Acaba nereye gidiyoruz? Bana ne yapacak? Niye sinirli? Ben ne yaptimki? Deli olucam amaa yaa. Yaklasık 1 saat kadar yol geldik. Evin onunde durduk. Guzel bir eve benziyordu. İki katliydi disardan hos gorunumu vardi. Mert arabadan inince bende idim ve takip etdim onu. Anahtarlari cebinden cikarip kapiyi acti ve iceri girdi tabi bende pesinden. Disaridan odugu kadar iceriside guzel bir evdi. Begendim yami guzelmis. Mert ceketini cikarip koltuga oturdu benide yanina cagirdi.
--Yanim gel.
Gidip yaninda koltuga oturdum. Aramizda iki kisilik yer vardi.
--Efendim?
--Aklinda bir cok soru var biliyorum. Niye sinirli? Neden boyle? Ben ne yaptim falan filan.
--Ne zamandan beri aklimi okumaya basladin?
--Yalanmi?
--Hayir dogru aklimda bir suru cevapsiz soru var.
--Peki cevap almak istermisin?
--O yuzden gelmedikmi buraya?
--Hayir! Cezan icin geldik!
--Ya neyin cezasi ne cezasindan bahs ediyorsun?
--Dunku etegin cezasi bacaklarini sergilemenin cezasi!
--Ya mert manyakmisin sen dun evden birikte ciktdik tum gum senleydim gecemi fark etdim kis oldugunu salakmisin sen?!!!
--1!! Benle konusurken asla bagirmayacaksin!! 2!! O kadar guzeldinki etege bakmadim hic..
--O benim sorunum degil ve nasik istersem oylede konusurum simdi beni hemen okula gotur!!
Deyip cantami koltuktan aldim tam kapiya gidecekken mert gelip onumu kesti.--Hic bir yere gidemezsin!!
--Niyeymis o bay odun?
--Cunki ben oyle istiyorum!
--Senin isteklerinle oturup kalkacak degilim!
--Yapacaksin!
--Yapmiycam!
--YAPACAKSİN!!
--YAPMİYCAM DEDİM!! YAPMAZSAM NE OLURMUS?!!
--NEMİ OLUR?!!
--EVET!
--İSTE BU OLUR!
Beni kucagina aldigi gibi asagiya inmeye basladi. Buda iyice alisti ha beni kucaga almaya. Salak herif.
--İndir beni ne yapiyorsun?!
--KES SESİNİ GORURSUN NE YAPTİGİMİ!
--BİRAK BENİ ALLAHİN CEZASİ! SENİ GORDUGUM GUNE LANET OLSUN.
--KAPA CENENİ!!
--NE YAPİCAKSİN BANA NİYE ASAGİ İNİYORUZ BURASİ NERESİ NE İSTİYORSUN BENDEN İYİKİ BENİ O PİCTEN KURTATDİN SANA BORCLUYUM ANLADİM AMA BOYLE YAPMAYA HAKKİN YOK!!
Kkaranlik bi odaya birkib gitdi. Kapiyi kilitledi hemde. Ben daha soku yeni atlatmis yeni idrat ediyordum olani. He!en kapiyi yumruklamaya basladim.
--Birak beni cikar burdan lanetn herif ne istiyorsun ne yaptim sana niye kapatdin beni? Offfffff Allahim offff sen koru Yarebbim.
İki saat sonra.......
Yaklasik iki saat gecmisti ne gelen vardi ne giden. Beni niye buraya tiktigi hakta hic bir fikrim yoktu. Bir ebise icin olamazdi dimi. Birden kapinin kilit sesi geldi hemen ayaga kalktim kapiya kostum. Mert kapiyi acmisti. Hemen cikip bagirmaya basladim.
--Ya sen ne yaptigini zaan ediyorsun? Haa ne yapiyorsun sen? Salakmisin sen hastamisin? Piskopatmisin? Karanlik korkum var lan benim ya bir sey olsaydi?? Haaa?? Ya olsaydi??
--Kumsal hadi yukari cikalim anlaticam her seyi!
--neyi anlatican ha neyi? Evime gotur beni evime gitmek istiyorum!!
--Kumsal hadi yukari cikalim dedim hadi gel!!
Dedigini yapip hemen yukari ciktim. Acaba ne anlatacakti mantikli bir aciklamasi varmiydi? Bunun ne gibi bir mantikli acikalamsi ola bilirki? Adam beni bas baya odaya kapatdi odada degil bodrum kati resmen. Allahin cezasi!!! Yukari ciktik yine ayni koltuga oturdu ve yine beni yanina cagirdi.
--Beni evime gotur burda kalmak istemiyorum anlamiyormusun sen??!!!
Merhaba arkadaslar bokum gecikti ozur dilerim iyi ookumalar lutfen yazim yanislarini mazur gorun.... Keyifli okumalar. Yorum ve oy vermeyi umutmayin sizi seviyorum KUTUPHANE SEVGİLİM ailesi....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kütüphane Sevgilim
ChickLitKütüphanede karşılaşan iki gencin Aşk hikayesi. --ha bana carpan sen hakaret eden sen suclu ben oldum oylemi?? --ozur diledik yaa yerdeki kitabimi alip bana uzatdi ve --al ufaklik kitabini oku ozdemir asaf cok guzel bir secim bir daha gorusmemek uze...