Na het eten en afwassen rent Louis naar zijn kamer. Hij wil even alleen zijn. Hij gaat op de vensterbank zitten en kijkt naar boven. Het is een heldere nacht, dus je kan alle sterren goed zien. Louis houd ervan om 's avonds naar de sterren en de maan te kijken. Het is het enigste wat hem blij maakt. Louis kijkt naar de maan. Het is volle maan vanavond. Louis zucht tevreden. Hij wou dat hij een ster was.
Harry
Harry kijkt naar de maan. Hij vraagt zich af wat Louis nu aan het doen is. Zou hij ook naar de maan kijken? Hij besluit om Louis een bericht te sturen.
Ik: hey louis, wat ben je aan het doen?
Louis: naar de sterren en de maan kijken (:
Ik: wat grappig, ik ook!
Louis: haha, ik vind het altijd leuk om naar de sterren en de maan te kijken
Ik: ik ook, het maakt me blij
Louis: dan hebben we iets gemeen :)
Ik: maar ik ben niet gemeen :(
Louis: haha, maar ik ga slapen. good night
Ik: good night lou
--
Louis
Triiing. Triiing. Louis pakt zijn telefoon en klikt op Snooze. Hij wil helemaal niet naar die rot school. Hij wil naar Harry. Hij besluit om Harry een bericht te sturen.
Ik: Hey Harry! Moet jij ook naar school?
Harry: haha nee, ik ben al afgestudeerd, boo :) . Maar ik moet vandaag wel werken
Louis moet blozen door de nickname.
Harry: als je uit bent, kun je wel naar de bakkerij komen als je wilt?
Ik: ok, is goed! ik ben om 2 uur uit
Harry: ok, ik zie je dan!
Louis besluit om dan toch maar op te staan. Hij pakt zijn kleren en kleed zich sloom aan. Hij poetst zijn tanden, pakt zijn schooltas en strompelt naar de woonkamer. Daar zitten Lottie en Fizzy. Zijn moeder staat in de keuken. ,,Goedemorgen, boo", zegt Jay. ,,Goedemorgen", zegt Louis en hij gaat aan tafel zitten. ,,Er is iemand chagrijnig", zegt Lottie grijnzend. ,,Ik ben niet chagrijnig", zegt Louis bot en hij smeert een boterham (goed Nederlands of... Idk). Hij begint te eten en zegt verder niks.
Eenmaal op school, probeert Louis zich als ware onzichtbaar te maken. Helaas is dat niet gelukt. ,,Hey homo!", roept Jake door de gangen. Iedereen kijkt gelijk naar Jake. Louis begint te trillen van angst. Jake kijkt om zich heen en grijnst. Hij houd wel van al die aandacht. Hij loopt naar Louis en sleurt hem mee naar de toiletten. Zijn vrienden volgen hem en iedereen focust zich weer op hun eigen ding.
Jake pakt Louis bij zijn shirt en hij duwt hem tegen de muur. ,,Wat doe jij hier eigenlijk nog op school!", schreeuwt Jake. Louis krimpt ineen. ,,Ik vroeg je wat!", schreeuwt Jake. ,,Laat me met rust", piept Louis. Jake begint hard te lachen, en zijn vrienden lachen mee. Dan stompt Jake in Louis' maag. Louis krimpt ineen. ,,Stop..", piept hij, maar Jake is nog niet klaar. Hij stompt Louis tegen zijn kaak en grijnst. Louis krimpt ineen en gaat op de grond zitten, tegen de muur. ,,Als ik je morgen weer op school zie, ga je eraan", dreigt Jake en hij loopt weg met zijn vrienden.
JE LEEST
secrets // l.s
FanfictionDeel 1: Secrets Deel 2: Six Degrees of Separation - Louis word gepest omdat hij een paar weken geleden uit de kast is gekomen als homo. Hij gaat naar een bakkerij vlakbij zijn school. Daar werkt een jongen genaamd Harry. Louis en Harry worden hele g...