Louis
,,Zorg alsjeblieft goed voor mijn zoon", hoort Louis. Het is zijn moeder. Hij probeert zijn ogen open te doen, maar het lukt niet. ,,Zou ik doen", hoort hij zachtjes. Het is Harry. Harry is hier. Louis opent zijn ogen en gaat rechtop zitten. Hij kijkt recht in twee groene ogen. ,,Louis! Je bent wakker!", roept Harry en hij geeft Louis een knuffel. Louis knuffelt terug. ,,Hazz", fluistert hij en hij begint zachtjes te snikken. ,,Rustig, Lou. Ik ben hier", fluistert Harry. ,,Louis!", klinkt er achter hen. Harry trekt terug en draait zich om. Louis krimpt ineen als hij ziet wie het is. Jake.
,,Wie ben jij?", vraagt Harry vol afschuw. ,,Jake, Louis' vriend", zegt Jake. Louis verstijft en begint zachtjes te huilen. ,,Louis?", vraagt Harry. ,,Harry, mam, kunnen jullie ons even alleen laten?", vraagt Louis zachtjes. ,,Wacht Lou..". ,,Kom, Harry", zegt Johannah en ze trekt Harry mee, de kamer uit. Ze doet de deur dicht zodat ze privacy hebben.
,,Jake, wat doe je hier?!", roept Louis boos. Jake grijnst. ,,Vertel aan je moeder en je vriendje dat ik een vriend van je ben", zegt hij. ,,Waarom zou ik?", vraagt Louis bot. ,,Je wilt je lieve vriendje toch niet verliezen?", zegt Jake grijnzend. Louis verstijft. ,,Doe hem alsjeblieft niks aan", zegt hij snikkend. ,,Alleen als je het verteld", zegt Jake. Louis zucht. ,,Ok, ik vertel het. Maar laat Harry met rust!", zegt hij. Jake knikt. Hij loopt de kamer uit.
Harry
De jongen loopt de kamer uit. ,,Jullie kunnen weer naar binnen", zegt hij glimlachend. ,,Wacht! Ga je nog vertellen wie je bent?", vraagt Harry. De jongen grijnst. ,,Dat vertelt Louis jullie wel", zegt hij en hij loopt weg. Harry rent naar binnen. ,,Louis! Wie was dat?", roept hij. ,,Harry, rustig", zegt Johannah terwijl ze probeert om Harry te kalmeren. ,,Ik.. Ik..", stottert Louis en hij begint hard te huilen. Harry's blik verzacht en hij knuffelt Louis. Hij voelt hoe Louis zijn lichaam aanspant. ,,Rustig Lou, ontspan je", fluistert Harry in zijn oor. Louis slikt en ontspant zich. ,,Ik laat jullie wel even alleen", zegt Johannah en ze loopt de kamer uit. Harry kijkt Louis serieus aan. ,,Ben je er klaar voor om te vertellen wie dat is?", vraagt hij en hij trekt terug. Hij gaat op de rand van het bed zitten. Louis bijt op zijn lip. ,,Dat was Jake..", zegt Louis. ,,Een vriend van mij". ,,Gewoon een vriend?", vraagt Harry bezorgd. ,,Ja natuurlijk. Ik hou alleen van jou, Hazz", zegt Louis en hij glimlacht. ,,Lou, dit is misschien een slecht moment maar ik moet het vragen", zegt Harry en hij haalt diep adem.
,,Wil je mijn vriendje zijn?". Louis staart hem aan, net zoals gisteren in het park. ,,Hazz, meanie", zegt hij en hij begint te lachen. Harry kijkt hem verbaasd aan. ,,Ik wou dat juist aan jou vragen!". Harry lacht. ,,Dus dat is een ja?", vraagt hij hoopvol. Louis doet alsof hij nadenkt en glimlacht. ,,Ja, heel graag". Dan loopt er een meisje de kamer in. Ze heeft wit haar en draagt roze lippenstift. Ze word gek als ze Louis en Harry ziet. ,,Omg, Larry is zo echt!", roept ze. Louis begint te lachen. ,,Lottie, hou op", zegt hij. Het meisje, Lottie, geeft Harry een hand. ,,Hallo, ik ben Lottie. Ik ben Louis' zusje. Of naja, één van zijn zusjes", zegt ze. ,,Ik ben Harry", zegt Harry en hij glimlacht. ,,Weet ik", zegt Lottie. ,,Louis praat altijd over je. Over hoe leuk je bent, dat je hele mooie groene ogen hebt, dat je hele mooie roze..". ,,Ok Lottie, dat is wel genoeg", onderbreekt Louis haar en hij begint te lachen. ,,Sorry hoor, maar jullie zijn gewoon zo cute samen!", zegt Lottie en ze begint te springen. Harry lacht. ,,Vind ik ook", mompelt hij en hij kijkt naar Louis, die naar de blije Lottie kijkt.
Dan loopt er een ander meisje de kamer in. Ze heeft bruin haar en lijkt op Louis. ,,Hey Lou", zegt ze blij. Dan pas ziet ze Harry. Ze geeft hem een hand. ,,Ik ben Félicité, maar noem me maar Fizzy", zegt ze. ,,Ik ben Louis' zusje". ,,Dat dacht ik al, je lijkt op Louis", zegt Harry glimlachend. ,,Ik ben Harry". ,,Oh Louis, is dit de jongen waar je altijd over praat?", vraagt Fizzy aan Louis. Louis zucht en schud lachend zijn hoofd. ,,Waarom willen jullie mij voor gek zetten?", vraagt hij. ,,Willen we niet, Louis. Maar je hebt het altijd over Harry", zegt Fizzy lachend. ,,Wanneer mag ik uit het ziekenhuis?", vraagt Louis, proberend om het onderwerp te veranderen. Fizzy schud lachend haar hoofd. ,,Pas over 2 weken, Lou", zegt Lottie en ze trekt een verdrietig gezicht. ,,Ik kom heel snel weer thuis, maak je geen zorgen", zegt Louis en hij strekt zijn armen uit naar Lottie. Lottie lacht en geeft hem een knuffel.
--
Thuis van school, jfc. ik haat school zo erg.
JE LEEST
secrets // l.s
FanfictionDeel 1: Secrets Deel 2: Six Degrees of Separation - Louis word gepest omdat hij een paar weken geleden uit de kast is gekomen als homo. Hij gaat naar een bakkerij vlakbij zijn school. Daar werkt een jongen genaamd Harry. Louis en Harry worden hele g...