*****Akay*****
Bir anda herkes nereye kaybolmuştu böyle? Göğen'in yanından çıktığımdan beri ne Ahter ne de babamı bulamıyordum. Babam odasında yoktu. İşi olabileceğini düşünüp fazla dert etmedim. Ahter... Onun nerede olabileceğine dair tek bir fikrim yok.
Eğer söylediğimi yapıp beklese olmuyor sanki! Ben daha gider gitmez peşimden gelmeye başlamıştı bile. Koridorda biraz hızlanıp yan taraftaki odaya girdiğimde onu atlatmıştım. Hala beni arıyor olabilir mi acaba? Yok canım bir saat oldu hala beni arıyor olamaz. Çoktan kendine uğraşacak ya da araştıracak başka birşey bulmuştur.
Karşıdan gülerek gelen Derin'e gene ne diyecek acaba diye düşünerek baktım.
Elini omzuma atarken "Senin şu yeni gelen kızdan haberin var mı? " dedi.
"Ben de onu arıyordum. " dedim omzuma attığı elini tutup indirirken .
"Onu odaya kilitledim." derken kahkaha atmaya başlamıştı bile.
"Anlamadım . " dedim yüzümdeki gülümseme solarken. Bu ne odasından bahsediyordu? "Düşündüğüm şeyi yapmış olma sakın!"
"Tam da onu yaptım." derken yüzündeki mutluluk bir kat daha arttı. Onu hızla ve son gücümle kıyıya ittirip yanından gitmeye çalışırken yanımıza yaklaşan babamı fark ettim. Hayır! Şimdi değil, şimdi gelmemeliydin.
"Ne oluyor burada ?" Derin ittirdiğim duvardan biraz uzaklaşmış olayın şokunu atlatmaya çalışıyordu.
" Birşey olduğu yok baba. " dedim.
Duvardan destek alarak kendine gelmeye çalışırken yanımıza yaklaştı. "Aslında var Karan. " derken hissiz bir ifadeyle yüzüme baktı. "Hadi ama Akay daha yeni gelmiş bir kız için Karan'ın koyduğu kuralların çiğnenmesine izin mi vereceksin?"
"Derin sus! "
"Bu ne demek oluyor? O yeni gelen kız nerde?" Babamın sesinden ne kadar sinirlendiğini anlamamak imkânsızdı. Derin de biraz korkmuş olacak ki yüz hatları gerildi.
"Bir yerde değil baba. Onu odasına götürdüm , Derin'in her zamanki şakaları işte. "
"Tam olarak nerede biliyor musun Karan?"
"Sakın ! Sakın bana onun aşağıda olduğunu söyleme! " derken ikimize de öldürecekmiş gibi bakıyordu. " Akay bu doğru mu ? "
"Baba ben..." Daha söyleyeceklerimi bitirmeden olanca siniriyle yanımızdan geçip gitti. Ahter'i bulmaya gittiğine emindim. Şu an içimden Derin'e hesap sormak hatta onu böyle birşey yaptığı için koridorda sürüklemek geçse de babamla gitmek zorunda olduğum için yapamadım. Koşarak babama yetişmeye çalıştığımda arkamızdan baktığını hissedebiliyordum.
Ne kadar sinir bozucu bir kız olursa olsun onun bu sonu yaşamasına engel olmalıydım. Üstelik buna ben ve Derin sebep olmuşken onu babamın vicdanına teslim edemem.
Babam merdivenlerden indiğinde ben de peşinden gittim. Gizli bölmeden ışıkları açtığında taş döşeli koridor gözlerimi kamaştırabilecek kadar aydınlandı.
Kıyafet dolu odanın önüne geldiğimizde kapı açmaya çalıştı. Tekrar denedi ancak kapı açılmadı.
"Baba kapıyı açamazsın ."
"O neden? "
"Derin kapıyı kilitlemiş."
Büyük bir hışımla kapıdan çekilip koridorda yürümeye devam etti. "Bir açıklaması vardır. "