> Hoofdstuk 23

468 22 24
                                    

Louis

Louis loopt samen met Niall en Liam de school in. Hij mocht gisteravond alweer naar huis, want er was niks aan de hand. ,,We laten je even alleen. Als Jake op je af komt, bel je ons en dan komen we er gelijk aan", legt Liam uit. Louis knikt en loopt naar zijn kluisje. Hij legt er een paar boeken in en loopt naar de kantine. Hij loopt naar het tafeltje waar ze altijd zitten. ,,Hey Lou!", zegt Niall. ,,Heb je Jake nog gezien?", vraagt Liam. Louis schud zijn hoofd. ,,Normaal komt hij altijd gelijk op me af. Is hij niet ziek?", vraagt hij. ,,Zou kunnen. Of hij wil gewoon niet naar school", zegt Liam. Louis knikt en pakt zijn telefoon. Hij heeft een berichtje van Harry.

Hazz ❤️: kom je dit weekend nog? :)

Ik: natuurlijk!

,,Leuk met je vriendje aan het appen?", klinkt er achter Louis. Hij draait zich om. ,,Jake. Wat doe jij hier?", vraagt Niall boos. ,,Even zien hoe het met de fag gaat", zegt Jake grijnzend. ,,Je bent zelf ook homo", zegt Louis en hij rolt met zijn ogen. ,,Niet meer. Ik val nog steeds op meisjes", zegt Jake en hij loopt weg.

--

Louis zucht opgelucht als de bel eindelijk gaat. Hij zegt Niall en Liam gedag en rent naar buiten. Hij wil zo snel mogelijk naar huis. Louis wil net wegfietsen als hij een warme adem in zijn nek voelt. Louis' ogen worden groot en hij verstijft. ,,Ga je naar huis?", vraagt Jake achter hem. ,,J-ja", stottert Louis. ,,Aw waarom? Kun je niet iets langer blijven?", smeekt Jake. Louis springt op zijn fiets en fietst weg. ,,Kom terug, faggot!", roept Jake achter hem. Louis fietst snel weg.

--

,,Mam, ik ben thuis!", roept Louis en hij gaat op de bank zitten. Johannah loopt de woonkamer in met een mok thee en een koekje (wat voor koekje mogen jullie zelf weten). ,,Heel erg bedankt, mam", zegt Louis en hij neemt kleine slokjes van zijn thee. ,,Geen probleem", zegt Johannah. Ze wil weglopen maar draait haar daarna weer om. ,,Oh ja, voordat ik het vergeet: Harry belde en vroeg of je vanavond om 9 uur naar het park komt". Louis knikt en pakt zijn telefoon.

Ik: ik ben er vanavond x

Hazz ❤️: yayy!

--

Louis fietst naar het park. Het is al heel donker, maar hij is niet bang. Hij is te zenuwachtig. Het is heel raar, ze hebben nu al bijna een week wat maar de kriebels blijven. Louis zet zijn fiets tegen een boom en kijkt om zich heen. Het is te donker om iets te zien. Dan voelt hij ineens twee armen om zijn buik. Louis verstijft. ,,Ik ben het, Harry", klinkt er in zijn oor. Louis zucht opgelucht en ontspant zich. ,,Ik schrok me kapot, Hazz", zegt hij lachend. ,,Oh ja, je bent bang in het donker. Sorry boo", zegt Harry. Louis bloost. ,,Waarom moest ik hier komen trouwens?", vraagt hij. ,,Ik wil wat meer tijd met je doorbrengen", zegt Harry. ,,Ik ook", zegt Louis glimlachend. Harry glimlacht ook. ,,Kom", zegt hij en hij trekt Louis mee naar een heuvel, dezelfde heuvel. ,,Dit is dezelfde heuvel", zegt Louis glimlachend. Harry knikt en gaat op het kleed zitten. Louis gaat ook zitten. ,,Lou, ik wil graag nog iets recht zetten", zegt Harry en hij pakt Louis' hand. ,,Ik hou heel veel van je, Louis. Ik heb nog nooit zoiets voor een jongen of meisje gevoeld. Je bent perfect, Louis. Jij verdient het niet om gepest te worden. Daarom wil ik je iets vragen". Harry blijft even stil. Louis heeft tranen in zijn ogen. ,,W-wil je mijn vriendje zijn?", vraagt Harry stotterend. Louis glimlacht door zijn tranen heen en knikt. Harry glimlacht en zoent Louis. Louis glimlacht door de zoen heen en gaat mee. Harry likt Louis' lip, vragend om toestemming. Louis opent zijn mond. Hun tongen draaien rondjes om elkaar.

Na een tijdje stoppen ze, happend naar adem. ,,Lou, je bent geweldig", zegt Harry glimlachend. ,,Ik hou van je". ,,Ik hou ook van jou, Hazz", zegt Louis en hij gaat tegen Harry aan liggen. Hij sluit zijn ogen en valt in slaap.

--

dit is awkward en slecht, meh.

EINDE KOMT IN ZICH, LADS :(

Maar eh, ik ben nu op school en moet tot 4 uur :(

dit hoofdstuk is voor -CeCeTomlinson- & PinkLarryGlitter :)))

secrets // l.sWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu