Beşinci Bölüm

101 17 3
                                    

Ben aldım alacaklarımı Sebastian. Alamadıklarım mı? Varsın kalsın onlar yangının enkazı arasında. Ben kurtardıklarımla yeniden başlarım hayata nasıl olsa. Yeniden ve sil baştan yazarım kendi destanımı. İhtiyacım mı var acılara?

Güldürme beni Sebastian! Bana; acılarla olgunlaştığımı söyleme. Kandırma beni ve kendini bu masalla. Ânın tadını çıkarmamı engellemesin bu söylediklerin.

Mutlu olmadan geçirdiğim bir tek an bile olmasın istiyorum. Alınması gereken bir ders falan da yok Sebastian. En güzel dersi mutlulukla alır insan. Mutlu edecek şeyler dışında çöpe at kalan her şeyi dostum.

Umudun dışında kalan bir şey varsa imha et bir an önce. Kaderine terk etme yaşanmamış güzellikleri.

Gitmek isterse, gitsin Sebastian. Ama yalnızca düşlerine... Gitmek isterse çekil önünden. Nereye gittiğini bilmese bile izin ver ona. Bir çocuğun kalbi, bir meleğin ruhunda sakladığı pusula gibi yol gösterir ona. Bırak koşsun düşlerinin peşinden.

Onu özgürleştirdikçe özgür oluruz. O masum çocuk hayallerine kavuştuğu zaman başlar bizim yolculuğumuz.

Umuda götüren patikalarda izler bırakırız yürürken. Sen, ben ve biz olarak sürer maceramız. Yeni ufuklara yelken açar ve eski olan her şeyi geride bırakırız.

Bir tutam aşk katarız iksirimize. Aşkla yoğrulur ve aşka dönüşürüz tekrar. İçinde sevgi olmayan her şeyle vedalaşırız. 


Söyle Sebastian (Raflarda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin