> Hoofdstuk 17

484 28 9
                                    

Als Louis is aangekleed, gaat hij weer op het liggen en pakt zijn telefoon.

Ik: hey harry, ik mag vanmiddag al naar huis! Niall en Liam komen me ophalen

Harry: dat is geweldig, boo! en wie zijn dat trouwens? :)

Ik: vrienden van school, hazz. niet jaloers worden hé ;)

Harry: haha natuurlijk niet!

Ik: ik kom vanmiddag wel even naar de bakkerij, ik moet nu gaan x

Harry: doei lou! zie je vanmiddag x

Louis heeft zijn telefoon net op het nachtkastje gelegd, als Niall binnenstormt. Hij geeft Louis gelijk een knuffel. ,,Mate, ik was zo ongerust", zegt hij. Louis lacht. ,,Niall, ik ben ok. chill", zegt hij. Niall trekt terug. ,,Waar is Liam?", vraagt Louis. ,,Hij is een slome slak", zegt Niall en hij kijkt om het hoekje van de deur. ,,Liam, slome slak", roept hij. Louis lacht. Niall gaat op het opgemaakte bed zitten, naast Louis. ,,Wat is er nou precies gebeurt?", vraagt hij. Dan komt Liam binnenlopen. ,,Hey Louis, hoe gaat het?", vraagt hij en hij geeft Louis een knuffel. ,,Goed hoor, Li", zegt Louis glimlachend. Liam pakt een stoel en gaat tegenover Niall en Louis zitten. ,,Nou Ni, ik was dus gewoon aan het fietsen maar ik lette niet op. Dus toen stak ik gewoon over terwijl het stoplicht van de auto's op groen was, toen werd ik aangereden door een auto die volgens mij ook niet echt oplette", legt Louis uit. ,,Waar dacht je dan aan?", vraagt Niall en hij wiebelt met zijn wenkbrauwen. ,,Niall!", roept Louis en hij lacht. ,,Goed, zullen we dan nu maar naar huis?", vraagt Liam. Niall knikt. ,,Eigenlijk ga ik naar Harry. Kunnen jullie me naar de bakkerij brengen?", vraagt Louis en hij bloost. ,,Ahh, je vind hem leuk!", roept Niall en hij geeft Louis een vriendschappelijk duwtje. ,,Breng me nou maar gewoon", zegt Louis en hij loopt de kamer uit.

--

,,Dankjewel, Ni", zegt Louis. Hij wil uitstappen maar Niall pakt zijn pols. Louis kijkt om. Niall kijkt hem grijzend aan. ,,Wij willen die Harry wel is ontmoeten", zegt hij. Louis lacht. ,,Ok dan", zegt hij en hij stapt uit. ,,Yay!", juicht Niall. Liam en Niall stappen ook uit en lopen de bakkerij binnen. Harry is bezig met een klant. Louis gaat achter de vrouw staan en wenkt naar Niall en Liam dat ze voor hem moeten staan.

Als de vrouw weg is, zijn Niall en Liam aan de beurt. ,,Hallo, wat kan ik voor jullie doen?", vraagt Harry glimlachend. ,,Hallo Harry", zegt Niall grijnzend. ,,Hoe weet je mijn naam?", vraagt Harry verbaasd. ,,Oh, van een vriend", zegt Niall en hij kijkt naar al het eten. ,,Doe mij maar een Louis", zegt hij. Harry kijkt hem verbaasd aan. Niall en Liam stappen opzij, zodat Harry Louis kan zien. Harry's ogen worden groot en hij rent naar Louis. Hij knuffelt Louis. ,,Hey Hazz", zegt Louis lachend. Harry trekt terug. ,,Sorry dat ik er vanmorgen niet was. Ik werd om 9 uur wakker en bedacht me dat ik gewoon moest werken. Is alles goed? En hoezo mag je..". ,,Rustig Hazz", onderbreekt Louis hem lachend. ,,De dokter zei dat er niks aan de hand was, dus ik mag gewoon naar huis". ,,Dat is geweldig!", zegt Harry blij. "Uhm.. W-wil je vanavond naar mij toe komen?". Louis glimlacht en knikt. ,,Mag ik ook komen?", vraagt Niall. ,,Dan film ik jullie sextape wel".

--

Nigel wyd

Ik dacht: laat ik dit hoofdstuk is leuk eindigen, zodat het wat leuker word want dit was een freaking saai hoofdstuk. admit it lads.

Misschien update ik vanavond nog een keer, idk

secrets // l.sWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu