcam yengeme söylerdi yengemde beni uyarırdı. Bir az yürüyüp taksi beklemeye başladım. Bekledim bekledim ama taksi bi türlü gelmek bilmedi. Bende yürümeye devam etdim.Telim titremeye başlayınca ekrana baktım. Amcam arıyordu.

--Efendim amca.

--Nerdesin kızım?

--Kütüphaneden yeni çıktım eve gidiyorum. Bi şeymi oldu?

--Hayır kızım. Biz bu gece yengenle dışarıda yemek yiyicez. Bu seferlik bizi affetsen seni yanlız bıraktığımız için..?

--O ne demek amca sorun deil bende evde film izlerim.

--Kızım bir şey daha var.

-- Söyle amca.

-- Biz yengenle bu gecede eve gelmiycez. Otelde iki kişilik yer ayırtdım. Orda kalıcaz evlilik yıl dönümümüz sorun olurmu?

-- Amca şunu baştan söylesene yok olmaz tabikide. Eğlenmek sizinde hakkınız. İyi eğlenceler. İyi geceler.

-- Tamam kızım sanada iyi geceler öpüyorum.

Telimi kapatdım. Offf bir tane taksi geçmezmi ya saatde epey bi geç oldu. Napıcam şimdi? Mecbur yürümeye devam. Yaklaşık 1 saatlik yürüyüşün ardından eve ulaştım bahçeye girdim. Tam kapıyı açacakken arkamdan bi tıkırtı geldi. Korkuyla arkamı döndüm ama hiç kimse yoktu. O oküzün sozlerinden sonra iyice paranoyak oldum. Kedi falandır diyerek kendimi avutdum ve hemen içeri girdim. Kapıya yaslanıp derin bir oh çektim. Yukarı çıktım. Dolabımı açtım. Lanet olsun pijamalarımın üçüde kirli sepetindeydi mecburen gecelik giyecektim. Off Ama bu çok kandınsı. Yengem almıştı bunu bana. Artık buyuduğumu böyle kadınsı şeyler giymemi istiyodu. Mecburem onu giydim. Aşağı inip kendime sandiviç hazırladım. Yanınada bir bardak kola ohh. Tabağımı ve bardağımı elime alarak salona geçtim. Elimdekileri orta sehpaya bıraktım. Tam oturacakken kapı çalındı. Amcamlar olmazdı. Peki kimdi?

--Kimo?

--......

--Kimo?

--......

Yine ses gelmeyince kapıyı açtım. Kapıyı açmamla büyük bir şok geçirdim.. Allahım Ben napıcam şimdi??

Merhaba yeni bolumle karşınızdayım. Acaba kim geldi? Fikirlerinizi bildirin oy vermeyi unutmayın..

Kütüphane SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin