> Hoofdstuk 21

478 25 30
                                    

Louis

Triing. Triing. Louis zucht geïrriteerd en drukt de wekker uit. ,,Louis? Wakker worden!", roept Johannah van beneden. Louis mompelt wat en staat op. Hij kijkt op zijn telefoon en ziet dat Harry 3 berichtjes heeft gestuurd.

Hazz ❤️: vanavond, om 9 uur in het park

Hazz ❤️: ik wil weer iets leuks met je doen :)

Hazz ❤️: het is niet heel uitgebreid maar geloof me, het word geweldig x

Ik: ik zal er zijn! x

Louis glimlacht breed en kleed zich aan. Hij kan niet wachten tot vanavond.

--

Zelfs als Louis al op school is, glimlacht hij nog. Niemand kan zijn dag nog verpesten. Of misschien toch één iemand: Jake. Hij loopt op Louis af, met zijn vrienden. ,,En daar hebben we onze faggot", zegt hij. Louis grinnikt en glimlacht breed. ,,Je denkt nog steeds dat je dit verborgen kan houden? Ach kom op, Jake. Je vrienden komen er toch wel achter", zegt Louis en hij loopt langs Jake, naar zijn kluisje. ,,Louis, wacht!", klinkt er achter hem. Louis draait zich om. ,,Je hebt gelijk. Ik ga het ze nu vertellen", zegt Jake. ,,Ok. Succes", zegt Louis. Hij wil zich omdraaien en weglopen, maar Jake houd zijn pols vast. ,,Please, ga mee", smeekt hij. Louis zucht geïrriteerd. ,,Na alles wat je me hebt aangedaan? Nee bedankt", zegt hij. ,,Alsjeblieft, Louis", smeekt Jake. Louis kijkt hem strak aan, en zucht. ,,Ok dan", zegt hij. Jake glimlacht. Samen lopen ze naar zijn vrienden, die een stukje verderop staan.

,,Wat doet die faggot hier?", vraagt één van Jake's vrienden, Alex. Louis' glimlacht verdwijnt en kijkt naar Jake. Jake haalt diep adem. ,,Jongens, ik moet jullie iets vertellen", begint hij. ,,I-ik ben gay". Jake's vrienden staren hem aan. Jake friemelt zenuwachtig met zijn handen. Luke is de eerste die hem een knuffel geeft. ,,Dat is geweldig, Jake!", zegt hij. De andere jongens geven hem ook een knuffel. ,,Is Louis je vriend?", vraagt Alex. Louis' ogen worden groot. ,,Nee, nee. Ik heb al een vriend", zegt hij snel. Jake's glimlacht verdwijnt snel. Hij stompt Louis hard in zijn buik, en loopt snel weg. ,,Louis?", klinkt er achter hem. Het is Niall. ,,Niall!", roept Louis en hij hoest. Niall rent naar hem toe en helpt hem. ,,Wat is er gebeurt?", vraagt hij geschrokken. "J-Jake", zegt Louis hoestend. ,,Ik ga hem vermoorden!", roept Niall boos. Hij wil weglopen maar Louis pakt zijn pols vast. ,,He-help me", stottert Louis. Hij hoest bloed. ,,Ja, sorry", zegt Niall verontschuldigend. Niall helpt Louis met opstaan. Ze halen een briefje bij de conciërge en lopen naar buiten. ,,We gaan naar het ziekenhuis", zegt Niall. Louis knikt. Hij ziet alles draaien en dan word alles zwart.

Niall

Niall helpt Louis met lopen. Ze lopen samen naar de fietsen, maar dan voelt Niall Louis verslappen. Hij kijkt naast zich en schrikt. Louis is flauwgevallen. Niall raakt in paniek. Hij kan Louis niet in zijn eentje naar het ziekenhuis dragen! Dan bedenkt hij zich iets. Ze hebben een groepsapp met z'n vieren.

Ik: Louis is flauwgevallen! Kan je iemand me helpen?

Harry: ik kom er gelijk aan! waar zijn jullie?

Ik: school. weet je waar Louis op school zit?

Harry: ja, ik kom er gelijk aan!

Payno ❤️: kunnen jullie even stil zijn. ik zit in de les

Payno ❤️: wacht is

Payno ❤️: Ni, jij hebt toch ook les?

Ik: Liam!

Ik: Louis is flauwgevallen. Kom gelijk naar het schoolplein

Payno ❤️: ik kom er aan!

5 minuten laten ziet Niall Liam. ,,Li!", roept hij. Liam ziet Niall en rent naar hem toe. Louis ligt op een bankje. ,,Wat is er gebeurd?", vraagt Liam hijgend en hij kijkt naar Louis. ,,Jake", zegt Niall. Liam knikt. ,,Laten we hem naar het ziekenhuis brengen", zegt hij. ,,Harry komt ook nog", zegt Niall. Hij kijkt om zich heen en ziet dan Harry naar hun toe rennen. ,,Harry!", roept Niall. Maar het is Harry niet.

--

who dat, who dat, who dat

raad wie het is! als je het goed raad, ben je een pro x

secrets // l.sWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu