Cítila jsem mráz na svých rukou. Nevadilo mi chodit v té zimě po měste, protože jsem byla s ním. On mě zahříval už jen tím, že stál vedle mě a díval se mi do očí. Byla jsem šťastná, jako nikdy předtím. ,,Zavři oči" Šeptla jsem. Poslechl. ,,A neotevírej je, dokud ti neřeknu" Dodala jsem. Kývl a zůstal stát bezmocně s rukami podél těla. Musela jsem se usmát.Pomalu jsem se přibíižila, stála jsem od něj sotva pět centimetrů a vzala jsem jeho ruce. Něžně a pomalu jsem je položila na své boky. Usmál se. Jeho úsměv zářil jako hvězdy na temném nebi o půlnoci. Pomalu jsem přiložila své ruce okolo jeho krku . Stále měl zavřené oči, ale jeho úsměv skoro dočista zmizel. Váhala jsem. Mám to udělat, nebo ne? Vše se potom změni. Nebude to jako dřiv. I když jsem si strašně přála to zkusit. Sebrala jsem všechnu odvahu a udělala to. Políbila jsem jej pomalu na jeho jemné a hebké rty. Cítila jsem, jak se jemně usmál a začal spolupracovat.Pomalu jsem odpojila naše rty a otevřela oči. Vzhlédla jsem a podivala se do jeho tmavých očí. Nemohla jsem vyčíst jak se cítí, ale jeho úsměv mluvil za vše. Úsměv jsem mu oplatila. Stále jsme stáli v té samé poloze a dívali se do očí toho druhého. Nikdy jsem nic takového nezažila. Pomalu jsem zavřela oči, protože mrazivý vítr mi hnal vločky do nich. Jenže v tom jsem cítila ten a samý krasný pocit. Polibek mi oplatil krátkou pusou a na chvilku jsem i myslela, že se mi podlomí kolena. ,,Mám tě rád" Šeplt a pustil mé boky. ,,Já tebe taky" Pustila jsem jeho ramena a pokračovali jsme mlčky vedle sebe. Šli jsme neznámo kam. ,,Tohle se nikdo nesmí dozvědět" Promluvila jsem. ,,Samozřejmě. Nejleší kamarádi své zadané kamarádky se přece nelíbaji" Mrkl na mě. Ta věta mě donutila se rozesmát. Byla tak pravdivá. ,,Pravda. Bude to naše malé tajemství" Přiložila jsem ukazováček na své rty a mrkla. On se pouze usmál a vzal mě za ruku. ,,A kam teď půjdeme?" Zeptal se. ,,Kam nás nohy ponesou"
Ahojte, tohle je první povídka. Snad se líbila. :))
Napsala jsem ji asi před měsícem a mam jich mnohem více, takže jsem se rozhodla je zveřejnit :))Budu ráda za vote :))
-Fallen
ČTEŠ
Povídky
Short StoryKrátké povídky bez pokračování. Každá kapitola je jiná povídka s odlišnými postavami a liší se také dobou a žánrem :) Snad se budou líbit :)) Můžete psát do komentářů třeba jaký chcete žánr. Pokusím se něco sepsat :))