3. BÖLÜM

305 30 17
                                    

Göğen'in göz renginin değiştikten sonra ki hali.

İnsan bazen başına neler gelebileceğini kestiremiyor.Hatta çoğu zaman bir saniye sonrasında bile neler olabileceğini bilemiyoruz.

Yanlış atılmış bir adım, koskoca bir ömrü değiştirmeye yetebilir mi?Belki yeter ama attığım adımın doğru ve yanlışlığından emin değilim ki.

Ya attığım adım yanlışsa ve kendi hayatımın yanında başkalarının da hayatını mahvediyorsam...Bunu öğrenebilmek için yaşayıp görmem gerekiyor sanırım.

Yaşamak zorunda olduğumu da biliyorum aslında ama doktorun söyledikleri korkutuyor.

Seçilmiş...

Daha önce hiç duymadığım bir sözcük.Karşımdaki doktor 'Sen Seçilmişsin.'derken ne demek istemişti?

'Sen Seçilmişsin,sen Seçilmiş...'sözcükler beynimde defalarca yankılandı. 'Seçilmiş,Seçilmiş,Seçilmiş,Seçilmiş... " Peki Seçilmiş kim?

Eğer ben Seçilmişsem ne olacak bana?Ne değişecek bende?

Göğen!

Göğen'i kapıya yaslanmış bize bakarken gördüğümde beynimi kemiren soruları çoktan unutmuştum.Onu fark ettiğimi gördüğünde yanıma gelip beni kendine çekti ve neredeyse kemiklerimi kırabilecek kadar sıkı sarıldı.

Uyanmış olduğuna inanamasamda bir süre sonra bende aynı şekilde sarıldım.

"İyi misin? " Ona birşey olacak diye öyle çok korkmuştum ki,şimdi iyi olduğunu görebilmek şu an benim için en büyük hediyeydi.

"İyiyim ben,korkma."

" Sana birşey olacak diye çok korktum.Bi anda kulaklarını kapatıp bağırınca..."

" Geçti...Geçti hepsi,bak ben iyiyim."Bunları söylerken yüzümü ellerinin arasına alıp gözlerime baktı.

" Duyduğun neydi ya da kulaklarında olan şey?"Ona ne olduğunu öğrenmek istiyordum.Doktorun haklı olup olmadığını da.Eğer haklıysa Göğen Özel Kişi bense Seçilmiştim.Daha ne demek olduğunu bile bilmediğim bu sözcükleri kendimize meyil edip kabullenmek ne kadar kolay olabilirdi?

" Bütün sesler.Bir an Dünya'daki bütün sesleri duyuyorum sandım."

" Böyle birşey nasıl mümkün olabilir?"

" Bilmiyorum,belkide beynimin bana oynadığı basit bir oyundur sadece."

" Sandığın kadar basit bir olay değil bu."diyen doktora döndü.

" Bu ne demek?"diye sordu merakla.

" Artık sıradan bir insan değilsin.Özel birisin bundan sonra.Kulağına taktığım cihaz seni bir kaç gün idare edebilir ancak.Sonra tekrar bütün sesleri duymamak için bi Seçilmiş'e mecbursun."

"Seçilmiş?"Anlamayan gözlerle doktora ve bana baktı.Haklıydı çünkü bende birşey anlayamıyordum.Bir anda adını bile bilmediğim kişilerin Göğen ve ben olduğunu söyleyen doktor elindeki steteskobu Göğen'in kulağına yerleştirirken ona da bana yaptığı gibi kendi kalp atışlarını dinleteceğini düşündüm.Doktor steteskobun ucunu onun değil benim göğsüme koyduğunda kalp atışlarımı duyup duymadığını anlamak için Göğen'e baktım.Gözleri büyümüştü.

"Kalbin çok hızlı atıyor."diye fısıldadı.Gözlerimi kapattığımda hala kalp atışlarımı dinliyordu. Doktor steteskobu elinden aldığında hala bana baktığını farkettim.

" Kalbin neden bu kadar hızlı atıyor?Birşey mi oldu?Birşeyden mi korktun ya da koştun mu ; ne oldu?"Sesindeki endişe yüzünden de okunabiliyordu.

Seçilmiş (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin